cerazette+väsymys?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
viikon verran vasta noita syönyt, melkein heti aloitettua iski päälle ihan älytön väsymys. ei auta päivä- eikä yöunet. veriarvot ym. kunnossa. voiko noi tosiaan tehdä näin kovan väsymyksen ja VOIKO se alkaa jo näin pian aloituksen jälkeen? muutama päivä vasta tätä uupumusta takana ja alkaa olemaan jo itse kukin ihan kypsä kun voisin nukkua koko ajan. :/ mitään muuta syytä en kyllä tälle keksi.... milläköhän sitä kohta ehkäisee jos nämä ei käy....

kertokaa kokemuksianne!

mä olin syöny noita pari päivää niin alko perse vuotaa. kaks viikkoa söin noita ja vuotoa ihan koko ajan. sit mitta tuli täyteen ja lopetin ja samassa loppu vuotokin... väsymyksestä en niin huomannut, sitä on tällä hetkellä joka tapauksessa.

Mä soin muutaman kuukauden ja sit alkoi se älytön vuoto. Jokatoinen päivä oli menkat. Se oli silkkaa hulluutta. Noissa tuntuu olevan aika paljon ja aika ihmeellisiä sivuvaikutuksia. En voi suositella. Väsymystäkin oli.

siis kyllä mua muutenkin väsyttää, kun on vauva ja 3v talossa. mut tää väsymys on jotenkin erilaista, tulee mieleen samanlainen toivoton uupumus kuin oli anemian takia. tai raskauden aikana välillä, et on ihan sama nukutko 3 vai 8 tuntia kun aina vaan väsyttää.. nyt kuitenkin veriarvot siis tosi hyvät eli ei siitä johdu. ja raskaanakaan ei tässä taideta olla. ;)

ärsyttää vaan mennä noita taas lääkäriin vaihtelemaan, kun mulle aina osuu ne lääkärit joiden mielestä e-pillereiden sivuvaikutukset on pelkkää akkojen p*skanjauhantaa...ei siis ota tosissaan.

Minä lopetin ko pillerit jonkin aikaa sitten.... En tiedä oliko vika pillereissä, mutta mun mielestä ne aiheutti turvotusta ja väsymystä ja olo ei oikein tuntunu omalta itseltä... nyt on tuntunut paljon paremmalta kun ei oo noita syönyt... Mutta mä oon kyllä muuttanu samaan aikaan elintapojakin, että mene ja tiedä...

Kyllä!
Tosin meillä myös vauva valvotti silloin kun noita söin. Mutta jotenkin yhdistin sen äärettömän väsyneisyyden myös noihin pillereihin.
Kun ne jäi pois olo hieman helpottui ja kun vauva vielä alkoi nukkumaan niin johan olo kohentui.

Itse en suosittele noita pillereitä yhtään.

Yhteistyössä