Biologian kannalta olisi parempi saada lapset nuorena!

Ja lajin säilymisen kannalta niitä lapsia olisi kannattavaa pukata mahdollisimman monta, koska miesten lastin laatu on huonontunut niin paljon, että meidän lajia kohtaa eräiden vuosikymmenien päästä katovuodet, ellei sperman laatu parane. Niih :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Niin, mitään muuta hyvää syytä sille ei olekaan.

Biologian kannalta olisi parasta että vain kaikkein vahvimmat ja terveimmät yksilöt lisääntyvät.
Mikä taas olisi täysin mahdotonta ilman kattavia geenikartoituksia + ympäristötekijöiden selvittämistä ja summaamista, koska suuri osa perintöaineksessa kulkevista sairauksia puhkeaa vasta lasten ollessa jo tehtyinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö jokainen päätä itse lasten saannista. Miksi tällaisesta asiasta pitää aloitusta tehdä? Mitä se ketään haittaa, jos naapuri saa esikoisensa 41 vuotiaana?
Ei minua haittaakaan, mutta teiniäitiydestä oli tuossa puhetta, joidenkin mielestä alle 25-vuotias äiti tuntuu olevan aivan liian nuori. Biologian kannalta olisi nimenomaan paras saada lapset nuorena.

Mulle on ihan sama vaikka joku saa lapsensa 50-vuotiaana.
 
hei haloo
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö jokainen päätä itse lasten saannista. Miksi tällaisesta asiasta pitää aloitusta tehdä? Mitä se ketään haittaa, jos naapuri saa esikoisensa 41 vuotiaana?
Ei minua haittaakaan, mutta teiniäitiydestä oli tuossa puhetta, joidenkin mielestä alle 25-vuotias äiti tuntuu olevan aivan liian nuori. Biologian kannalta olisi nimenomaan paras saada lapset nuorena.

Mulle on ihan sama vaikka joku saa lapsensa 50-vuotiaana.
jos lapsen saa 40 + tai 50 v, ei ole mikään ikäloppu kehäraakki kyseessä vaan varsin viriili ja vitaali ihminen. Kun kerran tulee raskaaksikin . naisesta siis kyse.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Niin, mitään muuta hyvää syytä sille ei olekaan.

Biologian kannalta olisi parasta että vain kaikkein vahvimmat ja terveimmät yksilöt lisääntyvät.


olipas fiksu tuo sinun ensimmäinen virkkeesi :headwall:

tottahan se on, että nuoret äidit ovat biologisesti parhaimmassa iässä lapsen saannille.

mutta onhan luonto luonut myös vaihdevuodet, eli yläikärajakin on.

luulenpa että hyvä ikä on aina silloin, kuin naisella on kuukautiset. paras ikä nuorena (alle 25v).

mutta joka tapauksessa. vaihdevuodet alkaisivat varmaanki n. 26-27 v.na jos olisi huomattu ettei sitä vahemmasta ole äidiksi

:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö jokainen päätä itse lasten saannista. Miksi tällaisesta asiasta pitää aloitusta tehdä? Mitä se ketään haittaa, jos naapuri saa esikoisensa 41 vuotiaana?
Ei minua haittaakaan, mutta teiniäitiydestä oli tuossa puhetta, joidenkin mielestä alle 25-vuotias äiti tuntuu olevan aivan liian nuori. Biologian kannalta olisi nimenomaan paras saada lapset nuorena.

Mulle on ihan sama vaikka joku saa lapsensa 50-vuotiaana.
jos lapsen saa 40 + tai 50 v, ei ole mikään ikäloppu kehäraakki kyseessä vaan varsin viriili ja vitaali ihminen. Kun kerran tulee raskaaksikin . naisesta siis kyse.
Juu, tiedän.. mummoni sai isäni 48-vuotiaana, tai siis kaksoset sai ja ihan luomuna :D

Mutta ensimmäisestä lapsesta jos puhutaan niin kyllä se paras ikä on just se kaikkien "kammoama" 20v. tienoilla.

 

Yhteistyössä