BV laitto terveisiä kaikille...

Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Scarlett, pidähän pienempää suuta! Sait itse bannin jankkaamisesta hetki sitten ;).
Jaa ja mitähän mä nyt muka jankkaan? Te osaatte myös vallan mainiosti jankata, että kattokaa peiliin ennen kuin mua syytätte yhtään mistään.
No jankkaisitkohan sinä esim. sitä, että mitä sinä nyt muka taas jankkaat?.. Antaisit nyt edes joskus olla!
:LOL: *reps*kops*

Ja kohta jankataan siitä, jankkaako Scarlett itse koskaan :LOL: siis tiedäthän Seipis, ei Scarlett anna viimeistä sanaa ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
mua tàà ketju hekotuttaa... haittaks jos joku saa bannia? haittakko jos joku puuttuu? oletteko naimisissa palstanikkien kanssa? otatteko touhun nàin vakavasti? RELAX!!!!!
No mulle on ainakin aivan sama onko joku bannissa vai ei.
ihanaa, en ole siis ainoa!
:wave: yksi lisää jolle sama

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Scarlett, pidähän pienempää suuta! Sait itse bannin jankkaamisesta hetki sitten ;).
Jaa ja mitähän mä nyt muka jankkaan? Te osaatte myös vallan mainiosti jankata, että kattokaa peiliin ennen kuin mua syytätte yhtään mistään.
No jankkaisitkohan sinä esim. sitä, että mitä sinä nyt muka taas jankkaat?.. Antaisit nyt edes joskus olla!
:LOL: *reps*kops*

Ja kohta jankataan siitä, jankkaako Scarlett itse koskaan :LOL: siis tiedäthän Seipis, ei Scarlett anna viimeistä sanaa ;)
Siis ei helevata, sillä aikaa ko mä kirjotin ton, se jo riistyty käsistä :LOL: Scarlett ei petä koskaan :LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä