Brio kombit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siirimaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siirimaria

Vieras
Meillä kombit ollut n.puoli vuotta käytössä ja nyt on kuomu alkanut "löystyä".Eli kun työntää vaunuja kuomu ei pysy ylhäällä.Onko jollain ollut sama ongelma,ja mitä sille voisi tehdä?

Meillä oli sama homma, niistä pitää vaan kiristää ne ruuvit! Mä en tajunnu sitä eka niin soittelin liikkeeseen mistä ostettu niin hyvä ettei se naikkonen tullu linjoja pitkin näyttää mulle tyhmälle miten se toimii. Mut nyt on kiristetty ja hyvin toimii taas.

meillä myös oli sama ongelma.
Olin jo lähettää sen huoltoon kun takuutakin vielä oli mut meidän iskä sitten vain kiristi niist sivuista(ne mitkä tulee kiinni ratasosaan) ja nyt toimii taas ja hyvin!!!!!! pyytäkää ihmees isäntäänne kiristämään (on helppo juttu. mäkin osaan jo sen kun kerran katoin mallia...:) ). Eipä tarvii odotella ties kuinka kauan sitä kuomua takas...

meillä koko kuomu irtos pois kun oltiin kerran lähtemässä kävelylle!!! isäntä sitten sai sen kiristettyä takaisin paikalleen.....minä olin jo vaunuja tehtaalle postittamassa oli nimittäin niitä pikuvikoja ollut jo siihen mennessä LIIKAA ja vaunuja jo korjattukin tehtaalla. :\|

Yhteistyössä