body shop tuotteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tykkään niistä ihanan tuoksuisista body buttereista. Maksaa muistaakseni jotain reilut 16e/purkki. Muutenkin ihonhoitotuotteet siellä ok, mutta Body shopin meikeistä taas en tykkää yhtään.

Kyllä mä olen tykännyt. Käyttänyt olen sitä mango-suihkugeeliä ja oliivi-shampoota. No, ainakin nuo suihkugeelit on aika varmoja lahjoja, ihanan tuoksuisiakin.

Käytän paljon Body Shopin tuotteita ja ostan niitä myös lahjaksi. Esimerkiksi jalkahoitotuotteet, suihkugeelit ja vartalovoiteet, niistä saa kivoja paketteja. Toinen lemppari on Lush, ihania kylpypommeja esimerkiksi! :)

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Käytän paljon Body Shopin tuotteita ja ostan niitä myös lahjaksi. Esimerkiksi jalkahoitotuotteet, suihkugeelit ja vartalovoiteet, niistä saa kivoja paketteja. Toinen lemppari on Lush, ihania kylpypommeja esimerkiksi! :)

Mä en pysty menemään Lushin liikkeisiin edes sisälle, on niin törkeet hajut siellä aina... :D Toki varmaan hyviä tuotteitakin siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:

Mä en pysty menemään Lushin liikkeisiin edes sisälle, on niin törkeet hajut siellä aina... :D Toki varmaan hyviä tuotteitakin siellä.

Heh, mä en taas pysty vastustamaan sitä tuoksua/hajua, ja aina ohjaudun sinne liikeeseen automaattiohjauksella törsäämään. :D

Yhteistyössä