cerazette pillereistä tietävät!

  • Viestiketjun aloittaja minttu
  • Ensimmäinen viesti
minttu
sain tommoset pillerit tänään jälkitarkastuksessa, menkkoja ei vielä ole tullut, mutta lääkäri sanoi että tänään voin heti alottaa ne ja niitä kuulemma voi syödä putkeen, ilman taukoja.
Mutta en älynnyt kysyä, että kuinka monta kuukautta niitä voi syödä putkeen ja tuleeko mulla silti menkat kerran kuussa, osaatteko te jotka tuota merkkiä syötte niin kertoa?

Ja sit lekuri puhui jostain mahdollisesta tiputtelu vuodosta :O

Entä mitä mieltä muuten olöette tuosta pilleri merkistä?
 
millipilli
Tosta putkeen syömisestä en osaa sanoo mitään. Ite niitä söin kolme kuukautta ja ensimmäisen kaks kuukautta tiputteli... eli vuotoa tuli päivittäin. Sit tuli "kunnon menkat" jonka jälkeen vuoto loppui kokonaan mutta sitten astuikin kuvioihin järkyt itkupotkuraivarit. Ei tähän osoitteeseen enää noita pillereitä (tai mitään muutakaan hormonaalista ehkäisyä)
 
Niitä syödään niin kauan putkeen,kun niitä aikoo syödä,niissä ei taukoja pidetä.Mä tykkäsin niin kauan kun imetin,sen lopettamisen jälkeen alkoi menkat tuli 2 viikon välein ja saattoi kestää viikon.
 
Mä olen syönyt nyt neljä kk noita, nehän on sellaiset pillerit mitä syödään siis koko ajan muutenkin...ja osalla muijista jää menkat kokonaan pois ja osa kärsii "tiputteluvuodoista", mun tiputtelu kestää n 5vkoa putkeen :headwall: :headwall: :headwall:

Ihan hanurista koko tabletit :kieh:
 
Petomamma harmaana
Mulla nuo pillerit. alkuun tiputteli pari viikkoa, sen jälkeen ei ole oireita ollu. Nyt on menkat (syön siis putkeen noita) ja ovat ihan niinku ennenki, ei tamppooni ja side yhdessä riitä.. Mut oon ollu muuten kyllä todella tyytyväinen. Niistä ei tarvii taukoa pitää ja käsittääkseni monta vuotta voi syödä.
 
Putkeen syödään, ei taukoja. Itekin aloitin ne jälkitarkastuksen jälkeen eikä ollu menkat vielä alkaneet. Mulla ei tullut menkkoja ollenkaan sinä aikana, kun niitä söin eli pariin vuoteen. Mutta haluttomuutta aiheuttivat mulle enkä enää ikuna halua hormonaalista ehkäisyä.
 
vieras
Minä aloitin ne kun ekat menkat alkoi synnytyksen jälkeen. Söin 3kk. Seuraavat menkat tuli 2kk päästä pillereiden lopetuksesta. Eli siis niiden aikana ei ollu menkkoja. Imetin koko ajan.
 
vieras
Olen syönyt niitä vuoden tauotta. Ensin oli menkkoja monet peräkkäin nyt aiakin puolivuotta ei ollenkaan. Kaikista muista pillereistä olen tullut hulluksi :) Nämä ovat loistavat!
 
mä alotin jälkitarkastuksen jälkeen noi ja nyt on neljäs liuska menossa... ihan oon putkeen syöny eikä oo menkkoja eikä mitään tiputteluvuotojakaan ollu yhtään.... kyllä noita minipillereitä mun mielestä saa syödä ihan putkeen niin kauan kun niitä käyttää.
 

Yhteistyössä