Blume on tullut takaisin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja welcome back
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
:laugh: Muahhahhaa :laugh: Mä tunnen tuon Islan, sori vaan mammat, mut hauskuus loppui tähän :D Mitä te täällä oikeen hommaatte? :laugh: Voi teitä... :D Se on yhtä feikki, kuin teidän mummopikkarinne :D

ja kukas sä sitten olet? islan toinen nikki?

Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Sippe:
Mä klikkasin sitä rannalta-kuvaa ja sieltä tuli upotettuna speksejä, että Finnmatkojen sivuilta??? :D

Miten sä semmoiset löysit? Mäkin haluan oppia tuon..

Otin siitä aijaa.comin kuvasta hiiren oikealla kuvan tiedot (mulla mozilla) ja sieltä tuli, että upotettuna finnmatkat.fi...

Mä klikkasin sitä rannalta-kuvaa ja sieltä tuli upotettuna speksejä, että Finnmatkojen sivuilta??? :D

Otin siitä aijaa.comin kuvasta hiiren oikealla kuvan tiedot (mulla mozilla) ja sieltä tuli, että upotettuna finnmatkat.fi...

Hmm.. joo, tein tuon joskus aiemmin, muttei mulle tullut mitään tuommoisia. Johtuisko sitten selaimesta? Mulla kökkö IE kun en oo jaksanut latailla muita selaimia tähän.

Hmm.. joo, tein tuon joskus aiemmin, muttei mulle tullut mitään tuommoisia. Johtuisko sitten selaimesta? Mulla kökkö IE kun en oo jaksanut latailla muita selaimia tähän.

joo, varmaan johtuu. vielä kun löytäis finnmatkojen sivuilta ton kuvan. :D

joo, varmaan johtuu. vielä kun löytäis finnmatkojen sivuilta ton kuvan. :D

Mulle näytti, että kuva on luotu 4.2, siis ilmeisesti ladattu alunperin koneelle silloin tai otettu tai jotain. Oisko tästä apua?

Voi vittu että joku VIITSII pölliä matkakatalogista jotain mallikuvia ja väittää olevansa niissä!!! Joko sairas tai ÄÄRETTÖMÄN huono itsetunto.

Alkuperäinen kirjoittaja hankkikaa elämä:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Täytyy kyllä ihmetellä kuinka tylsä elämä jollain voi olla että jaksaa ihmetellä jotain kuvaa monta tuntia.

ihmettelen kans :o

Musta taas tämä aihe ei millään muotoa ole tylsyyden mittari. Täähän on ihan hauska juttu... jaksattehan te täällä plussalla notkua muutenkin, miksi tämä aihe olisi yhtään vähäpätöisempi? Tämähän on paljon hauskempi jopa kun ne yleiset jonninjoutavat saman jauhamiset mitä tää on pullollaan.

Ehkä tämän ihmettelijät ovat vain vähän liian tosikkoja? ;)

Onks teille koskaan tullu muuten mieleen, et joku niissä finnmatkojenkin kuvissa on. :whistle:

Miten voitte sanoa, ettei malli silti ole just hän, joka väittää olevansa?? :D

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Onks teille koskaan tullu muuten mieleen, et joku niissä finnmatkojenkin kuvissa on. :whistle:

T
Tokihan nekin mallit ovat ihmisiä ja hyvinkin voisi olla joku palstalaisilta, mutta eiköhän Isla olisi myöntänyt kuvan löytyvät finnmatkojen sivuilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja hankkikaa elämä:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Täytyy kyllä ihmetellä kuinka tylsä elämä jollain voi olla että jaksaa ihmetellä jotain kuvaa monta tuntia.

ihmettelen kans :o

Musta taas tämä aihe ei millään muotoa ole tylsyyden mittari. Täähän on ihan hauska juttu... jaksattehan te täällä plussalla notkua muutenkin, miksi tämä aihe olisi yhtään vähäpätöisempi? Tämähän on paljon hauskempi jopa kun ne yleiset jonninjoutavat saman jauhamiset mitä tää on pullollaan.

Ehkä tämän ihmettelijät ovat vain vähän liian tosikkoja? ;)

Niinpä :D

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:

T
Tokihan nekin mallit ovat ihmisiä ja hyvinkin voisi olla joku palstalaisilta, mutta eiköhän Isla olisi myöntänyt kuvan löytyvät finnmatkojen sivuilta.

Mä tosissani toivon, että kuvani ei löydy finnmatkojen sivuilta, tai saan tosissani alkaa ihmetellä miten kuva on sinne päätynyt. Saisinko linkkiä kuvaan?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä