Bilettämään!!Mitä hemmettiä päälle!!!Jelp...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maalaistollo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maalaistollo

Vieras
Oon tehnyt kolme muksua peräjälkeen.Nyt oltais menossa huomenna tyttöjen kanssa bilettämään,vaan munkomerosta löytyy vaan ja ainoastaan joko suoria mustia housuja taikka farkuja sekä paidoista toppi ja neule...
joitan uutta tekis mieli vaan mitä pidetään baareissa päällä???

Oon melko lyhkänen 155 ja kaikki tunikat joita oon kaupoissa katellu on järkkymekkoja..
Ja mitä jalkaan??
Oonko uus-avuton taikka jotain tä tuntuu kaameelta ongelmalta ja ihan tuskastun.

Mitä baariin päälle kun ikää 30+ ja kroppa suht ok.Tissit imetyksestä vielä isot mutta muuten koko 36.
 
farkut ja joku kiva toppi mikä sopii sun kropalle/tyyliin,korkeakorkoiset saappaat tai kiilakorkoiset avokkaat? Missäpäin asut? Vilassa ja Vero Modassa on kivoja toppeja
 
Kiitos kovasti,ihanaa!Eli siis joku toppi olis vieläkin muotia.
On niin alaston olo pelkällä topilla,mitä kivaa siihen päälle vois laittaa?

Kävin Vilassa tänään,mutta oli penskat mukana...
Ja vero modassa pyörähdin mutta mitään ei silmiin osunut.

 
Alkuperäinen kirjoittaja kata-74:
Kiitos kovasti,ihanaa!Eli siis joku toppi olis vieläkin muotia.
On niin alaston olo pelkällä topilla,mitä kivaa siihen päälle vois laittaa?

Kävin Vilassa tänään,mutta oli penskat mukana...
Ja vero modassa pyörähdin mutta mitään ei silmiin osunut.

Entäs Zara tai Mango? Joo pelkkä toppi on hyvä,toppeja on vaikka millaisia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kata-74:
Kiitos kovasti,ihanaa!Eli siis joku toppi olis vieläkin muotia.
On niin alaston olo pelkällä topilla,mitä kivaa siihen päälle vois laittaa?

Kävin Vilassa tänään,mutta oli penskat mukana...
Ja vero modassa pyörähdin mutta mitään ei silmiin osunut.

Entäs Zara tai Mango? Joo pelkkä toppi on hyvä,toppeja on vaikka millaisia!
 

Yhteistyössä