Chloe tai Chanel? Toinen nimi?

Sen verran se sun mies kuitenkin määräsi että sinå vaihdoit itsellesi suomalaisen etunimen, vaikka ennen vaihtoa haihattelit kaikenmaailman Angelina tai vastaavaa. En ihan muista vaihtoehtoja mitä mietit silloin
Minkä ihmeen suomalaisen etunimi? :LOL: Venäläinen etunimi mulla ollut ja on edelleen. Eikä kukaan mua määrää tai mun tekemisiä. Mistä te revitte nämä juttuja? Tai eikun jos provo taas niin ymmärrän.
 
Tää ihminen haluaa ehdoin tahdoin aiheuttaa lapsiensa elämään hankaluuksia kaiken muun lisäksi (kieliongelmat mm.) antamalla niin vaikeita/kummallisia nimiä että niitä joutuu aina tavaamaan ja sitten kruununa se tavallistakin tavallisempi savolainen sukunimi.
Samoilla linjoilla. Mikäli aiotte elämänne Suomessa viettää, niin kannattaisi valita joku helpommin suomalaisittain taivutettava nimi.
Ja kokonaisuuden kannalta kuulostaa kyllä paremmalta, jos etu- ja sukunimi kuulostavat olevan "samasta maailmasta".
 
  • Tykkää
Reactions: Ammu Moolok
Nimeksi tulee joko Chanel Amelie tai Chanel Alejandra kun vauva tulee katson kumpi sopii paremmin, pehmeämpi vai se toinen......

Mitä väliä missä asua ja mikä nimi kellä, taas menee ohi :coffee:?
Paitsi ei, en ihan koko elämä täällä ole tarkoitus olla, suunnitelmat jo ajat sitten toisia.
 
Sekin on taidetta valitsea oikeita miehiä :X3:, vain minä olen pomo tässä talossa :p että sorry vaan! Mutta joo ehkä olenkin keksinyt Chanelille jo toisen nimen, huomenna mietin lisää, kun ei ole niin kiireinen päivä kuin tänään. Ja tsiisus sentään taas, mulla neljällä lapsella mexico, ranska, viro, italia nimet ja itselläkin venäläinen nimi ja suomalainen sukunimi so what :LOL:? Luen ja ihmettelen tätä ajatusmaailma, enkä kysynyt mielipidettä vaan toisen nimen kans hankaluksia itsellä, kun en vaan keksi millään.
Niin, sinulle asia on ok, mutta kannattaisi välillä miettiä asioita myös lapsen näkökulmasta.
Mitä jos lapsi on ujompi, arempi, mukautuvampi jne., eikä kaipaisi elämäänsä yhtään ylimääräisiä ongelmia, vaan haluaisi jobnkun ihan vain tavallisen nimen.
 
  • Tykkää
Reactions: Ammu Moolok ja Echo
Niin, sinulle asia on ok, mutta kannattaisi välillä miettiä asioita myös lapsen näkökulmasta.
Mitä jos lapsi on ujompi, arempi, mukautuvampi jne., eikä kaipaisi elämäänsä yhtään ylimääräisiä ongelmia, vaan haluaisi jobnkun ihan vain tavallisen nimen.
Ai mun geeneillä ujompi? :LOL::LOL::LOL: Tuskin! Vielä ei meillä ole ujoja lapsia.
P. S. Jos vaikka olisi niin sehän on toisen ongelma kuka nimen takia halua ongelmia järjestää. Tässä näkee että sinullakin on viellä vuonna 2017 tälläiset globalit ongelmat kuin että joku kantaa kaunimpaa nimeä kuin Pirkko! Olen jo selittänyt etten kysynyt mielipideitä niin miksi silti ne tulee jatkuvasti? Laitatko sun nimen kans niin pääsen arvostelemaan ;). Ei mulla muuta nyt röihin! Aurinkoista päivän jatkoa!
 
