Mikä taas olisi täysin mahdotonta ilman kattavia geenikartoituksia + ympäristötekijöiden selvittämistä ja summaamista, koska suuri osa perintöaineksessa kulkevista sairauksia puhkeaa vasta lasten ollessa jo tehtyinä.Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Niin, mitään muuta hyvää syytä sille ei olekaan.
Biologian kannalta olisi parasta että vain kaikkein vahvimmat ja terveimmät yksilöt lisääntyvät.
Ei minua haittaakaan, mutta teiniäitiydestä oli tuossa puhetta, joidenkin mielestä alle 25-vuotias äiti tuntuu olevan aivan liian nuori. Biologian kannalta olisi nimenomaan paras saada lapset nuorena.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö jokainen päätä itse lasten saannista. Miksi tällaisesta asiasta pitää aloitusta tehdä? Mitä se ketään haittaa, jos naapuri saa esikoisensa 41 vuotiaana?
jos lapsen saa 40 + tai 50 v, ei ole mikään ikäloppu kehäraakki kyseessä vaan varsin viriili ja vitaali ihminen. Kun kerran tulee raskaaksikin . naisesta siis kyse.Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Ei minua haittaakaan, mutta teiniäitiydestä oli tuossa puhetta, joidenkin mielestä alle 25-vuotias äiti tuntuu olevan aivan liian nuori. Biologian kannalta olisi nimenomaan paras saada lapset nuorena.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö jokainen päätä itse lasten saannista. Miksi tällaisesta asiasta pitää aloitusta tehdä? Mitä se ketään haittaa, jos naapuri saa esikoisensa 41 vuotiaana?
Mulle on ihan sama vaikka joku saa lapsensa 50-vuotiaana.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Niin, mitään muuta hyvää syytä sille ei olekaan.
Biologian kannalta olisi parasta että vain kaikkein vahvimmat ja terveimmät yksilöt lisääntyvät.
Juu, tiedän.. mummoni sai isäni 48-vuotiaana, tai siis kaksoset sai ja ihan luomunaAlkuperäinen kirjoittaja hei haloo:jos lapsen saa 40 + tai 50 v, ei ole mikään ikäloppu kehäraakki kyseessä vaan varsin viriili ja vitaali ihminen. Kun kerran tulee raskaaksikin . naisesta siis kyse.Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Ei minua haittaakaan, mutta teiniäitiydestä oli tuossa puhetta, joidenkin mielestä alle 25-vuotias äiti tuntuu olevan aivan liian nuori. Biologian kannalta olisi nimenomaan paras saada lapset nuorena.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö jokainen päätä itse lasten saannista. Miksi tällaisesta asiasta pitää aloitusta tehdä? Mitä se ketään haittaa, jos naapuri saa esikoisensa 41 vuotiaana?
Mulle on ihan sama vaikka joku saa lapsensa 50-vuotiaana.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel