Lista jälleenmyjistä sieltä Brion kotisivuilta kyllä löytyy. Kaikkiin maailman kysymyksiin ja vanhojen tuotteiden varaosiin ym. ei millään voi tunkea tietoa kotisivuille. Omassa työssäni olen myös huomannut, että ei ole mahdollista tavallisissa kauppayrityksissä palkata niin paljon henkilökuntaa, etä koko ajan ehtisi kärkkyä näytön edessä ja vastata maileihin, joita tulvii kuluttajilta mitä ihmeellisimmistä asioista, asiallisista ja välillä aivan älyttömistä. Onneksi olen nyt ollut jonkin aikaa jo vapaalla näistä, mutta työkaveritapaamisissa tulee aina juteltua, miten ihmiset ovat joutuneet mailien ja netin vangeiksi.
Olen löytänyt kaiken oleellisen tiedon Brionkin sivuilta, mutta oma järkeni sanoo, että jos ei vaivaudu tai pääse Brioa myyvään kauppaan, niin kännykällä voi sinne soittaa ja kysyä. Turhaa täällä palstoilla on näitä arvutella, kun varman ja oikean vastauksen saa soittamalla sinne kauppaan. Se on yhtä nopea ja vaivaton tapa kuin kirjoittaa tänne arvuuttelupalstalle. Samanlaisia kysymyksiä on ollut viime päivinä niin Emmaljungan pyöristä kuin kankaistakin ja sitten niihin vastailee joku kauppias pohjanmaalta ja kauppaa omia renkaitaan jotka ei varmaan sovi mihinkään. kun joka merkillä on omat jarrunsa ym.