M
myy
Vieras
että kun pissaa niin kushätäjää päälle.Et samantien tuntuu et tarttis kusta.ja on jonkin verran päällä lähes kokoajan? vai onks tää joku tulehdus?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:mulla on molemmissa raskauksissa ollut tuota ihan alusta lähtien - eikä yhtään tulehdusta.
Alkuperäinen kirjoittaja myy:Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:mulla on molemmissa raskauksissa ollut tuota ihan alusta lähtien - eikä yhtään tulehdusta.
Oliko sulla pissaamisen välilläkin sellanen tunne et ois hätä vaikkei ollu?
Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:Alkuperäinen kirjoittaja myy:Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:mulla on molemmissa raskauksissa ollut tuota ihan alusta lähtien - eikä yhtään tulehdusta.
kyllä. ja KOKO ajan sai ravata vessassa.
Alkuperäinen kirjoittaja myy:Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:Alkuperäinen kirjoittaja myy:Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:mulla on molemmissa raskauksissa ollut tuota ihan alusta lähtien - eikä yhtään tulehdusta.
okei. kiitos ihanaa
mä aina niin huolestun
Alkuperäinen kirjoittaja myy:Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:Alkuperäinen kirjoittaja myy:Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:mulla on molemmissa raskauksissa ollut tuota ihan alusta lähtien - eikä yhtään tulehdusta.
okei. kiitos ihanaa
mä aina niin huolestun