Bubbleroom

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hmmm

Vieras
Mikäs nettiliike tää Bubbleroom on? Onks joku tilannu sieltä? Huomasin vaan että niil oli ihan samoja alusvaatteita kuin Halensilla mutta jonkin verran halvempia? Myykö ne kaikkien nettiliikkeiden vaatteita vai onks toi jotenki kytköksessä Halensiin?

Kun kävin sivuja katsomassa, vaikutti, että myyvät hyvin monen merkkisiä vaatteita. Esim Brooker on myös Halensilla myynnissä. Mutta sehän on merkki, niinkuin vaikka Levi's tai Esprit, mitä myy monet eri liikkeet ja nettikaupat.

Mainos on ärsyttävä, spiikkaaja sönkkää. Sivuilla ei sitten ollut kuitenkaan niin erikoisia vaatteita että olisin lähtenyt tilaamaan. Mutta suurin syy oli tuo, että ei ole ilmaista palautusta. Ottavat 4 euroa korvausta palautuksesta. Jää ostamatta tuosta syystä. Jatkan Ellokselta tilaamista. Hyvät vaatteet ja sentäs ilmaista ja helppoa palauttaa. Sitä mä arvostan. Tosta hyvästä Ellos sais antaa mulle jotain ilmaista tavaraa kun rykäsin mainoksen tähän väliin.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:
Mainos on ärsyttävä, spiikkaaja sönkkää. Sivuilla ei sitten ollut kuitenkaan niin erikoisia vaatteita että olisin lähtenyt tilaamaan. Mutta suurin syy oli tuo, että ei ole ilmaista palautusta. Ottavat 4 euroa korvausta palautuksesta. Jää ostamatta tuosta syystä. Jatkan Ellokselta tilaamista. Hyvät vaatteet ja sentäs ilmaista ja helppoa palauttaa. Sitä mä arvostan. Tosta hyvästä Ellos sais antaa mulle jotain ilmaista tavaraa kun rykäsin mainoksen tähän väliin.. ;)

Missä puhutaan 4? korvauksesta palautuksesta?

Tämä lause "Palautamme tuotteiden koko hinnan vähennettynä palautuksen käsittelykuluilla 0 ?" kuulostaa sen verran hassulta, että siinä on se neljä euroa varmaan aiemmin ollut...

MAAILMAN SURKEIN NETTIKAUPPA. Eivät edes ilmoita klarnalle että voivat poistaa laskun jos he ovat saaneet asiakkaalta palautuksen. Minulle kyllä kertoivat että ovat vastaanottaneet palautuksen. Kun kysyin että voivatko ilmoittaa Klarnalle niin eivät enää vastanneet viesteihin kuukausiin :D NAURETTAVAA! EN SUOSITTELE!!

Yhteistyössä