Löysin Kaksplus-palstan noin kaksi viikkoa sitten ja hetken harmailtuani päätin rekisteröityä. Nappasin nimimerkiksi oikean nimeni, kerroin lasteni määrän, ikäni ja laitoin profiiliin kuvan minusta. Innokkaasti aloin palstailemaan, jakamaan kokemuksia ja kyselemään lisää mielenkiintoisista asioista. Minulla oli kivaa.
Sitten tuli tämän jo kuuluisaksi nousseen rantakuvan vuoro. Ketjun nimessä kehoonsä tyytyväisiä kehotettiin laittamaan kuvaa itsestään. Hetken kannettavani kansioita selailtuani, en suinkaan Googlea, kuten jotkut ovat täällä epäilleet, löysin kuvan viime kesältä. Kuva on otettu lomamatkalla Espanjassa. Kuvassa näkyy itseni lisäksi kaverini, ja kuva kuuluu asiayhteyteen, jonka vuoksi meillä on urheiluvaatteet päällä. Mihinkään mallihommiin kuvaa ei ole koskaan käytetty, vaan se on otettu lähinnä hassuttelumielessä treenin jälkeen. Joka tapauksessa, valitsin tämän kuvan, koska se sattui olemaan ensimmäinen, jossa vartaloni näkyi kunnolla. Sitähän ketjussa haettiin.
Sitten alkoikin varsinainen show. Kuvan ja minun "aitoutta" epäiltäessä julkaisin vielä pari muuta kuvaa minusta, lähinnä osoittaakseni, että minä en ole mikään malli tai vastaava, vaan ihan tavallinen äiti, joka nyt vaan sattuu urheiluharrastuksensa ja ammattinsa tähden olemaan suht timmissä kunnossa. (Jollekin ihmettelijälle, pääsin amk:iin 18-vuotiaana ensimmäisellä yrittämällä ja sain ensimmäiset lapseni, kaksoset, 22-vuotiaana, joten liikunnanohjaajan noin 3 ja puoli vuotta kestävä koulutus tuli hoidettua alta pois ennen ekoja lapsia)
Joka tapauksessa. Kaikista eniten minua ihmetyttää palstailijat, etenkin harmaat. Ei se että kysytään "aitoutta", mutta se, että sitä on intetty ja intetty kuin pahaiset kakarat niin tässä, kuin muissakin keskusteluissa. Mä en taida enää yhtään ihmetellä kuinka niitä koulukiusaajia tähän maahan oikein sikiää, kun aikuiset äiditkin (ja isät) käyttäytyy noin. Ihan totta, musta on nyt tän rantakuvan jälkeen tuntunut, että lähes kaikki tällä palstalla on kääntynyt mua vastaan. Ehkäpä onkin, mutta teistä kellään ei ole varmaa tietoa siitä, että olisin muka feikki. Kukaan ei ole julkaissut täällä kuvaa, joka osoittaisi, että kuvassa oleva henkilö en olisi todella minä. Kiusaatte siis ilman mitään perusteita.
Harmi, mä todella tykkäsin Kaksplussasta. Nyt taitaa kuitenkin olla niin, että mä en jaksa enää katsella aikuisia naisia, joilla ei ole parempaa tekemistä miettiä onko joku aito vai ei ja surffata nettisivut läpi etsien johtolankoja ja ratkaisuja mysteeriin. Menkää leikkimään vaikka lastenne kanssa sen sijaan.
Vielä suurkiitos niille, jotka olivat mulle mukavia täällä!