Carenat - mikä malli?? Kuva on!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En löydä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja VIeas:
En minäkään ossaa auttaa, meillä 2005 ostetut carenat ja noi näyttää vanhemmilta..

Ai kun musta noi on uudemman näköset ku meijän. :D Toisaalta, ovat mulle käytettynä tulleet ni voipi olla että viilattu linssiin muo... Voitko laittaa kuvan niistä teijän? Kun mulla olis myynti edessä ja oon kuvitellu koko ajan et nuo on 2006 carenat mitkä mulla on, (väri beige-musta)

Alkuperäinen kirjoittaja -:
En minäkään ossaa auttaa, meillä 2005 ostetut carenat ja noi näyttää vanhemmilta..

Ai kun musta noi on uudemman näköset ku meijän. :D Toisaalta, ovat mulle käytettynä tulleet ni voipi olla että viilattu linssiin muo... Voitko laittaa kuvan niistä teijän? Kun mulla olis myynti edessä ja oon kuvitellu koko ajan et nuo on 2006 carenat mitkä mulla on, (väri beige-musta)

Minä katon jos löydän kuvaa. Ei taia kyllä olla kun uutena kuvia..

Alkuperäinen kirjoittaja Vieas:
Alkuperäinen kirjoittaja -:

Minä katon jos löydän kuvaa. Ei taia kyllä olla kun uutena kuvia..

Sekin käy, hiukan vaan tahtoisin runkoa yms.. vertailla.

Yhteistyössä