"Mistäs nyt tuulee?"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taustalta

Vieras
Kysy mies kun jälleen bongas mut surffamasta vaatepuotien sivuilla. Mulle on tullu joku hirvee vimma ostaa seksyjä alusasuja ja muitakin kivoja/seksyjä vaatteita. Esim toi funky junk on sellanen sivusto että sieltä tekis nyt mieli tilata yhet farkut ja yks kiva toppi. Ja todellakin ihan vaan miestä varten ;) Onks se pöhköä?
Miehelle kun niitä näytin niin se kysy että "meinasitko ihan tosissas pistää mun pään sekasin?" :D :P

Mistäs muualta löytyis kivoja, ehkä vähän halvempia vaatteita kuin tuolla funky junkilla??

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Juu mulla kanssa, olen nyt laihduttanut 20kg ja koko ajan tekis mieli uutta ja uutta vaatetta. no, osin se onkin ihan pakon edessä että on jotain päälle pantavaa.

Wau, onnea hienosta saavutuksesta :flower:

No kiitos, ei tää vielä tässä ole, 12kg vielä matkaa :snotty:

Mutta vaatteet nykyään on aivan intohimo, ennen se oli ihan pakkopullaa käydä kaupassa että sai edes jotain päälle pantavaa :$

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Juu mulla kanssa, olen nyt laihduttanut 20kg ja koko ajan tekis mieli uutta ja uutta vaatetta. no, osin se onkin ihan pakon edessä että on jotain päälle pantavaa.

Wau, onnea hienosta saavutuksesta :flower:

No kiitos, ei tää vielä tässä ole, 12kg vielä matkaa :snotty:

Mutta vaatteet nykyään on aivan intohimo, ennen se oli ihan pakkopullaa käydä kaupassa että sai edes jotain päälle pantavaa :$

Mulla ois kans jotain 30 kiloa puotettavana kunhan nyt tämä kaveri pulpahtaa ensin ulos :)

Kivahan se on ihteesä hemmotella uusilla vaatteilla

Millasessa ajassa sä laihduit? Mä oon kans laihtunut saman verran ja olin aika pitkään sairaalassa ja sit kun viimein kotiuduin, tajusin ettei mulla oo yhtään vaatetta, joka olis sopivan kokoinen, ku kaikki oli liian isoja. :)
Ja onnea sun saavutuksesta. :)

Omaa miestäni varten minäkin. Hyvännäköisiä on, huomenna taas salille että saisi tähän kroppaan hiukka kiinteyttä..ja sit voi shopata sexyjä vaatteita ja tuntee olonsakin sellaiseks :)

Alkuperäinen kirjoittaja koo:

Millasessa ajassa sä laihduit? Mä oon kans laihtunut saman verran ja olin aika pitkään sairaalassa ja sit kun viimein kotiuduin, tajusin ettei mulla oo yhtään vaatetta, joka olis sopivan kokoinen, ku kaikki oli liian isoja. :)
Ja onnea sun saavutuksesta. :)

Tänä vuonna nyt, okei, mun paino on elokuusta junnannut samassa, nyt tarttis ottaa kunnolla niskasta kiinni, tuntuu silti että vaatteet tippuu vaikkei siis paino vähään aikaan olekaan pudonnut, liikun kuitenkin paljon. Ens vuoden alussa loppurutistus :D

Alkuperäinen kirjoittaja koo:
Tänä vuonna nyt, okei, mun paino on elokuusta junnannut samassa, nyt tarttis ottaa kunnolla niskasta kiinni, tuntuu silti että vaatteet tippuu vaikkei siis paino vähään aikaan olekaan pudonnut, liikun kuitenkin paljon. Ens vuoden alussa loppurutistus :D

Mitä kokoo sä nyt oot? Mullakin on nyt kesästä ollu samassa paino.

Yhteistyössä