Booty! Oletko paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselyikä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24013544:
Ootko ajatellut, että se on nopea? Ja millä tavalla muka ompelukone estää vaikka lapsille juttelun? En ymmärrä sua ap, etkö sä itse osaa tehdä mitään ku tommosia kyselet?

Voi olla toki nopeakin. Osaan kyllä yhtä jos toista mutta ei ne ole minulle noin suuri asia.

Ei minkään blogin perusteella voi oikeasti tehdä tuollaisia päätelmiä. Hän bloggaa siitä mistä bloggaa, eikä se tarkoita että muut asiat jäisivät takariviin.
Vai pitäisikö jokainen hengenveto blogata, jotta lukijoille ei jää mielikuva, että vain se yksi aihe kattaa hänen koko elämänsä...?

Ei tietenkään kaikkea tarvitse kertoa. Minusta on kuitenkin aika kurjaa, että äiti tekee itselleen valtavat määrät vaatteita mutta lapset saavat jämiä jos saavat.

Alkuperäinen kirjoittaja kyselyikä;24013736:
Ei tietenkään kaikkea tarvitse kertoa. Minusta on kuitenkin aika kurjaa, että äiti tekee itselleen valtavat määrät vaatteita mutta lapset saavat jämiä jos saavat.

Se, mikä näissä aloituksissa eniten ärsyttää, on se, kun aloittaja sanoo, että en minä pahalla. Vaikka juuri sillä, eli pahalla, tää on aloitettu. Voi että mä sitten inhoan sunlaisia ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24013761:
Se, mikä näissä aloituksissa eniten ärsyttää, on se, kun aloittaja sanoo, että en minä pahalla. Vaikka juuri sillä, eli pahalla, tää on aloitettu. Voi että mä sitten inhoan sunlaisia ihmisiä.
Ja minä inhoan ihan sydämeni pohjasta sinua!

Täytyy olla hieman yksinkertainen ihminen jos kuvittelee että joku kertoo blogissaan 100% elämänsä (ja on tietysti näitäkin) asiat ja tilittää ajankäytön. Eli Booty ei tee muuta kuin ompelee? :D
Mä en koskaan kerro lapsista blogissa, ihan suojellakseni heitä tyhmiltä, blogi on harrastus siinä kuin kuntosali tai postimerkkeily jollekkin.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24013761:

En todellakaan halua haukkua tai nälviä. Haluan jutella hänen kanssaan ihan hyvässä hengessä.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24013852:
Älä viitsi. Yrität mustamaalata ja mollata. Ällöä.
Enkä yritä. Asia kiinnostaa minua vain. On ihan fiksua kysyä suoraan kuin vain alkaa haukkumaan ja levittelemään asioita jotka eivät pidä pakkaansa, vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24013800:
Tiedän. Eikä se haittaa mua ollenkaan. Mua haittaa tälläset tyhmät alotukset, kun ne kohdistuu ihmisiin, joista pidän.

Sä oot pölypunkki jännä tapaus! Olet varmaan palstan tuomitsevaisin ihminen ja silti kiilotat omaa sädekehääsi