Mamma italiana
onko se oikeesti vankilatuiomioon verrattava juttU? mulle 3 kk bannia ei tuntuisi missàànAlkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Voiko täällä saada oikeesti jopa 3kk bannia?
onko se oikeesti vankilatuiomioon verrattava juttU? mulle 3 kk bannia ei tuntuisi missàànAlkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Voiko täällä saada oikeesti jopa 3kk bannia?
No en todellakaan tuolla tyylillä mitä BV, että samasta aiheesta viikon aikana tyyliin miljoona alootusta.Alkuperäinen kirjoittaja fff:harrastat itse aivan samaa.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei ole ainoa ketju, BV teki vielä toisenkin ja sitten soitti suutaan yhdessä harmaan aloottamassa ketjussa.Alkuperäinen kirjoittaja fff:jos tollasesta saa banaania niin huh huh.
just justAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No en todellakaan tuolla tyylillä mitä BV, että samasta aiheesta viikon aikana tyyliin miljoona alootusta.Alkuperäinen kirjoittaja fff:harrastat itse aivan samaa.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei ole ainoa ketju, BV teki vielä toisenkin ja sitten soitti suutaan yhdessä harmaan aloottamassa ketjussa.Alkuperäinen kirjoittaja fff:jos tollasesta saa banaania niin huh huh.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja fff:just justAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No en todellakaan tuolla tyylillä mitä BV, että samasta aiheesta viikon aikana tyyliin miljoona alootusta.Alkuperäinen kirjoittaja fff:harrastat itse aivan samaa.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei ole ainoa ketju, BV teki vielä toisenkin ja sitten soitti suutaan yhdessä harmaan aloottamassa ketjussa.Alkuperäinen kirjoittaja fff:jos tollasesta saa banaania niin huh huh.
sitä samaa sullekkin rakkaani.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava::hug:Alkuperäinen kirjoittaja fff:just justAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No en todellakaan tuolla tyylillä mitä BV, että samasta aiheesta viikon aikana tyyliin miljoona alootusta.Alkuperäinen kirjoittaja fff:harrastat itse aivan samaa.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei ole ainoa ketju, BV teki vielä toisenkin ja sitten soitti suutaan yhdessä harmaan aloottamassa ketjussa.Alkuperäinen kirjoittaja fff:jos tollasesta saa banaania niin huh huh.
varmaan harmaana jo kirjottanutkin tähän ketjuunAlkuperäinen kirjoittaja ccc:nauraa siellä varmaan kun lukee tätä.
ei pysty koska banni on ip kautta proxyn avulla voisiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:varmaan harmaana jo kirjottanutkin tähän ketjuunAlkuperäinen kirjoittaja ccc:nauraa siellä varmaan kun lukee tätä.
Mistä sä tiedät osaako BV käyttää proxya.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:ei pysty koska banni on ip kautta proxyn avulla voisiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:varmaan harmaana jo kirjottanutkin tähän ketjuunAlkuperäinen kirjoittaja ccc:nauraa siellä varmaan kun lukee tätä.
eiks pc:tà voi vaihtaa (siis geografista paikka???) ?Alkuperäinen kirjoittaja ccc:ei pysty koska banni on ip kautta proxyn avulla voisiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:varmaan harmaana jo kirjottanutkin tähän ketjuunAlkuperäinen kirjoittaja ccc:nauraa siellä varmaan kun lukee tätä.
epäilen. tai mistä sitä tietää.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mistä sä tiedät osaako BV käyttää proxya.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:ei pysty koska banni on ip kautta proxyn avulla voisiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:varmaan harmaana jo kirjottanutkin tähän ketjuunAlkuperäinen kirjoittaja ccc:nauraa siellä varmaan kun lukee tätä.
Onhan BV:llä aika usein provosoivia aloituksia.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:En ole tainnut aiemmin kommentoida BV:tä, mutta nyt on pakko sanoa, että banni tekee varmasti hyvää (sitä hän taisi itsekin haluta). Suunsoitoksihan ne sen aloittamat ketjut ovat menneet niin hänen kuin muidenkin puolelta. Ja kun ei jää siihen yhteen ketjuun, vaan pitää lisätä vettä myllyyn uusilla aloituksilla.
Mä olen puhunut.
voi tai puhelimella.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Voihan sitä läppärillä kirjoitella vaikka naapurin nettiyhteyden kautta jos sattuu huvittaa
Jaa ja mitähän mä nyt muka jankkaan? Te osaatte myös vallan mainiosti jankata, että kattokaa peiliin ennen kuin mua syytätte yhtään mistään.Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Scarlett, pidähän pienempää suuta! Sait itse bannin jankkaamisesta hetki sitten .
Niinpä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Ajatelkaa miten pitkällä BV:n raskaus silloin jo on, kun hän sitten lopulta tulee takaisin. :xmas:
No mulle on ainakin aivan sama onko joku bannissa vai ei.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mua tàà ketju hekotuttaa... haittaks jos joku saa bannia? haittakko jos joku puuttuu? oletteko naimisissa palstanikkien kanssa? otatteko touhun nàin vakavasti? RELAX!!!!!
No jankkaisitkohan sinä esim. sitä, että mitä sinä nyt muka taas jankkaat?.. Antaisit nyt edes joskus olla!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Jaa ja mitähän mä nyt muka jankkaan? Te osaatte myös vallan mainiosti jankata, että kattokaa peiliin ennen kuin mua syytätte yhtään mistään.Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Scarlett, pidähän pienempää suuta! Sait itse bannin jankkaamisesta hetki sitten .
Ja vispilän :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Niinpä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Ajatelkaa miten pitkällä BV:n raskaus silloin jo on, kun hän sitten lopulta tulee takaisin. :xmas:
Ties vaikka oltaisiin Bädin kaa molemmat masu pystyssä :heart:
Se olis kyllä mukavaa. Kimppaodotus!Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Ja vispilän :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Niinpä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Ajatelkaa miten pitkällä BV:n raskaus silloin jo on, kun hän sitten lopulta tulee takaisin. :xmas:
Ties vaikka oltaisiin Bädin kaa molemmat masu pystyssä :heart:
I rest my case. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Anna sä sitten olla äläkä siellä mussuta. Minkä VITUN takia aina vain mua syytetään jankkaamisesta, kun sitä saatana tekee helvetin moni muukin!!!! Esim. jankataan mun kirjootustyylistä MONTA HELVETIN KUUKAUTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:No jankkaisitkohan sinä esim. sitä, että mitä sinä nyt muka taas jankkaat?.. Antaisit nyt edes joskus olla!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Jaa ja mitähän mä nyt muka jankkaan? Te osaatte myös vallan mainiosti jankata, että kattokaa peiliin ennen kuin mua syytätte yhtään mistään.Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Scarlett, pidähän pienempää suuta! Sait itse bannin jankkaamisesta hetki sitten .