booli asiaa.. taas =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
missä suhteessa mitäkin jos on käytettävissä litra viinaa, spriteä neljä pulloa ja putilo vihreää mehukattia.. jos on joku kokenut niin tietää miten saa sellaista sopivaa. joo joo.. tiedän et pitää maistella välillä, mut osviittaa..

älä laita mitään mehukattia booliin!!! paitsi jos oot teini ja lähössä kesäfestareille. jos taas oot aikuinen ja meinasit tarjota juomaa muillekin, niin käytä hyviä raaka-aineita, ei lasten sekamehua.

Alkuperäinen kirjoittaja yök:
älä laita mitään mehukattia booliin!!! paitsi jos oot teini ja lähössä kesäfestareille. jos taas oot aikuinen ja meinasit tarjota juomaa muillekin, niin käytä hyviä raaka-aineita, ei lasten sekamehua.

se oon vaan väriä antamassa..

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

se oon vaan väriä antamassa..

mutta maistuu silti ihan perseeltä.

jup, mikään mehu ei ole hyvää boolissa. siis minun mielestäni. tuohon sopisi yhden spriten (ellei kahenkin) sijasta ginger ale =)

Osta semmosta fairyn näköistä viinasta (en muista nimeä ), ihan vihreetä ja lorauta sitä sen verran joukkoon, että saat väriä. Ja itse laittaisin 1osa kirkasta, 2osaa spriteä ja 1 osa vissyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Osta semmosta fairyn näköistä viinasta (en muista nimeä ), ihan vihreetä ja lorauta sitä sen verran joukkoon, että saat väriä. Ja itse laittaisin 1osa kirkasta, 2osaa spriteä ja 1 osa vissyä.

pisang ambon?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

pisang ambon?

Voipi olla. Semmonen kulmikas pullo :ashamed: Huono viinasten asiantuntija...

Yhteistyössä