body sukkisten alle vai päälle?

Olen aina pukenut lapsilleni ensin sukkikset / puolipotkuhousut ensin ja vasta niiden päälle bodyn. Eli haarassa olevat nepparit tulee sukkisten päälle.

Mielestäni mukavampi käyttää, nepparit ei paina vahingossa vaipan ohi ihoa ja varsinkin potkuhousut pysyy hyvin jalassa. Tämä on mulle ollut aina "ainut oikea tapa" !
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rosella -76:
Olen aina pukenut lapsilleni ensin sukkikset / puolipotkuhousut ensin ja vasta niiden päälle bodyn. Eli haarassa olevat nepparit tulee sukkisten päälle.

Mielestäni mukavampi käyttää, nepparit ei paina vahingossa vaipan ohi ihoa ja varsinkin potkuhousut pysyy hyvin jalassa. Tämä on mulle ollut aina "ainut oikea tapa" !
Mut eihän ne nepparit paina ihoa kun siinä välissä on vaippa? :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Alle, minusta hassun näköistä kun välillä näkee bodyn sukkisten päällä. Ja sukkahousujen vyötäröhän painaa ikävästi vauvan mahaa,tulee turhia saumoja ihoa vasten.

Mä en oo huomannu et se sukkahousujen vyötärö painais mahaa, meillä on aika pehmeää kangasta ne sukkikset. =)
Laitan siis bodyn sukkahousujen päälle, tämä tapa on ollut ihan alusta asti. Kun vauva oli pieni laitoin sen takia että sukkikset pysyisi paremmin jalassa ja nykyään sen takia kun poika (5.5 kk) nyhtää koko ajan jalkojaan, niin olisi koko ajan repimässä sukkiksia pois. Pysyvät paremmin jalassa kun laitan bodyn siihen päälle. Enkä osais varmaan mulla lailla pukeakaan, tämä on meille se oikea ja paras tapa. Nyt talvella näiden "alusvaatteiden" päällä on kyllä vielä collegehousut ja paita tms
 

Yhteistyössä