Brio Race vai Emmaljunga Scooter

Olen päätynyt siihen, että hankin lähikuukausien aikana jommat kummat, eli Brion Racet tai Emmaljungan Scooterit. Eli käytännön kokemuksia kaipaan kovasti kummistakin!

Tietääkö kukaan scootereiden mittoja, eli kuinka korkealla työntöaisa on matalimmillaan (olen lyhyt!) ja mitkä ovat noin mitat ko. rattaista kokoontaitettuina. Racejen mitat tiedänkin. Myös scootereiden paino olisi hyvä saada selville.

Käyvätkö scooterit käytännössä 6kk ikäiselle vai vasta isommalle?

Ja jos hyviä tarjouksia osuu kohdalle jommista kummista, ilmoitelkaa! :wave:

Meille ostettiin Racet kun juniori oli vajaa 8kk. Niitä käytettiin myös isommalla mutta ne on olleet pienemmälle myös tosi ihanat! Oon itsekin lyhyt ja on tosi hyvä että niissä on teleskooppiaisa. Ne on myös tosi sirot ja kevyet työntää mutta tuntuu kuitenkin tukevilta rattailta. Meille isäntä halusi ne pääasiassa siksi että asutaan maalla eikä asfalttiteitä lähistöllä ole. Suosittelen lämpimästi, kysy vaan jos tulee jotain mieleen kun ei tule kaikkea tärkeää mieleen. =)

scooter
Meil on noi scooterit ja mä en pistäisi niin pientä niihin. Asento on niin istuva ja ratas osa luultavasti liian iso. Meil on se ratasistuin vieläkin vähä reilu (siro 2vee). Muuten ihan ok kärrit. Runko välillä alkaa nitistä, se on oikeestaan ainut vika mikä on ollu.

www.emmaljunga.se

tuolla on esittelyä scootereista.

Meillä kans 2006 scooterit. Nyt, kun poika on 7kk niin voi jo aika hyvin käyttää rattaita. Menee näppärästi kasaan ja on kevyet nostaa autoon.
Meillä rattaat lähinnä reissuissa mukana. Arkikäytössä brion yhdistelmät.

Sopii hyvin lyhyellekin työntäjälle. Mä oon 170cm pitkä ja jos se aisan laittaa niin alas kuin saa niin se ylettyy suunnilleen mun reisien kohdalle. Ylimmillään rintojen alle. Säätövaraa riittää.

meillä lapsi alkoi nukkumaan päikkärit 6kk ikäisenä scootereissa ja hyvin on nukkunut.myytiin yhdistelmät pois ja ostettiin scooterit tilalle koska ne saa tosi pieneen tilaan.työntöaisa menee varmasti paljon alemmas kuin teleskooppiaisa.aivan huippupelit.luovu en niistä ennen kuin lapsi on niin iso että ei enää tarvii rattaita.ja mun mielestä scooterit on kaikista kivoimman näköiset menopelit mitä tällä hetkellä on....! =)

Meillä racet ja liputan ehdottomasti niiden puolesta! Meille ne ostettiin vähän niin kuin matkarattaiksi ja etelän lomillakin mukana ( Tyttö 8kk) olivat on näppärät ovat joka suhteessa. Tyttö nukkuu niissä päikkäreitäkin satunnaisesti eikä moiti :) Noita raceja kun kattelin niin testailin scootereitakin ja ainakin mun mielestä ne oli paljon köppäsemmät, isomman ja massiivisemman oloset eikä muutenkaan mun makuun. Racet on ainakin pienemmän ja siromman oloset. Scootereiden todellisista mitoista on tiedä, mutta siis Raceja suosittelen ehdottomasti!!

Kauniit kiitokset kaikille vastauksista! :flower: =)

Taidan käydä vielä kokeilemassa molempia rattaita käteen ennen kuin päätän lopullisesti. Kumpiakin kehutte kovasti, joten tuskin huono päätös kumpikaan! Mut kiitos tuhannesti!!! :wave:

Yhteistyössä