Muita joille hitusen vaikeaa tuo esim. Bubbleroomista vaatteiden tilaaminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "strawberry"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"strawberry"

Vieras
Tyttärelle tässä koitettiin vaatteita tilata, alotettiin jo säätäminen tunti sitten, eikä vieläkään onnistunut niin päätettiin lopettaa sitten tältä päivältä. Täytyisi hänelle saada pikaisesti uusia vaatteita, koska rupeaa kaikissa muissa vaatteissa melkein reikä olemaan... Tytär kun tykkää myöskin netistä tilata vaatteita, niin päätimme yrittää tällä kertaa sieltä taas. Kerran ollaan onnistuttu Bubbleroomista vaatteita tilaamaan, mutta nyt pariin otteeseen takkuillut tuo tilaaminen. Ei ole suomeksi edes laitettu niitä kohtia, jotta tietäisi mitä pitää kirjoittaa yleensä minnekin, jotta tilaaminen onnistuu ja sitten vaikka päästään sinne viimeiseen vaiheeseen ja olemme painaneet " Pay " nappia, silti maksuyrityksemme evätään... Tuli sellainen joku englannin kielinen teksti siihen ja sitten puhelinumero että voi ottaa asiakas palveluun yhteyttä tai sähköpostitse myös...

Kun olimme tarpeeksi kauan säätäneet minun kortin tunnuslukujen kanssa ja sitten miehen, niin miehen kortilla oltaisiin päästy verkkopankki maksuun op:n sivuille. Vihdoin! Mutta hän sitten muistikin ettei hänellä ole niitä verkkopankki tunnuksia, vaan ne on minulla ja minä en taas puolestaan tiedä missä ne on... pitäisi huomenna ehtiä. Asiaa ei tietenkään myöskään helpota se, että mukavasti kuluneet nuo tarvittavat numerot molempien pankkikorteista :D

Tuntuu jotenkin että Bubbleroom on vaikeampi kuin monet muut nettikaupat tuossa tilaamisessa tai sitten emme vain osaa...

Yhteistyössä