Bumbosta

maximillianna

Aktiivinen jäsen
18.11.2006
2 533
0
36
http://kaksplus.fi/keskustelu/t384007

Noh onko kenenkään lapsi bumbosta kärsinyt?
Meillä lainassa kaverin muksun bumbo ja omia ollaan haluamassa.

Sillon kun jami ja janni oli pieniä ei moista vielä ollut. Nyt kaksosten aikaan on moisesta ollut jonkun verran jo hyötyäkin mulle..

Meillä pojalla oli. Käyttöikä oli tosi lyhyt. Ihan hyvä se oli niin kauan kuin poika siinä pysyi eli ehkä pari kuukautta... ei tainnut edes sitä. Oppi tosi nopeesti kampeemaan itsensä pois siitä

Meillä oli sellainen ja tykkäsin kovasti esikoisen aikana. Hää viihtyi siinä helposti seuraillen tapahtumia ja se oli meillä mukana monessa paikassa mm. häissä.

Mutta kuopus ei siinä viihtynyt juurikaan. Hänen kohdallaan käyttö jäi vähäiseksi.
Mutta tyytyväinen olin siihen silti, ostin käytettynä ja sain vielä eteenpäinkin myytyä.
=)

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Meillä pojalla oli. Käyttöikä oli tosi lyhyt. Ihan hyvä se oli niin kauan kuin poika siinä pysyi eli ehkä pari kuukautta... ei tainnut edes sitä. Oppi tosi nopeesti kampeemaan itsensä pois siitä

Sama meillä. Poika oli liikkuvaista sorttia, joten ei ollu aikaa bumbossa istumiseen :D
Äkkiä meni kaupaksi kun pistin bumbon myyntiin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
mikä on bumbo :ashamed:

KVG ;)

1_1.jpg

Meilla on bumbo kaytossa kylpparissa kun kayn itse vessassa tai suihkussa tai lajittelen pyykkia yms. Siihen on kateva laittaa vauva hetkeksi. Isoveli tykkaa tuoda bumbon olkkariin ja istuu siina kun katsoo telkkaa.

Yhteistyössä