K
Kyselyikä
Vieras
Olen lueskellut blogiasi ja haluisin tietää eikö elämässäsi ole muuta kuin vaatteet? Ehditkö antaa aikaasi lapsillesi yhtään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24013544:Ootko ajatellut, että se on nopea? Ja millä tavalla muka ompelukone estää vaikka lapsille juttelun? En ymmärrä sua ap, etkö sä itse osaa tehdä mitään ku tommosia kyselet?
Alkuperäinen kirjoittaja kyselyikä;24013568:Voi olla toki nopeakin. Osaan kyllä yhtä jos toista mutta ei ne ole minulle noin suuri asia.
Alkuperäinen kirjoittaja kyselyikä;24013736:Ei tietenkään kaikkea tarvitse kertoa. Minusta on kuitenkin aika kurjaa, että äiti tekee itselleen valtavat määrät vaatteita mutta lapset saavat jämiä jos saavat.
Ja minä inhoan ihan sydämeni pohjasta sinua!Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24013761:Se, mikä näissä aloituksissa eniten ärsyttää, on se, kun aloittaja sanoo, että en minä pahalla. Vaikka juuri sillä, eli pahalla, tää on aloitettu. Voi että mä sitten inhoan sunlaisia ihmisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24013761:Se, mikä näissä aloituksissa eniten ärsyttää, on se, kun aloittaja sanoo, että en minä pahalla. Vaikka juuri sillä, eli pahalla, tää on aloitettu. Voi että mä sitten inhoan sunlaisia ihmisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja kyselyikä;24013840:En todellakaan halua haukkua tai nälviä. Haluan jutella hänen kanssaan ihan hyvässä hengessä.
Alkuperäinen kirjoittaja kyselyikä;24013840:En todellakaan halua haukkua tai nälviä. Haluan jutella hänen kanssaan ihan hyvässä hengessä.
Enkä yritä. Asia kiinnostaa minua vain. On ihan fiksua kysyä suoraan kuin vain alkaa haukkumaan ja levittelemään asioita jotka eivät pidä pakkaansa, vai mitä?Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24013852:Älä viitsi. Yrität mustamaalata ja mollata. Ällöä.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24013660:Älä suutu, hyvällähän minä vaan kyselin, kun jäin tätä aloitustasi pohtimaan...
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24013800:Tiedän. Eikä se haittaa mua ollenkaan. Mua haittaa tälläset tyhmät alotukset, kun ne kohdistuu ihmisiin, joista pidän.
Olisit voinut vastata asiallisesti.Mun ei onneks tarvii tilittää tekemisiäni kellekkään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24013852:Älä viitsi. Yrität mustamaalata ja mollata. Ällöä.
Mee tuomitsemaan muualle kakara
Alkuperäinen kirjoittaja kyselyikä;24013951:Olisit voinut vastata asiallisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja hanki elämä;24013957:Pölyesteri pääsi taas vauhtiin