brion race-rattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Linnea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me ostettiin ne viime kesänä. Meillä ei ole ikinä ollut noin hyviä rattaita, oli aivan nappi-ostos! :) Mun mielestä toi Race on aika uusi malli, se ei oo vissiin ollut kovin kauaa myynnissä. Meillä on niissä aika leveät, sellaiset jännät "muhkeat" ilmatäytteiset renkaat, aivan älyttömän hyvät työntää! Se mikä sen erottaa siitä perinteisestä Poni-rattaasta, on mun mielestä se jousitus. Noilla voit vetää missä maastossa vaan, mies sanookin niitä ralli-rattaiksi... ;) Ne menee tosi pieneen tilaan, helppo pakata. Tosi hyvät kankaat, ovat jämäkät mutta kevyet. Mulla ei ole yhtään negatiivista sanottavaa niistä. Ja ne on vieläpä tosi hyvännäköiset! Meillä on sellainen beessi/ruskehtava kangas (vm 2004), tykkään tosi paljon!
Mä en muista tarkalleen paljonko ne maksoi, me annettiin vanhat rattaat vaihdossa ja mies oli maksajan roolissa...oisko ollut 150 euron kieppeillä...? Olette tehneet tosi hyvän valinnan, onnea siitä! :)

Hintatietoa: soitin helmikuussa kolmeen pääkaupuniseudun paikkaan, ja kaikissa ratas oli 299,-. Silloin oli vielä myynnissä myös 2004-mallia, sitä sai alennuksela n. 230,-. Me ostettiin se uusi 2005-malli, ja myyjä kävi pyynnöstäni takahuoneessa "tarkistamassa" hinnaksi 280,-.

Käyttökokemuskia kolmelta kuulta: tyytyväisiä ollaan oltu, tyttö reilut 2v, nukkunut kymmeniä päiväunia niissä, makuuasento on parempi kuin ns. perusavorattaissa. Tukevat ja kevyet työntää, hyvä jousitus, ja hyvännäköiset. Kasvunvaraa sen verran että tähän mahtuu vielä vaikka nelivuotias. Ja hyvä "jälleenmyyntiarvo", näitä näkee käytettynä tosi harvoin, mutta hyvälllä hinnalla.

Miinuksena pieni tavaratila, ja ei tämä myöskään ihan niitä kevyimpiä ole.

Meillä oli ennen käytössä matkikset, mutta lapsi kasvoi niitä ulos. Matkikset on tietysti ihan eri juttu, mutta niissä puolestaan oli kätsyä ne kääntyvät etupyörät - tässä Racessa on hieman kömpelömpää puikkelehtia kaupoissa, mutta toisaalta hiekkateilä ja lumessa tämä on ollut yliveto.

Voit tsekata myös kilpailijan Emmaljungan Scooterit. Taitavat olla pikkuisen edullisemmat, mutta en itse pitänyt niiden ulkonäöstä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2005 klo 10:15 LUMIAKKA kirjoitti:
Hintatietoa: soitin helmikuussa kolmeen pääkaupuniseudun paikkaan, ja kaikissa ratas oli 299,-. Silloin oli vielä myynnissä myös 2004-mallia, sitä sai alennuksela n. 230,-. Me ostettiin se uusi 2005-malli, ja myyjä kävi pyynnöstäni takahuoneessa "tarkistamassa" hinnaksi 280,-.

Käyttökokemuskia kolmelta kuulta: tyytyväisiä ollaan oltu, tyttö reilut 2v, nukkunut kymmeniä päiväunia niissä, makuuasento on parempi kuin ns. perusavorattaissa. Tukevat ja kevyet työntää, hyvä jousitus, ja hyvännäköiset. Kasvunvaraa sen verran että tähän mahtuu vielä vaikka nelivuotias. Ja hyvä "jälleenmyyntiarvo", näitä näkee käytettynä tosi harvoin, mutta hyvälllä hinnalla.

Miinuksena pieni tavaratila, ja ei tämä myöskään ihan niitä kevyimpiä ole.

Meillä oli ennen käytössä matkikset, mutta lapsi kasvoi niitä ulos. Matkikset on tietysti ihan eri juttu, mutta niissä puolestaan oli kätsyä ne kääntyvät etupyörät - tässä Racessa on hieman kömpelömpää puikkelehtia kaupoissa, mutta toisaalta hiekkateilä ja lumessa tämä on ollut yliveto.

Voit tsekata myös kilpailijan Emmaljungan Scooterit. Taitavat olla pikkuisen edullisemmat, mutta en itse pitänyt niiden ulkonäöstä...
emmaljungA scooter näyttää tosiaan aika kummaliselta :whistle:

Yhteistyössä