M
maalaistollo
Vieras
Oon tehnyt kolme muksua peräjälkeen.Nyt oltais menossa huomenna tyttöjen kanssa bilettämään,vaan munkomerosta löytyy vaan ja ainoastaan joko suoria mustia housuja taikka farkuja sekä paidoista toppi ja neule...
joitan uutta tekis mieli vaan mitä pidetään baareissa päällä???
Oon melko lyhkänen 155 ja kaikki tunikat joita oon kaupoissa katellu on järkkymekkoja..
Ja mitä jalkaan??
Oonko uus-avuton taikka jotain tä tuntuu kaameelta ongelmalta ja ihan tuskastun.
Mitä baariin päälle kun ikää 30+ ja kroppa suht ok.Tissit imetyksestä vielä isot mutta muuten koko 36.
joitan uutta tekis mieli vaan mitä pidetään baareissa päällä???
Oon melko lyhkänen 155 ja kaikki tunikat joita oon kaupoissa katellu on järkkymekkoja..
Ja mitä jalkaan??
Oonko uus-avuton taikka jotain tä tuntuu kaameelta ongelmalta ja ihan tuskastun.
Mitä baariin päälle kun ikää 30+ ja kroppa suht ok.Tissit imetyksestä vielä isot mutta muuten koko 36.