Bravuudisi ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hemi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hemi

Vieras
Kyselen siis ruokabravuudeja, toivottavasti paljastat reseptinkin ! :)

Oma "bravuudini" on pekonipasta, ohjeen olen keksinyt itse, vaikka hyvin perusohje onkin ei hienouksia :) Mittoja en ole ikinä katsonut, laitan vaan. Lasten kaveritkin tämän perään kyselleet. omat lapset ja mieskin tykkää.

- keitä simpukkapasta
- paista paistinpannussa pekonikuutiot. Itse kaadan rasvaa pois, kun pekonit hyviä, uivat rasvassa..
- Ruskista jauhoja, lisää vasikkafondue, ruokakermaa, vettä ja puolikas lihaliemikuutio. Muuta maustetta ei mielestänitarvitse.
- yhdistä pasta ja pekonisoossi. nauti. :)

sori... vasikkafondue :laugh: :laugh: :laugh:

juu anteeksi, mie olen väsy :ashamed:

niin ja ap, oikeen herkulliselta kuullostaa, mie rakastan pekonia jotenka mikään pekonia sisältävä ruoka ei vaan voi olla pahaa :D :p

Alkuperäinen kirjoittaja hemi:
Kyselen siis ruokabravuudeja, toivottavasti paljastat reseptinkin ! :)

Oma "bravuudini" on pekonipasta, ohjeen olen keksinyt itse, vaikka hyvin perusohje onkin ei hienouksia :) Mittoja en ole ikinä katsonut, laitan vaan. Lasten kaveritkin tämän perään kyselleet. omat lapset ja mieskin tykkää.

- keitä simpukkapasta
- paista paistinpannussa pekonikuutiot. Itse kaadan rasvaa pois, kun pekonit hyviä, uivat rasvassa..
- Ruskista jauhoja, lisää vasikkafondue, ruokakermaa, vettä ja puolikas lihaliemikuutio. Muuta maustetta ei mielestänitarvitse.
- yhdistä pasta ja pekonisoossi. nauti. :)

hahaaahahaaa!!! *reps* :D

Mun bravuudini ;) on kaikki piirakat. Suolaiset ja makeat. Kaikki hotkitaan oman perheen tai vieraiden voimin, ja koskaan ei oo haukuttu :)

Muuten olen ruuanlaitossa alempaa keskikastia, mutta jotain osaan =)

Niin kauan kun pysytään lihan käsittelyssä ja valmistuksessa, oon aikas hyvä (tai ainakin olevinani.. ), vihannesten jne kanssa en osaa pelata yhtään..Mut sit taas suolaset piirakat onnistuu, kuten myös leivonnaiset...

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Minä osaan aika hyvin tehdä sellaisia ruokia, joista tulee tuhottomasti tiskiä :ashamed:
:D Kohtalotoveri. :hug: :laugh:

Joskus jos tehdään ruokaa juhliin, minä häärään lieden äärellä ja mies tiskaa ja lataa tiskikonetta hiki hatussa ja vie kompostia ja kaivelee pakastinta, kun rouva just tarttisi ripauksen sitä tai tätä :D

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Minä osaan aika hyvin tehdä sellaisia ruokia, joista tulee tuhottomasti tiskiä :ashamed:
:D Kohtalotoveri. :hug: :laugh:

Joskus jos tehdään ruokaa juhliin, minä häärään lieden äärellä ja mies tiskaa ja lataa tiskikonetta hiki hatussa ja vie kompostia ja kaivelee pakastinta, kun rouva just tarttisi ripauksen sitä tai tätä :D

ihanaa, visualisoin justiinsa tilanteen :D

Yhteistyössä