Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Niin, mitään muuta hyvää syytä sille ei olekaan.
Biologian kannalta olisi parasta että vain kaikkein vahvimmat ja terveimmät yksilöt lisääntyvät.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö jokainen päätä itse lasten saannista. Miksi tällaisesta asiasta pitää aloitusta tehdä? Mitä se ketään haittaa, jos naapuri saa esikoisensa 41 vuotiaana?
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö jokainen päätä itse lasten saannista. Miksi tällaisesta asiasta pitää aloitusta tehdä? Mitä se ketään haittaa, jos naapuri saa esikoisensa 41 vuotiaana?
Ei minua haittaakaan, mutta teiniäitiydestä oli tuossa puhetta, joidenkin mielestä alle 25-vuotias äiti tuntuu olevan aivan liian nuori. Biologian kannalta olisi nimenomaan paras saada lapset nuorena.
Mulle on ihan sama vaikka joku saa lapsensa 50-vuotiaana.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Niin, mitään muuta hyvää syytä sille ei olekaan.
Biologian kannalta olisi parasta että vain kaikkein vahvimmat ja terveimmät yksilöt lisääntyvät.
Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö jokainen päätä itse lasten saannista. Miksi tällaisesta asiasta pitää aloitusta tehdä? Mitä se ketään haittaa, jos naapuri saa esikoisensa 41 vuotiaana?
Ei minua haittaakaan, mutta teiniäitiydestä oli tuossa puhetta, joidenkin mielestä alle 25-vuotias äiti tuntuu olevan aivan liian nuori. Biologian kannalta olisi nimenomaan paras saada lapset nuorena.
Mulle on ihan sama vaikka joku saa lapsensa 50-vuotiaana.
jos lapsen saa 40 + tai 50 v, ei ole mikään ikäloppu kehäraakki kyseessä vaan varsin viriili ja vitaali ihminen. Kun kerran tulee raskaaksikin . naisesta siis kyse.