Budjetti kauneudenhoidossa

  • Viestiketjun aloittaja "Tiiti"
  • Ensimmäinen viesti
"Tiiti"
Paljon teillä menee rahaa kk.ssa kauneudenhoitoon? Kampaaja, kynnet, ripset, hieronnat jne?? Miehen mielestä kukaan muu ei voi tuhlaa niin paljon kun mä, vaikka musta ei ole edes paljoo...alle 300€ suunnilleen, joskus ehkä vähän enemmän...
 
[QUOTE="Tiiti";27464876]No johan kampaaja maksaa yli 100€, kerran kuussa...[/QUOTE]

Niin JOS käy kerran kuussa.
Pitkillä hiuksilla yks "kunnollinen" kerta ja pari siistimistä riittää kyllä....

Ja siis vuodessa.
 
Kampaaja 0€ vuodessa. Kynnet 50€ 5 viikon välein. Ripset... jos ripsaria ei lasketa, niin 0€. Mies hieroo sen minkä tarvii, että sekin 0€.

Kai se on sellanen 50-60 euroa kuussa sit. 300€ on kyllä ihan käsittämättömän paljon.
 
Raskauksien aikana on mennyt 0e, ei viitsi panostaa ulkonäköön silloin ettei vauva kärsi.
Muuten ehkä 10e/kk.

Olenhan mä tosin raskauksienkin aikana hammasharjan uusinut kolmen kuukauden välein, eli se tekee sellaiset 3e/kk kun ostan vain luonnonmukaisia bambuharjoja.
 
mali
Itselläni jää palkasta käteen n. 2500euroa ja silti ei oo rahaa käydä kampaajalla ku muutaman kerran vuodes, ite värjään hiukset, ei hierontoja, kasvohoitoja, ripseistä ja kynsistä puhumattakaan.Pakollisiin meikkeihin menee ehkä n. 20kk.
 
No minusta äiti ei tarvitse kalliita tuotteita näyttääkseen nyky ajan barbeilta, äidin tulee näyttää äidiltä. Mitä pahaa on väsyneissä silmissä ja harottavissa hiuksissa jos kyseessä äiti ihminen? Sehän vain kertoo, että lasten eteen uhraudutaan eikä pyritä näyttämään pyntätyltä typerykseltä. Imetysaikana en nyt muutenkaan tunkisi elimistööni turhia myrkkyjä, koska en halua sirtää niitä lapseeni vain itsekyyden vuosksi.

Olen ylpeästi äiti ja sen näköinen. Piilottakaa te vain itsestänne kaikki äidillinen ja hävetkää äitiyttä, minä en siihen ala, uhraudun mielummin tärkeimpieni edessä! :)
 
"Tiiti"
No minusta äiti ei tarvitse kalliita tuotteita näyttääkseen nyky ajan barbeilta, äidin tulee näyttää äidiltä. Mitä pahaa on väsyneissä silmissä ja harottavissa hiuksissa jos kyseessä äiti ihminen? Sehän vain kertoo, että lasten eteen uhraudutaan eikä pyritä näyttämään pyntätyltä typerykseltä. Imetysaikana en nyt muutenkaan tunkisi elimistööni turhia myrkkyjä, koska en halua sirtää niitä lapseeni vain itsekyyden vuosksi.

Olen ylpeästi äiti ja sen näköinen. Piilottakaa te vain itsestänne kaikki äidillinen ja hävetkää äitiyttä, minä en siihen ala, uhraudun mielummin tärkeimpieni edessä! :)
Ei löydy lapsia, ja sit joskus kun löytyy niin enköhän mä jotenkin pidä ulkonäöstäni huolta jokatapauksessa...ehkä en ihan näillä leveleillä kuitenkaan, silloin rahatkin menee varmaan vaippoihin yms...
 

Yhteistyössä