Callaneticsin "harrastajat"

Kuinka kauan olette treenannut callaneticsilla? Teettekö jotain tiettyä ongelma-aluetta vaiko kaikkia? Minkä avulla harjoittelette? Millaisia tuloksia olette saaneet aikaseksi?

Mä oon tehnyt nyt 7 päivänä, eilen pidin ekan välipäivän ja nyt on motivaatio kateissa... Mulla on kirjastosta kirja IHANNEVARTALO 30 PÄIVÄSSÄ ja oon tehnyt kaikkia osa-alueita joka päivä siis eiliseen asti. Aloitin myös PV:n pointsit pari päivää aiemmin, ja ekassa viikossa senttejä lähti hyvin joka puolelta. Tällöin siis Callaneticsia oli takana vain 3 päivää. Nyt mittausteni mukaan ainakin reiden ympärys on taas kasvanut, oletteko huomanneet vastaavaa? Voiko toivoa, että kohta lähtisi sentit taas vähenemään?
Mulla ei ole päätä särkenyt kertaakaan tän viikon aikana kun oon treenannut, aiemmin särki useita kertoja viikossa, ilmeisesti on laukaissut hartiajännitystä ainakin.
 
Taivaansini
Lainasin kirjastosta ihan saman kirjan ja kerran tehnyt vatsa- ja pakaraosuudet. Täältä minä kirjasta kuulin ja toivottoman laiskana liikkujana päätin ryhdistäytyä ja kokeilla tota. En siis osaa vielä sanoa mitään, mutta luenpa minäkin mielenkiinnolla muiden kokemuksia.
 
Hei!
Mulla on käytössä video ja se valkokantinen kirja. Eli tunnin ohjelmaa olen yrittäny noudattaa. Tein keväällä sitä helmikuusta toukokuuhun pari kertaa viikossa jos pääsin. Kävin siis serkkutytön luona sitä tekemässä kun lapset ei anna treenirauhaa....
Reisistä sen verran et kun se lihas sieltä kiinteytyy niin ssaattaa käydä niin et se siirtyy sen verran et mittaustulos voikin olla isompi seuraavalla kerralla. Mut ku sinnikkäästi jaksaa niin kyl se siitä pieneneekin. Eli se ilmeisesti asettuu paikoilleen. Tai jotain :LOL:
Jos jotakuta hirvittää edes aloittaa sitä tunnin ohjelmaa niin rohkeasti vaan! En minäkään jaksanut aluksi esim. vatsalihas liikkeitä kuin noin 25, kun sata olisi pitänyt saada. Mut tulokset näkyy niin nopeasti et jo neljännellä kerralla sain koko sarjan tehtyä.
Treeni-intoa kaikille!

Mullakin helppo sanoa kun en itsekään ole koko kesänä jumppaillu.... :LOL: :D
 
Mä oon nyt 16 päivää tuota Ihannevartalo 30 päivässä tehnyt, kun täältä sain kipinän. Ihan pelkkää vatsaa teen. Aion kyllä reidet tehdä samalla ohjelmalla kun tämä loppuu, ja sitten tietysti ylläpitää muutamana päivänä viikossa tuota vatsaa.

Nyt kolmosvaiheen lopussa on ollut tosi rankkaa pitää jalkoja ylhäällä, minkä jo mainitsinkin jossain viestissä. Eli ihan on notkeudesta kiinni, tarvetta reisitreenille on :)

Muuten on mennyt hyvin, yhden välipäivän olen pitänyt kun lomareissulla oltiin perheen kanssa. Nyt kolmosvaiheessa kun toistot kasvaa kymmenellä joka päivä, on saanut ihan tosissaan pinnistellä. Nyt olenkin siinä sadassa toistossa ja ihan yllättäen on jaksaminen taas parantunut :D

Olin ihan normaalipainoinen (indeksin ylärajalla) aloittaessani ja normaalisti syön. Mustikkapiirasta on mennyt kahvin kanssa monena päivänä ja sipsejä leffaillan ohessa. Silti on housujen koko tänä aikana pudonnut kahdella numerolla! Ihan hämmästelin kun alesta ostin eilen muka kannustimeksi 36 housut, ja kotona vasta sovitin - nehän aivan meinasi pudota jalasta!

Olin tuossa talvella 40 kokoinen vielä ja kevään aikana sovin ruokavaliota muokaten 38 kokoon. Nyt kun on farkut alkaneet pudota niin uskoin vain niiden venyneen... Mutta pakko se on uskoa, kun kaupan uunituoreet housutkin on löysät :D

Vaakaa mulla ei ole kotona, ja luotankin enemmän tuohon peilikuvaan. Mutta vaatteista sen näkee ainakin sen muutoksen jos ei silmiään usko. Rinnanympärys on myös pienentynyt numerolla, mutta (onneksi!) kuppikoko ei oo kutistunut mihinkään... Mieskin hoputtelee mua vaateostoksille, kun entiset housut on jääneet isoiksi ;)

 
Vaikuttaako se noin nopeasti?Mun täytyy kans varmaan hommata toi kirja.Kirppikseltä löysin sen videon mutt en ole vielä kerennyt katsomaan sitä.Uteliaana olen kyllä josko munki kroppaan sais muotoja..
 
