Joo, ja nyt sitten on lopetettu cerazettet, tosin vuoto ei loppunut ihan niin nopeasti, oli tuossa "mukavat" 2kk:n menkat ja naama vielä finnejä täynnä. Niiden kai pitäisi lähteä itsestään pois, kun itsestään yhtäkkiä tulivatkin, mutta saas nähdä. (Minulla ei ole ikuna ollut ennen finnejä). Nyt kun sain uudet pillerit (ei-minip.) niin paino tipahti 2kg ihan itsestään alaspäin ja olo muutenkin parempi taas. Ja menkat loppui..vihdoinkin.....
Mutta en usko että kaikilla vaikuttaa näin rajusti, olen kuullut, että monelle nämä ovat sopineetkin ihan hyvin. Joten rohkeutta sinä joka emmit aloitusta, ei sitä tiedä kuin kokeilemalla. Voivat olla hyvätkin. Ja minun käsittääkseni cerazettejen pitäis aiheuttaa mieliala vaihteluita vähemmän kuin tavallisten e-pillereiden, koska niissä on erilaista hormonia.
Mutta en usko että kaikilla vaikuttaa näin rajusti, olen kuullut, että monelle nämä ovat sopineetkin ihan hyvin. Joten rohkeutta sinä joka emmit aloitusta, ei sitä tiedä kuin kokeilemalla. Voivat olla hyvätkin. Ja minun käsittääkseni cerazettejen pitäis aiheuttaa mieliala vaihteluita vähemmän kuin tavallisten e-pillereiden, koska niissä on erilaista hormonia.