Moikka! tässä ois 22v venäläinen mamma. Mulla on 3v aivan suloinen poika
lapsen isästä oon eronut ja täällä hetkellä seurustelen vakavasti uuden miehen kaa.
Olen virosta ja äidinkieleni on venäjä. Blogissa kirjoittan meidän elämästä ja koulusta.
Tervetuloa seuramaan, kommentoimaan ja liitymään lukijaksi ? My life, with love Alesya
22-vuotiaan esikoistaan odottavan nuoren naisen ajatuksia elämästä.Mitä elämässä oikein tapahtuu, kun minusta tulee äiti ja parisuhde muuttuu perheeksi. Sydämeni sai amorin nuolelta osuman keväällä 2008 jolloin suhde alkoi avomieheni kanssa. Olemme onnellisesti kihloissa ja jaloissa pyörii rakas koiramme Okko.
Tässä bloggausta meidän suomi-turkkiperheestä ja vauvanodotuksesta. Odotamme esikoista ja pian sitten pääsee seuraamaan pienokaisen ensihetkiä tässä maailmassa Bloggausta suurimmaksi osaksi raskaudesta, elämästä, parisuhteesta, monikulttuurisesta perheestä, ruokajuttuja, vauvavalmisteluja yms.
Olen aika uusi bloggari ja vasta marraskuussa aloittanut, mutta pikkuhiljaa
Joensuunlaisen 23-vuotiaan lähiomamman elämää, ikuinen laihdutusprojekti ja muut "murheet"..lapsista ja meidän hullusta arjesta tulen kirjoittamaan,muruilla ikää 2v ja 9kk
Täällä 22v tuore äiti Vantaalta, joka vielä puolitoista vuotta sitten vannoi ettei ikinä hanki lapsia. Nyt reilu 3kk3viikkoinen tyttö kotona En koskaan...
Parikymppinen Leonin (9/13) äiti, joka kirjoittelee ihan tavallisista jutuista. Äitiyttä ja vauva-arkea iloineen ja suruineen. Naurua ja kyyneleitä, mutta ennen kaikkea rakkautta.
"Kun iloitsee pienistä asioista, voi iloita usein."
Kiiltokuvamaailmani
27- vuotias kahden lapsen äiti & tyttöystävä & koiranomistaja Espoosta, joka rakastaa työtään ja elämäänsä, joka on blogin nimestä poiketen kaukana kiiltokuvasta ja juuri siksi niin täydellistä.
Esikoistaan odottava 23-vuotias oululainen kirjoittaa raskaudesta ja sen tuomista muutoksista ja tuntemuksista avoimesti. Kaipailisin samassa tilanteessa olevien nuorten tai miksei vanhempienkin lapsellisten tai lasta odottavien kommentteja ja neuvoja. Käy toki katsomassa blogiani ja liity seuraajaksi jos kiinnostuit.
Eli olen 22-vuotias esikoistani odottava nainen vastikään Tampereelle muuttanut. Blogi käsittelee niin raskautta kuin kotia ja oikeastaan kaikkea, mitä elämä tuo nyt eteen
Blogi on vielä alkutekijöissään, olen alkanut kirjoittamaan sitä vasta nyt ensimmäisen raskauskolmanneksen lopulla
Tuolta löytyy mun blogi! Kirjoitelen meidän arjesta, sekä tekstiä tulee ihan peruselämästä, opiskelusta, raskaudesta ja esikoisestani. Olisi mukavaa saada uusia lukioita ja kommentoijia minunkin blogiini =)