Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:litra kirkasta, kolme litraa lantrinkia.. tietysti kukin tekee makunsa mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja yök:älä laita mitään mehukattia booliin!!! paitsi jos oot teini ja lähössä kesäfestareille. jos taas oot aikuinen ja meinasit tarjota juomaa muillekin, niin käytä hyviä raaka-aineita, ei lasten sekamehua.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja yök:älä laita mitään mehukattia booliin!!! paitsi jos oot teini ja lähössä kesäfestareille. jos taas oot aikuinen ja meinasit tarjota juomaa muillekin, niin käytä hyviä raaka-aineita, ei lasten sekamehua.
se oon vaan väriä antamassa..
Alkuperäinen kirjoittaja yök:älä laita mitään mehukattia booliin!!! paitsi jos oot teini ja lähössä kesäfestareille. jos taas oot aikuinen ja meinasit tarjota juomaa muillekin, niin käytä hyviä raaka-aineita, ei lasten sekamehua.
Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:Kannattaa laittaa pari pulloa vissyä ettei tule liian imelää.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Osta semmosta fairyn näköistä viinasta (en muista nimeä ), ihan vihreetä ja lorauta sitä sen verran joukkoon, että saat väriä. Ja itse laittaisin 1osa kirkasta, 2osaa spriteä ja 1 osa vissyä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Osta semmosta fairyn näköistä viinasta (en muista nimeä ), ihan vihreetä ja lorauta sitä sen verran joukkoon, että saat väriä. Ja itse laittaisin 1osa kirkasta, 2osaa spriteä ja 1 osa vissyä.
pisang ambon?
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Miksi et laita elintarvike väriä väriksi... Ja kannattaa laittaa muutakin alkoholia kun vodkaa, esim.valkkaria![]()