BMW

  • Viestiketjun aloittaja Bemukuski
  • Ensimmäinen viesti
Bemukuski
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja Bemukuski:
Joo sori en aiemmin ole tiennyt että Swing olet joku alkukantaisuuden kannattaja, turhaa materiaa karttava tyyppi. Minulle autot ovat intohimo. Sulle joku muu. :)
Yksinkertaista.
Niin no sitten niin, joo, no voi halavattu. Kyllä mä saan orkun jostain ihan muusta :D
Niin on tullut selväksi että sinä saat orkun jostain ihan muusta, mutta miksi sinulle on niin vaikea hyväksyä tai ymmärtää sitä, että minä ja moni muu saamme sen sitten vaikka siitä bemarista?! :eek:
Tosin kyllä hyvin monesta muustakin asiasta. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bemukuski:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja Bemukuski:
Joo sori en aiemmin ole tiennyt että Swing olet joku alkukantaisuuden kannattaja, turhaa materiaa karttava tyyppi. Minulle autot ovat intohimo. Sulle joku muu. :)
Yksinkertaista.
Niin no sitten niin, joo, no voi halavattu. Kyllä mä saan orkun jostain ihan muusta :D
Niin on tullut selväksi että sinä saat orkun jostain ihan muusta, mutta miksi sinulle on niin vaikea hyväksyä tai ymmärtää sitä, että minä ja moni muu saamme sen sitten vaikka siitä bemarista?! :eek:
Tosin kyllä hyvin monesta muustakin asiasta. ;)
Tokihan mä sen hyväksyn ja ymmärrän, en ole sitä kritisoinut :)
 
Minulla oli n8 vuotta sitten muutaman vuoden 500-sarjainen ja toimi kuin ihmisen ajatus. Nyt helmikuussa ostin X-3 (vaikka mies koitti kovasti vangata etta pitaa olla X-5) mutta sain pidettyani paani ja X-3 se nyt on. Aivan huippu - siis rakastan omaa autoani eika ole ollut mitaan ongelmia sen kanssa. =)
 
Biltema Motor Works
bemareita ollu 2 eikä ikinä enää. vikasia paskoja! MB ja Audi menee ohi mennen tullen ja palatessa. Kestäävät paremmin pitävät paremmin hintansa ja syövät vähemmän.
 
lol
Alkuperäinen kirjoittaja Bemukuski:
Mitä mieltä autosta,
ostaisitteko itsellenne?

Mii laik! :)
Yleensä bemari on vähä-älyisten auto. Omistaja on finninaamainen amisjätkä, joka harrastaa ääliö tuunausta. Vuoden kohokohta on tavata muita vähäkkejä bemujen kokoontumisajoissa.

tyttöystävänä yleensä joku bimbokana.

En halua kuulua tuohon joukkoon!!!!!!!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:
oon ollu aika monen ja ap:n kirjotuksistakin voi jo jotain päätellä.
sen mitä jaksoin lukea, niin minusta sitä lokaa tuli aika paljon ihan muualta kuin ap:n suunnasta, joka lähinnä muiden bmw-kuskien kanssa jatkoi muiden aloittamaa "leikkiä".
Ei se aika moni kuule ole sama asia kuin kaikki. ainakin ne bemarikuskit joita itse tunnen, ovat ihan samanlaisia tyyppejä kuin muutkin, autosta riippumatta. Se on ihmisestä kiinni, ei autosta.
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:
oon ollu aika monen ja ap:n kirjotuksistakin voi jo jotain päätellä.
sen mitä jaksoin lukea, niin minusta sitä lokaa tuli aika paljon ihan muualta kuin ap:n suunnasta, joka lähinnä muiden bmw-kuskien kanssa jatkoi muiden aloittamaa "leikkiä".
Ei se aika moni kuule ole sama asia kuin kaikki. ainakin ne bemarikuskit joita itse tunnen, ovat ihan samanlaisia tyyppejä kuin muutkin, autosta riippumatta. Se on ihmisestä kiinni, ei autosta.

se on sääli kun ihmiset suuttuu pikku arvostelusta vaikka ite ensin kysyyvät. bemari kuskit on leuhkoja sori vaan.
 

Yhteistyössä