aloittelija
en ole vielä kokeillut itse mutta tämä callanetic kuulostaa ihan hyvälle =) mutta onko kenelläkään kokemusta siitä, että jos esimerkiksi on tyytyväinen sitten saamiinsa tuloksiin ja vähentää/lopettaa treenaamisen, niin tuleeko cm:t ja paino takaisin vai pysyykö samoissa tuloksissa? :whistle:
 
Sinttura harmaana
Mä olen tehnyt puolisen vuotta tuon 30 pvä kirjan mukaan. Aloitin ensin vatsalla ja lantiolla, sitte ne reisijutut. Nyt kun 30 päivää on "täynnä" olen yrittänyt jatkaa että teen aina pikkuhiljaa pitkin päivää jotain liikkeitä. Usein on päiviä ettei tule jumpattua yhtään mut kuitenkin epäsäännöllisen säännöllistä on.. :)

Senttejä on hävinnyt mutta on kilojakin lähes kymmenen. Mies kyllä kehuu että reidet ja peffa on kapeammat ja kiinteämmät kuin ennen. Ja vatsa... =) Voi sanoa, että ihan sixpäcki ei ole mutta aika lähelle! Mä kumma kyllä tykkäänkin tehdä eniten noita vatsaliikkeitä vaikka aika rankkoja ovatkin, etenkin ne yhden jalan nostot. Vatsaliikkeitä tuleekin tehtyä enemmän kuin muita ja se kyllä näkyy. Ei mulla ole koskaa omasta mielestä ollu noin "trimmatun" näköistä vatsaa ja ikää on lähes 40!

Että noi vatsaliikkeet ainaki on mulla tehonnu. Plus tietty se 10 kg... Noi kilot on kyllä iha tiputettu ruokavaliolla ja liikunnalla, ne ei siis ole Callaneticsilla tippuneita. Tai.. no enhän mä tiedä. Mutta taitaa tuo ruoka olla se suurin tekijä..
 
Eilen posti toi sen 30 päivää kirjan ja heti aloitin!! Nyt siis 2 kertaa koko ohjelma läpi. Ei niinku tunnu missään mitään ku tekee. Teenköhän väärin? Mutta urheasti meinaan tehdä koko 30 päivää ohjeiden mukaan ja kannustimena minulla on ihana mekko, kokoa 34, mihin oon viimeeksi mahtunut 7-8 vuotta sitten!!! Nykyään housut on kokoa 42-44. En oo vielä ruokavaliota muuttanut mutta kai sekin pitää jossain vaiheessa pistää remonttiin jos meinaan 10 numeroa pienempään pukuun mahtua joskus!! :LOL: :LOL: :LOL:

Tosi ihanalta ja kivalta kyllä tuntuu noi liikkeet, mutta kun ei jaloissa eikä mahassa silleen tunnu miltään kun tekee. Täytyy katsoa mitä tuleman pitää kun toistot lisääntyy!
 
VOIKO TÄMÄ OLLA MAHDOLLISTA???

Oon nyt 3 päivää tehnyt tuota ensimmäistä vaihetta, ja nyt huomasin että reidet EI HANKAA YHTEEN yhtään niin pahasti kuin vielä muutama päivä sitten!! Voiko tuloksia ruveta jo näin pian tuntemaan??
Mittanauhalla en vielä mitannut mutta tuntuu kuin olisi reidet pikkasen pienemmät.
 
Saakos tuota kirjaa/videota mistä ostettua?
Itsellläni kirja oli lainassa kirjastossa tuossa kesällä mutta en kerinnyt montaa kertaaa jumppaamaan mutta huomasin kyllä että housut sopi paremmin jalkaan B) En kehtaisi kirjastosta hakea kun pääsen kirjastoon niin harvoin että tulee helposti sakot :ashamed:
Nyt kun liityin keventäjiin voisi tuo jumppa olla hyvä lisä,pitäisi muutenkin tuota liikuntaa lisätä :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 17:43 Kutmula kirjoitti:
Saakos tuota kirjaa/videota mistä ostettua?
Itsellläni kirja oli lainassa kirjastossa tuossa kesällä mutta en kerinnyt montaa kertaaa jumppaamaan mutta huomasin kyllä että housut sopi paremmin jalkaan B) En kehtaisi kirjastosta hakea kun pääsen kirjastoon niin harvoin että tulee helposti sakot :ashamed:
Nyt kun liityin keventäjiin voisi tuo jumppa olla hyvä lisä,pitäisi muutenkin tuota liikuntaa lisätä :whistle:
Minä ostin antikka.net:istä 30 päivää-kirjan. Hintakin oli huimat 6 euroa!! Postikuluineen 10e. Näytti vielä viimeviikolla olevan 2 calla kirjaa vielä. Toinen oli 30 päivää ja toinen joku muu calla kirja.

Käy katsomassa! Tosi helposti kävi kun kirja kannettiin postiluukusta sisään asti! Ei tarvinnut lähteä jokaista kirpparia kiertämään kävellen 3 pienen lapsen kanssa.
 

Yhteistyössä