calmette rokotus

  • Viestiketjun aloittaja yks äityli
  • Ensimmäinen viesti
yks äityli
=) hei!osaako kukaan sanoa et voiko sitä calmette rokotusta enää saada lapselleen?olen kuullut ettei sitä olisi enää tarvetta pistää?itse haluaisin sen tulevalle lapselleni kun se syntyy koska kaikki kolme muutakin ovat sen saaneet?!niin miksi yksi jättää ilman ja kun ollaan EU:ssa niin rajat ovat auki ja venäjältä virtaa koko ajajn porukkaa etenkin tänne pohjoiseen kun meillä on uusivuosi ni heillä on vasta joulu... :\| ja tuttavaperhe jossa lapseni vierailee ovat venäläisiä,voiko heidän kauttaa saada taudin jota vastaan tämä calmette rokote on?olen valmis maksamaan jotta lapseni rokotetaan.miksi siis ei vain olisi laki joka sanois ettei ole pakko ottaa rokotetta mutta jos sen haluaa niin sen saa???onhan rotavirukseeb rokotekin ja siitä pitää maksaa??? :/
 
Et näköjään ole kovin valistunut rokotusten suhteen.Lueppa muita tekstejä tältä Rokotukset palstalta ja www.rokotusinfo.fi/ajankohtaista .Ei sitä BCG piikiä ihan huvikseen lopetettu.Ja muuten TERHI KILPI KTL:stä sanoi jo vuonna 2005 29.11, ettei BCG suojaa venäjän tautimuotoja vastaan,mutta silti sairastutettiin satoja lapsia tuolla rokotteella!!!
 
Patrice
Itse olen monta kertaa kirjoittanut tänne meidän tarinan. Lue otsikosta haittavaikutuksia. Eli lapsi sai vakavan luutulehduksen jalkaan calmette rokotteesta. On syönyt puoli vuotta tubilääkkeitä ja ei ole vieläkään toipunut. Voi jäädä pysyväksi haitaksi. Tämän myötä olen kuullut ja ollut yhteydessä vanhempien kanssa joilla on ollut samankaltaisia ongelmia ja vielä pahempiakin tästä rokotteesta. Meille on kerrottu että on suurempi riski saada haitta rokotuksesta kuin saada tuberkuloosin Suomessa. Mieti vielä koska tämä on ollut suurta tuuskaa!
 
kaura
Se että muut lapsesi ovat saaneet kyseisin rokotteen, ei tietääkseni ole mikään syy rokottaa myös tulevaa lastasi! En suosittele leikkimään lapsesi hengellä, suurempi mahdollisuus on saada onglemia tuosta rokotteesta, kuin saada itse tautia.
 
Miten joku voi etentahtoen haluta lapselleen calmeten, varsinkin kun se kerran on lopetettu- syynä enemmän haittaa rokotteesta kuin hyötyä.

Pitäisi jo hälytyskellojen soida jos kerran rokotus lopetettu!!

Miten onkin onnistunut aivopesu rokotteiden välttämättömyydestä...
 
Tulin tänne lukemaan calmette rokotteesta,tyttäreni odottaa ensimmäistä lastaan ja ihmettelin kun papereissa kysyttiin lupaa rokottaa tuleva vauva,siis calmet rokotteella. Neuvolassa oli kyllä kerrottu mitä seurauksia voi olla. Että täällä sitä ainakin vielä annetaan jos haluaa!!!
 

Yhteistyössä