Ai mun geeneillä ujompi? :LOL::LOL::LOL: Tuskin! Vielä ei meillä ole ujoja lapsia.
P. S. Jos vaikka olisi niin sehän on toisen ongelma kuka nimen takia halua ongelmia järjestää. Tässä näkee että sinullakin on viellä vuonna 2017 tälläiset globalit ongelmat kuin että joku kantaa kaunimpaa nimeä kuin Pirkko! Olen jo selittänyt etten kysynyt mielipideitä niin miksi silti ne tulee jatkuvasti? Laitatko sun nimen kans niin pääsen arvostelemaan ;). Ei mulla muuta nyt röihin! Aurinkoista päivän jatkoa!
Mitä vikaa Pirkossa?
 
Vierailija111
Ai mun geeneillä ujompi? :LOL::LOL::LOL: Tuskin! Vielä ei meillä ole ujoja lapsia.
P. S. Jos vaikka olisi niin sehän on toisen ongelma kuka nimen takia halua ongelmia järjestää. Tässä näkee että sinullakin on viellä vuonna 2017 tälläiset globalit ongelmat kuin että joku kantaa kaunimpaa nimeä kuin Pirkko! Olen jo selittänyt etten kysynyt mielipideitä niin miksi silti ne tulee jatkuvasti? Laitatko sun nimen kans niin pääsen arvostelemaan ;). Ei mulla muuta nyt röihin! Aurinkoista päivän jatkoa!
Voi lapsiparka jos hän sattuukin olemaan ujompi. Se, että sä et ole ujo eikä sun lapset ole, ei tarkoita sitä etteikö tämä tuleva lapsi voisi olla ujo. Jokainen ihminen on oma persoonansa eikä siinä sun geenit auta jos lapsesta tulee ujo. Mutta ethän sä tuollaisia asioita tajua. Kuten et montaa muutakaan asiaa. Kun on tyhjäpää niin on tyhjäpää.
 
  • Tykkää
Reactions: Ammu Moolok
Ai mun geeneillä ujompi? :LOL::LOL::LOL: Tuskin! Vielä ei meillä ole ujoja lapsia.
P. S. Jos vaikka olisi niin sehän on toisen ongelma kuka nimen takia halua ongelmia järjestää. Tässä näkee että sinullakin on viellä vuonna 2017 tälläiset globalit ongelmat kuin että joku kantaa kaunimpaa nimeä kuin Pirkko! Olen jo selittänyt etten kysynyt mielipideitä niin miksi silti ne tulee jatkuvasti? Laitatko sun nimen kans niin pääsen arvostelemaan ;). Ei mulla muuta nyt röihin! Aurinkoista päivän jatkoa!
Jotenkin tästä tuli mieleen flashback omista loppuraskauden hormoonihuuruisista sekopäisyyksistä :D

Rauhoitu hyvä ihminen. En ole arvostellut tai haukkunut yhtäkään ehdottamaasi nimeä, ainoastaan tuonut esiin sitä näkökulmaa, että omasta mielestäni kannattaa valita mahdollisimman yhteensointuva ja ko. kulttuuriin helposti äännettävä nimi. Sinä toki voit antaa lapsellesi minkä nimen haluat.

Ja mitä geeneihin tulee, niin ainakin tavan lapsilla puolet niistä tulevat isältä. Kannattaisi ehkä kysyä hänen mielipidettä asiaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Ammu Moolok
Voi lapsiparka jos hän sattuukin olemaan ujompi. Se, että sä et ole ujo eikä sun lapset ole, ei tarkoita sitä etteikö tämä tuleva lapsi voisi olla ujo. Jokainen ihminen on oma persoonansa eikä siinä sun geenit auta jos lapsesta tulee ujo. Mutta ethän sä tuollaisia asioita tajua. Kuten et montaa muutakaan asiaa. Kun on tyhjäpää niin on tyhjäpää.
No voi kamala jos lapsesta tulee ujompi :LOL:. Mitäs sitten, sitten se on ujo...Parempi tyhjäpää kuin negatiivinen pää.
 
Jotenkin tästä tuli mieleen flashback omista loppuraskauden hormoonihuuruisista sekopäisyyksistä :D

Rauhoitu hyvä ihminen. En ole arvostellut tai haukkunut yhtäkään ehdottamaasi nimeä, ainoastaan tuonut esiin sitä näkökulmaa, että omasta mielestäni kannattaa valita mahdollisimman yhteensointuva ja ko. kulttuuriin helposti äännettävä nimi. Sinä toki voit antaa lapsellesi minkä nimen haluat.

