S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mites:Mites on sen istuttamisen kanssa... eikös tuo istuva asento ole kielletty niin kauan kuin vauva ei itse punkea istumaan. En jaksa uskoa, että tuo tekee kovinkaan hyvää vauvan selkärangalle ainakaan 4-5 kuiselle.
Alkuperäinen kirjoittaja Mites:Mites on sen istuttamisen kanssa... eikös tuo istuva asento ole kielletty niin kauan kuin vauva ei itse punkea istumaan. En jaksa uskoa, että tuo tekee kovinkaan hyvää vauvan selkärangalle ainakaan 4-5 kuiselle.
Alkuperäinen kirjoittaja Luru:Alkuperäinen kirjoittaja Mites:Mites on sen istuttamisen kanssa... eikös tuo istuva asento ole kielletty niin kauan kuin vauva ei itse punkea istumaan. En jaksa uskoa, että tuo tekee kovinkaan hyvää vauvan selkärangalle ainakaan 4-5 kuiselle.
Minulla ei ole Bumbosta kokemusta, enkä tiedä, että olenko sellaista hankkimassakaan, mutta Bumbossahan lapsi istuu siten, että takapuoli alempana kuin jalat eli lapsen selkä on pyöreänä. Fysioterapeutit eivät aina ole ikävä kyllä ajantasalla siitä, että mikä on lapselle hyväksi ja mikä ei. Muistaakseni Vauva-lehdessä fysioterapeutti piti rintareppua hyvänä vaihtoehtona lapsen kantamiseen.Veikkaisin, että Bumbo on parempi kuin esimerkiksi useat rintareput, jossa lapsen selkä joutuu koetukselle.