Mikä hienoin ammatti miehellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ammatinvalinta edessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No viiskymppinen ja sitä vanhempi duunari voi olla hyvin käytännöllinen ja osata jos jonkinlaista hommaa tapetoinnista ja fillarin sisäkumin vaihdosta kylppärin laatoittamiseen ja siitä aina leikkimökin rakentamiseen. Lisäksi iäkkäämpi duunari voi olla myös kiinnostunut kulttuurista, osata sijoittaa ja jopa keskustella älykkäästi. Ajat muuttuu. Mä tiedän, että nykyajan nelikymppinen tai sitä alle oleva duunari kykene kovinkaan älylliseen keskusteluun, saati ole yhteiskunnassa mukana, ole käytännön näppärä ja vielä urheilullinen. Jotain näistä voi olla, mutta ei useampaa.
Nykyajan duunarit osaa ehkä työnsä hyvin ja tasan sen yksi kaksi asiaa, mistä ovat kiinnostuneita muttei yhtään enempää.
SIlti duunari voi olla mukava ihminen, rakastava aviomies, luotettava kaveri, hyvä isä ja rehellinen jne.

No mä haluan rantalomalle, en mihinkään kaupunkilomalle eurooppaan. Se erottaa jo ainakin meidät meidän kaveri pariskunnista, joilla on nyt on vähintään se ammattikorkeakoulututkinto. He matkustaa lomalla Prahaan tai Roomaan, kun me lähdetään Turkkiin. En ole kiinnostunut historiasta, museoista ja taiteesta.
Mä en jaksa käyttää pikkumustia, joten mun mieskin voi pukeutua kohtuu casualisti. En mä jaksaisi kovin tyylitietoista miestä.
Me kyllä ollaan molemmat aika liikunnallisia silti. Mut mun mies muuten taitaa olla peliporukoittensa ainoita duunareita.
En halua myöskään duunaria, koska mä en osaa kovin älyllisesti keskustella ja mua ei kiinnosta mikää politiikka, sijoittaminen, kunnan asia tms.
Haluan vaan olla :) Eli duunari mulle!

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25083159:
Hiukan huumorimieltä ja seksismiä nyt hei!!

Mulle seksikkäin ominaisuus miehessä on äly, ja sen yksi ilmenemismuoto on huumorintaju. Eli varmaankin sitten mun täydellinen mieheni löytyisi ammatista joka vaatii älyä, mutta tyyppi ei saisi olla mikään kuivis kuitenkaan.

Ja joo, mä voin katsella komeaa miestä ja vaikka kuolatakin, mutta se ulkonökö ei kanna minun tapauksessani montaa minuuttia, sitten pitää miehestä löytyä jo jotain enemmän.

• Tykkää
Reactions: Mamma italiana