Bodypump

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Onkos kukaan käynyt bodypumpissa, kertokaas kokemuksia! Kiinteytyykö hyvin, montako kertaa viikossa olette käyneet jne.
Itse olen nyt käynyt kaksi kertaa ja tarkoitus on ottaa säännölliseksi viikkorutiiniksi pumpissa käynti. Tykkäsin tosi paljon, hiki lensi ja kyllä tunsi tunnin jälkeen jotain tehneensä. Plussaa tietysti olisi jos sen avulla vielä saisi tuloksia aikaan...
Nimim. kiinteytyä pitäisi :whistle:

Joo ! Mun suosikkilaji on bodypump, ennen kävin salilla ja treenasin isoilla painoilla, nyt kun ei ehdi joka ilta puntille, on helpompi bodypumpissa treenata koko kroppa läpi pari kertaa viikossa. Pitää vaan rohkeasti sitten lisätä painoja kun voimat kasvaa, säilyy teho. Tunti on mielestäni hyvä kun kaikki lihasryhmät käydään läpi ja syke pysyy sen verran korkealla että rasvakin palaa samalla. Vatsalihasliikkeitä teen tunnin jälkeen vähän lisää itsekseni koska niitä on siinä lopussa aikas vähän...

...niin ja tulosta on syntynyt ! Mielestäni vielä selvemmin ja nopeammin kuin monessa muussa aiemmin harrastamassani lajissa, ja kun salissa katsoo muutamia muita jotka säännöllisesti käyvän pumpissa, kyllä huomaa että tuloksia alkaa näkyä niillä ketkä tosissaan yrittävät ja tekevät tunnin hiki hatussa =)

Yhteistyössä