BRIO DOUBLE WAWE... pari kysymystä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kellään näitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on ainakin talvivaatteissa ollu tosi ahdasta noissa rattaissa.
Mun mielestä ei lenkkua (jos nyt ymmärsin oikein mitä tarkoitat) :D
Kasata oon koittanu ohjeiden mukaan mutta ei onnistu sitten millään :/
Jos nyt olisin tuplia uudestaan ostamassa niin jättäisin nuo briot kauppaan..

kauhee ongelma yksien vaunujen kanssa.. kesällä pitäs olla hankittuna ja täällä on tosi vähän vaihtoehtoja, jossei halua omaisuuksia maksaa... netistä tilaamalla sais, mut sillon ei pääse kokeilemaan :(

Ei lenkuta, ja kasaus vaatii voimaa alkuun, se mekanismi on TOSI jäykkä :D siis vedät niistä kasausnapeista rungossa itseäsi kohti voimalla, niin että ne oikeasti liikahtaa. aisa niinpäin että näkisit lapset jos ne istuisi kyydissä. sitten jalalla paina sitiä sivusta että se lukitus vapautuu.

Mulla ne rattaat, ja kaikkeen muuhun olen ollut tyytyväinen paitsi siihen, että ovat aika raskaat työntää! 3-pyöräiset ottaisin seuraavaksi. MUTTA heittoaisa on ihan ehdoton, siitä en luopuisi!!!! Ihan hyvin niissä on tilaa, ja etenkin kuomu on korkealla, se on hyvä!

Hei vielä kysymys noista: niihinhän saa sen kantokopan?

Niin olisko Briolla tai jollain kuomurattaita joihin sopis sama kantokoppa? Yrittäisin vähän optimoida tätä vaunujen määrää...

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
Ei lenkuta, ja kasaus vaatii voimaa alkuun, se mekanismi on TOSI jäykkä :D siis vedät niistä kasausnapeista rungossa itseäsi kohti voimalla, niin että ne oikeasti liikahtaa. aisa niinpäin että näkisit lapset jos ne istuisi kyydissä. sitten jalalla paina sitiä sivusta että se lukitus vapautuu.

Oon koittanu vaikka millä voimalla mut ei tapahu mitään :/ Mun isäkin koitti saada kasaan mut ei sekään saanu :/
Et sä viitsis tulla näyttää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Toinen:
Mulla ne rattaat, ja kaikkeen muuhun olen ollut tyytyväinen paitsi siihen, että ovat aika raskaat työntää! 3-pyöräiset ottaisin seuraavaksi. MUTTA heittoaisa on ihan ehdoton, siitä en luopuisi!!!! Ihan hyvin niissä on tilaa, ja etenkin kuomu on korkealla, se on hyvä!

Mun mielestä on aika kevyet työntää.. Kuomu on meillä ainakin liian matala ja tila ei muutenkaan meinaa ainakaan talvitoppauksissa riittää (lapset on 1v4kk ja 2v6kk)..

Yhteistyössä