kertokaas reseptejä miten eri tavoilla sitä voisi tehdä..? Jotenkin se perinteinen paistaminen ja riisiä kaveriks, tuntuu.. pläääh.. :/ Ei houkuttelevalta..
Vähän samanlainen kuin ViuhVauhin ohje, mutta laitetaan silti...eli halkaise, väliin fetaa ja basilikaa (mustapippuria). Leivitä kananmunassa ja korppujauho-suola seoksessa ja paista pannulla. Tulee hyvää Ja lisukkeeksi vaikka lohkoperunoita.
Tein viimeks näin kun tarkotus oli laittaa possua mutta meni mönkään.
Rintafile semmonen ohut hippu aromisuolaa joka ei ole välttämätön. Pintaan curry creme bonjouria ja leivitin vehnäjauholla suoraan leivityksestä pannulle paistumaan. Hädissäni kiirreessä säveltelin itte ohjeen ja se olikin ihan hyvä viritys.
Mä olen laittanut halkaistujen väliin kinkkua ja juustoa ja paistanut tai sitten mustapekka-juustoa tai tehnyt fileiden päälle leipämurusta, voista ja yrteistä tahnan.
Olen todella kateellinen kaikille jotka pystyy ruokaohjeet vain "säveltämään", itse olen keittiössä ihan ohjeiden varassa. Kiitos näistä minunkin puolesta vaikken ap olekaan.
Kesällä tein fileestä jonka leikkasin auki sisälle paistettua sipulia chiliä ja pari siivua ceddar juustoa. Tikulla kiinni ja grilliin ..niin lisäksi päälle kieputettiin pekonia