Ja mitä geeneihin tulee, niin ainakin tavan lapsilla puolet niistä tulevat isältä. Kannattaisi ehkä kysyä hänen mielipidettä asiaan.
Itseasiassa päinvastoin nyt lopussa olen rauhallisempi kuin kokskaan :D paitsi nukkuminen on huono ja siivoa tekis mieli kokoajan, sisustaa ja niin edelleen, tuntuu vielä paljon ei ole valmiina ennen vauvan tuloa.

Niin ja omat näkökulmat voi jättää itselle. Kun olin ja olen ja jatkossakin olen sellainen persoona joka ei kuuntelee kenenkään näkökulmia, koska ne ovat aina tyhmiä ja turhia, kuuntelen vain ja ainoastaan itseä ja teen niin kuin itse tahdon. T. Itserakas.

P. S. Jos puolet isän geenit ja puolet mun se saa niin aika hurjapää se on ;) ja hyvä näin!
 
Vierailija111
Onko sulla aivotoimintaa? Ai niin vain se nagatiivinen ;) varma hankala elää sen kanssa?
Huvittavaa niin huvittavaa. Sun mielestä olen pelkästään negatiivinen ihminen jos en ole nuolemassa sun persettä. :ROFLMAO::poop: No väärin meni. Koita hyvä ihminen tajua, että ihminen voi ajatella negatiivisesti ja positiivisesti. Ei vain jompaa kumpaa. Toki niitäkin on, mutta moni osaa olla kumpaakin. Haloo taas, tyhjäpää.

Positiivista: onneksi en ole tuollainen tuuliviirityhjäpää. :cool:
 
vierailija
Nimeksi tulee joko Chanel Amelie tai Chanel Alejandra kun vauva tulee katson kumpi sopii paremmin, pehmeämpi vai se toinen......

Mitä väliä missä asua ja mikä nimi kellä, taas menee ohi :coffee:?
Paitsi ei, en ihan koko elämä täällä ole tarkoitus olla, suunnitelmat jo ajat sitten toisia.
Chanel ei ole etunimi. Chanelle sen sijaa on. Siten kävisi esim. Chanelle Alexandra, tai Chanelle Emily.
 
  • Tykkää
Reactions: Ammu Moolok
Vierailija111
Niin ja omat näkökulmat voi jättää itselle. Kun olin ja olen ja jatkossakin olen sellainen persoona joka ei kuuntelee kenenkään näkökulmia, koska ne ovat aina tyhmiä ja turhia, kuuntelen vain ja ainoastaan itseä ja teen niin kuin itse tahdon. T. Itserakas.
Miksi sitten tulet toistuvasti kysymään täältä mielipiteitä eri asioihin? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Olet ollut täällä jo vuosia etkä vieläkään ole oppinut minkä paskamyrskyn saat niskaasi, aihe kuin aihe. Ei voi oikeasti ihminen olla noin tyhmä?!? Ehdoin tahdoin tulet tänne haukuttavaksi. Halloota halloo, onko ketää kotona siellä pääkopassa. Tuskin.
 
  • Tykkää
Reactions: Ammu Moolok
Huvittavaa niin huvittavaa. Sun mielestä olen pelkästään negatiivinen ihminen jos en ole nuolemassa sun persettä. :ROFLMAO::poop: No väärin meni. Koita hyvä ihminen tajua, että ihminen voi ajatella negatiivisesti ja positiivisesti. Ei vain jompaa kumpaa. Toki niitäkin on, mutta moni osaa olla kumpaakin. Haloo taas, tyhjäpää.

Positiivista: onneksi en ole tuollainen tuuliviirityhjäpää. :cool:
Nuolemassa? Yöäkkkk. En ole lesbo ja puhdas se on! :alien: Ajateletko oikeasti joskus edes positiivisesti? :-D Sellaisen kuvan saa että et todellakaan. Onneksi sentään edes joskus.
 

Yhteistyössä