Bulgarian Sunny beachilla lomailleet!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lynx

Aktiivinen jäsen
31.07.2006
1 090
0
36
Te jotka olette olleet esim. finnmatkojen tai aurinkomatkojen matkoilla ko. kohteessa.
Mikä olisi sellainen hotelli ja alue mihin lasten kanssa kannattaisi mennä. Haetaan siis rauhallista paikkaa vähän syrjempänä menohumusta. Onko siellä edes sellaisia?
Muutenkin kokemuksia ko. paikasta. Ja muuten vielä tuosta lentomatkasta, eli kun on niin lyhyt niin onko lentokoneessa tuolla matkalla aterioita?

Siis se koko Sunny Beach on yksi pieni alue, syrjempään ei oikein pääse jos Sunny Beachille haluaa, ihan muutaman kilometrin kokoinen paikka siis ja täynnä hulinaa ja menoa. Meidän hotelli oli v. 2005 valmistunut huoneistohotelli Poseidon, ei sijainnut ihan rannan tai rantakadun tuntumassa eli sillä tavoin oli "kauempana", siltikin rantaan matkaa ehkä n. 200m. Me tykättiin tuosta hotellista, lasten kanssa halutaan yöpyö huoneistohotelleissa. Lisäksi rantaravintoloiden melu ei kuulunut hotelliin joten sillä tavoin rauhallinen paikka oli viikko asustella. Tosi mukava lomakohde!

Me oltiin sunny beachilla toissa kesänä ja tjäreborgin matkalla. Opal hotelli. TOdella kiva ja rauhallinen hotelli, joka päivä siivottiin ja mukava leppoisa tunnelma. Kurkkaapa tjären sivuilta.

Kiitti vastauksista, nyt ehdin vasta katsomaan. Mulla joo iso aukko sivistyksessä kun oletin tuon alueen olevan isompikin :ashamed:
Toinen vaihtoehto on sitten joku kohde Espanjassa tai Kreikassa, mutta tuo Bulgaria on aivan uusi tuttavuus ja olisi kiva testata.

Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
Kiitti vastauksista, nyt ehdin vasta katsomaan. Mulla joo iso aukko sivistyksessä kun oletin tuon alueen olevan isompikin :ashamed:
Toinen vaihtoehto on sitten joku kohde Espanjassa tai Kreikassa, mutta tuo Bulgaria on aivan uusi tuttavuus ja olisi kiva testata.

me ollaan lähdössä elokuussa kreikkaan santorinille =) paljon on paikkaa kehuttu ja kuvat sieltä aivan ihania =)

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:

me ollaan lähdössä elokuussa kreikkaan santorinille =) paljon on paikkaa kehuttu ja kuvat sieltä aivan ihania =)

No, toi Kreikka tuntuisikin "turvallisemmalta" , vaikka en ole käynyt kuin kerran Falirakissa. Tuo lentoaika tuonne Bulgariaan houkuttelee, mutta eipä tuonne välimerellekään kauaa lennä.

Meidän isot pojat olivat mamin (siis isoäitinsä) kanssa Sunny Beachilla heinäkuussa viime kesänä (pojat vm 2000 ja 97). Lapset kyllä olivat tykänneet paikasta mutta äitini kertoi että vesipuistot (2 kpl) olivat olleet aika epäsiistejä, "paikalliset" aika töykeitä ja rannalle ei ollut päässyt uimaan kuin kerran viikon aikana, liian isot aallot tms... Aika paljon oli ollut nuorisoa lomailemassa silloin, ei montaa lapsiperhettä.
En sitten tiedä, itse olen ollut 2006 Obzorissa Bulgariassa, jos etsitte rauhallista paikkaa niin suosittelisin ennemminkin sitä, ainoana miinuksena pitkähkö matka lentokentältä (muistaakseni 75km)

Yhteistyössä