Asia on jo tuomittu muuallakin ja Twitterin kurssi on laskusyöksyssä.Kuka estää Trumppia puhumasta? Tai kirjoittamasta?
Tyypillä on lehdistöhuoneellinen väkeä valmiina uutisoimaan sen joka sanan, miten sananvapautta siis rajoitetaan?
Lopeta jo.
Asia on jo tuomittu muuallakin ja Twitterin kurssi on laskusyöksyssä.Kuka estää Trumppia puhumasta? Tai kirjoittamasta?
Tyypillä on lehdistöhuoneellinen väkeä valmiina uutisoimaan sen joka sanan, miten sananvapautta siis rajoitetaan?
Sun mielestä kaikille ihmisille pitää siis saada älykännyt koska twitter on ihmisoikeus? Sä varmaan maksat?Asia on jo tuomittu muuallakin ja Twitterin kurssi on laskusyöksyssä.
Lopeta jo.
Lopeta sanojen tunkeminen ihmisten suuhun.Sun mielestä kaikille ihmisille pitää siis saada älykännyt koska twitter on ihmisoikeus? Sä varmaan maksat?
Ai säkö nyt päätät kuka saa sanoa ja mitä?Lopeta sanojen tunkeminen ihmisten suuhun.
Kuten sanottua: lopeta jo.Ai säkö nyt päätät kuka saa sanoa ja mitä?
NiinpäniinKuten sanottua: lopeta jo.
Eikö olkapäät tuu kipeeks tosta takinkäännön määrästä?Kuten sanottua: lopeta jo.
Olen mielipiteeni kirjoittanut tässäkin ketjussa monta kertaa. Lue ensin koko ketju ennenkuin kommentoit. Ja noudata hyviä keskustelutapoja, joihin ei kuulu jatkuva sanojen tunkeminen toisen suuhun tyyliin "Pidän suklaajäätelöstä" -> "Ai sinäkö päätät, että mansikkajäätelöä ei saisi enää valmistaa ja syödä?"Niinpäniin
Olet tottunut Trumplandian jatkuvaan valheensuoltamiseen 24/7
Ymmärretään että totuudesta puhuminen ja sinulle siitä kuuleminen tekee sinulle kipiää
Olisi hyvä tietää, mistä takinkäännöstä on kyse, mutta veikkaan, että et kerro. Joten lopeta.Eikö olkapäät tuu kipeeks tosta takinkäännön määrästä?
Ei saa sananvapautta rajottaa,Olisi hyvä tietää, mistä takinkäännöstä on kyse, mutta veikkaan, että et kerro. Joten lopeta.
En minä rajoita, vaan pyydän, että lopetat.Ei saa sananvapautta rajottaa,
Saapas ainakin kuin itse käsken, ei saa, saa ei saa saa..
eli edelleen, päätä jo.
Lopeta on käskymuotoEn minä rajoita, vaan pyydän, että lopetat.
Näinpä. Paljastui, kuinka oikeastaan "eriäviä mielipiteitä" mahtuukaan pieneen persumaailmaan. "Muutkin on tuominneet tämän asian, joten se nyt on näin", kiljuu persu naama punaisena, "LOPETA, LOPETA" siis toisinsanoen omien mielipiteiden julkituominen.Lopeta on käskymuoto
Koska muutkin tuomitsee, sinunkin pitää = omilla aivoilla ajatteleva.Näinpä. Paljastui, kuinka oikeastaan "eriäviä mielipiteitä" mahtuukaan pieneen persumaailmaan. "Muutkin on tuominneet tämän asian, joten se nyt on näin", kiljuu persu naama punaisena, "LOPETA, LOPETA" siis toisinsanoen omien mielipiteiden julkituominen.
Juu... Näinhän se menee. Odotas, käyn etsimässä, et mitä löydän tuolta youtubesta, et mitäköhän mun pitäis tänään ajatella..Koska muutkin tuomitsee, sinunkin pitää = omilla aivoilla ajatteleva.
Näin loogista persuilua taas.
Imperatiivia käytetään käskyissä, pyynnöissä ja kehotuksissa ja ohjeissa. En käskytä täällä ketään, joten olet vain itse vastuussa omasta tunteestasi.Lopeta on käskymuoto
hih.Juu... Näinhän se menee. Odotas, käyn etsimässä, et mitä löydän tuolta youtubesta, et mitäköhän mun pitäis tänään ajatella..
Sori, mä en löytänyt mitään. En voi tänään ajatella omilla aivoillahih.
Lopeta jo, puydän.
En oo viel nähnyt/kuullut yhtäkään tekstiä, jossa trump yllyttää väkivaltaan tai terrorismiin. Vain medioiden spekulointia asioista.Onko hänet jo tuomittu?
Ei ole mitään todisteita psykopaatista. Vain valtamedian spekulointia.Onko joku väittänyt että Twitter tuomitsee? Jos avaat silmäsi niin he vaan sulkivat psykopaatin tilin, ja ihan aiheesta. Montakohan jäähyä psykolla on jo ollut?
Jaa? Kyllä se sen itse myönsi. Etkö usko sitä itteään? No, vaikeaa se toki onEn oo viel nähnyt/kuullut yhtäkään tekstiä, jossa trump yllyttää väkivaltaan tai terrorismiin. Vain medioiden spekulointia asioista.
eiku se peru sen joJaa? Kyllä se sen itse myönsi. Etkö usko sitä itteään? No, vaikeaa se toki on
missä tiedote tästä?Jaa? Kyllä se sen itse myönsi. Etkö usko sitä itteään? No, vaikeaa se toki on
Monelta Trumpin vastustajalta oon kysynyt, mutta vastausta en oo saanut.Jaa? Kyllä se sen itse myönsi. Etkö usko sitä itteään? No, vaikeaa se toki on