Boikotoitko jotain? GALLUP

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hymypallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikka mitä. :D

Tänään päätyi boikotoitavien listalle Vaasan leivät, koska ostin jotain uutta maistaakseni jtn. jyväleipää ja se olikin LIETTUALAISTA. Paahtoleipä virolaista.

Antaa pjaskan olla, minä tahdon suomalaista leipää, suomalaisesta viljasta. Mieluiten ilman lisättyä gluteenia.

En mä edes muista kaikkia, mutta mun musta listani on pitkä - ja mä pitkävihainen.

Gigantti ei saa enää senttiäkään mun lompsastani. Ikinä.

Luhtaa. Väittävät tuotetta kotimaiseksi, vaikka ystäväni Luhdan tehtaalla avaa työkseen Kiinasta tulleita laatikoita. Lisäksi likaantuneet vaatteet höyrypestään ennen kauppaan vientiä ja epämääräisiä otuksia kaivellaan takin vuotärten sisältä ennen kauppoihin hientiä. Yöks :x

Nestlea minäkin, mikä tarkoittaa myös Lorealin tuotteiden jättämistä hyllyyn.

En myöskään ole ostellut aikoihin mitään Iittalalta, Marimekolta tai Rukalta. Oikeastaan tekee mieli unohtaa "kotimaiset" valmistajat ihan kokonaan.

Välttelen S- ja K-ryhmän kauppoja, enkä todellakaan siellä asioidessa höylää mitään bonuskortteja, yritän saada tarvittavat Lidlistä, pikkuliikkeistä kuten thai- tai arabikaupoista, kauppahallista ja luomuruokapiiristä.

Kellään kokemusta lasista keittiön välitilassa?

Tykästyin yhteen tapettiin ja haluisin sen keittiön välitilaan ja sen päälle tulisi lasi, mutta jääkö se lasi aina sameaksi jos siitä yrittää pyyhkiä vaikka paistorasvat pois?

Porin subwayt, rauma ja ideapark ihan niihin omistajiin liittyen niille en yhtäkään senttejäni anna! ja yhtä paikallista kahvilaa, jonka toiminta on samallaista kun subwayn.

Oikea Ammattivalittaja nimimerkin ketjuja.

Niitä en avaa koskaan. Sellainen provo kirjoittelija on, että olisi turhaa ajanhaaskausta lukea jonkun keksityn hahmon juttuja.

Ja Ilta-sanomia ja -lehteä.

[QUOTE="sommarcat";29049272]Luhtaa. Väittävät tuotetta kotimaiseksi, vaikka ystäväni Luhdan tehtaalla avaa työkseen Kiinasta tulleita laatikoita. Lisäksi likaantuneet vaatteet höyrypestään ennen kauppaan vientiä ja epämääräisiä otuksia kaivellaan takin vuotärten sisältä ennen kauppoihin hientiä. Yöks :x[/QUOTE]

Sama juttu, Luhdan tuotteet ovat minulle olleet boikotissa jo vuosikausia. Kun tuotantoa siirrettiin yhä enemmän Portugaliin ja Lahden tehtaalta naiset saivat kenkää, niin tein jo silloin omat ratkaisuni ostojeni suhteen.

• Tykkää
Reactions: Phoebsi

Yhteistyössä