Blume on tullut takaisin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja welcome back
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Mun mielestä noi kaikki kuvat on ihan normaaleja samasta ihmisestä otettuja kuvia, eikä mitään netistä googletettuja kuvia. Mikä siinä on niin vaikea uskoa, että ne on ihan oikeasti tän Islan kuvia? :o

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Mun mielestä noi kaikki kuvat on ihan normaaleja samasta ihmisestä otettuja kuvia, eikä mitään netistä googletettuja kuvia. Mikä siinä on niin vaikea uskoa, että ne on ihan oikeasti tän Islan kuvia? :o

Hän on liian nätti ja hyvässä kunnossa siinä rantakuvassa :) Siitä se ajatus vissiin lähti...Ja olen kyllä samaa mieltä sun kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja juu ei:
Siis ketkään oikeat ystävykset, jotka on aikuisia, eivät lenkkeile tismalleen samoissa vermeissä, se on varma!

No mut eiks se jollain alkusivulla sanonu että ne on jotain liikunnanohjaajia?

Mutta kuka noin vaan tunkee kaverinsa kuvan nettiin, tällaiselle palstalle? :o

Muuhun mitenkään kommentoimatta, mutta hattua nostan, että on käynyt jo 26vuotiaana ammattikorkeakoulun, kun lapsia on peräti 3.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Muuhun mitenkään kommentoimatta, mutta hattua nostan, että on käynyt jo 26vuotiaana ammattikorkeakoulun, kun lapsia on peräti 3.

Ja mä vain ihmettelen että on kroppa mahtavan timmissä kunnossa kolmen muksun jälkeen. Onhan tuo mahdollista mutta harvemmin näkee. -Saisko jotain treenivinkkejä :)

:laugh: Muahhahhaa :laugh: Mä tunnen tuon Islan, sori vaan mammat, mut hauskuus loppui tähän :D Mitä te täällä oikeen hommaatte? :laugh: Voi teitä... :D Se on yhtä feikki, kuin teidän mummopikkarinne :D

Mitäs täällä sekoillaan? Mä olen myös sitä mieltä, että väittäisin että nainen rantakuvassa on aivan eri näköinen kun muissa kuvissa. Oli tai ei, näyttää eri ihmiseltä.

On se mun mielestä hieman kummaa kun muuten kuviansa "levittää" mut sit katoaa kun pyydetään kuvaa lehden/palstan kanssa :D

Kaunis nainen, mut hieman epäilyttää onko sama nainen kaikissa kuvissa ja koska kuvat otettu?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä