Ceroxien hinta

Hei!
Täällä on keskustelua käytykin näistä Emmaljungan Ceroxeista ja yleensä käytettyjen rattaiden hinnoista. Olisin kysynyt, että onko hintapyyntö mielestänne kohdallaan, kun olen myymässä vuoden 2004 Emmaljungan Ceroxeja, joissa on duopussi ja jalkasuoja mukana, takuutakin on siis voimassa vielä vuoden 2006 syksyyn. Ajattelin pyytää näistä 460?, miltä se kuulostaa? Rattaat on säilytetty aina sisällä ja ovat hyvässä kunnossa, hyvin vähän lykitty.

Tietäisikö joku millä hintaa myydään nyt tämän vuoden värejä Emmaljungan Ceroxeissa? Nehän myydään nyt varmaan tarjoushintaan, kun uudet värit ja mallit on jo kaupoissa?

Kiitos kaikille, jotka viitsivät kommentoida! :flower:
 
varma tieto
Minä ostin Ceroxit, vuoden 2005 väri, mukaan lämpöpussi ja jalkapeite, sain koko paketin hintaan 500?. Kaverini ei halunnut Ceroxeja, vaan päätyi Crossway rattaisiin, sai rattaat, lämpöpussin ja jalkapeitteen hintaan 450?.
 
Zeiza
UUdet Ceroxit, joissa on pehmeä kantokassi mukana eli Cerox Combit maksavat 670e Lastentarvikkeessa. Jalkapeite täytyy ostaa aina erikseen ja sen hinta on yksivärinen 19e ja Delux-malli 39e.
 
Kun me ostettiin Cerox:it 2005 niin saatiin tingattua hintaan 550? rattaat ja pehmeäkantokoppa. Ja ostettiin alku kesästä 2005.
Ite lähtisin ehkä pyytämään noin 400? käytetyistä, ehkä vähän allekkin.
 
En missään tapauksessa maksaisi niin paljon käytetyistä kun liikkeestä saa loppuun myynnissä samaan hintaan! Justiin kattelin huuto.netissä että kuinka ihmiset pyytää käytetyistä vaunuista ihan huimia summia.. Käytetty on käytetty. Max 300 e voisin maksaa.
 
En usko että tulet saamaan niistä edes 400 euroa. Valitettavasti Emmaljungat on niin ylihintaisia uutena että niiden arvo tippuu tosi nopeasti. Kokeilisin sinuna vaikka 390 ?, uudehkoja käytettyjä Emmaljungia on tosi paljon myynnissä.
Mä tein aikoinaan saman virheen ja "menetin" mielestäni rahaa ostamalla ne uutena kun vuoden vanhat käytetyt onkin jo puolet halvemmalla. Siskollani oli Brion vaunut jotka sai jo alunperin halvemmalla ja käytettynä myydessään sai niistä enemmän kuin mä emmaljungistani.
 

Yhteistyössä