Biden:Uusi maailmanjärjestys. YK:Yksi maailmanhallitus 2030

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun, jopa vain tuo yksi suuri valtio - Amerikka - ei ole voinut yhdistyä koko historiansa aikana, todistettavasti ei vieläkään (Biden vs. Trump - %50/60), niin amerikkalaisten on ihan turha kirjoitella kirjoja UMJ:stä.
Eihän siinä tarvita kuin että demokraatit on vallassa. Vaalien voittaja päättää, tosin Usassa pitää saada senaattiinkin demokraatteja.

Vaikka persut hävisi vaaleissa hiuskarvan verran demareille, niin demarit voitti ja tätä sannamariinilaista punavihreyttä ja päätöksiä saadaan nyt kestää.

Todellakin. Nämä qanonolaiset tunkevat nyt joka paikkaan. Facessakin ilmiannoin muutaman valheellisten tietojen levittämisestä.
Mä olen ollu salaliittoteoreetikko 4-5 v, jo ennen kuin tiesin 3 kk sitten Q:sta.

Mutta salaliitoissa on eri tasoja, jotkut eivät edes ole salaliittoja.
-epäuskottavat/mahdottomat teoriat: litteä maa, kuussa ei käyty, liskoihmiset
-liian herkkä teoretisointi: esim.Eliitin esoteeriset symbolit -sivusto on hyvä, mutta se äijä ottaa merkityksiä jokaisesta pienestäkin symbolista
-mahdollisia, mutta ei varmoja, ja näitä on paljon: WTC-tornit, musamaailman symboliikka, koronasta tiedettiin jo aikaisemmin, valtaapitävien okkulttiset bileet, Englannin kuningashuone johtaa kaikkea, maanalaiset tunnelit jonne salakuljetetaan siepattuja lapsia

-ei edes salaliiittoja, vaan todennettuja mediassa: vapamuurarien valta, MK Ultra, juutalaisten ylivalta, Uusi maailmanjärjestys

• Tykkää
Reactions: Zariza
eikös se nyt ollutkaan et kukaan pressa ei ennen oo ollu yhtä hyvissä väleissä muiden johtajien kanssa ja saanu yhtä paljon maailmalla sopua aikaan maiden kesken kuin Trump?
Et mikäs se UMJ olikaan? Sopua, yhteistyötä ym maiden ja johtajien kesken?

eikös se nyt ollutkaan et kukaan pressa ei ennen oo ollu yhtä hyvissä väleissä muiden johtajien kanssa ja saanu yhtä paljon maailmalla sopua aikaan maiden kesken kuin Trump?
Et mikäs se UMJ olikaan? Sopua, yhteistyötä ym maiden ja johtajien kesken?
Katotaan vaan, niin Biden saa vuosien varrella kaikki puolelleen, vaikka enste olisi näennäistä eripuraa.
Koska UMJ, joka edellyttää sopua.

Et ottanut kantaa Trumppiin?
Miksi kehutaan hänen tekemänään asiaa joka Bidenin tekemänä olisikin saatanasta?
Etkö itse huomaa miten typerältä se vaikuttaa?
Ei hyvät välit yksittäisiin eri maihin ole väärin, mutta erilaiset koalitiot on. Mä olen Italia-ja Ranska -fani, mutta en voi sietää EU:ta.

Trump järjestelmällisesti katkaisi siteet YK:hon, WHO: oon, ilmastosopimuksiin jne.

Kyllä varmaan, kun levitetään salaliittoteorioita. Ite olisin huolissani mielenterveydestäni, jos tuollaiseen soopaan alkaisin uskoa.
Salaliittoteoriat on nyt vähän "in". Sitä ne ei olleet vielä 1-2 vuotta sitten. Näihin uskoo monia koulutettujakin ihmisiä.

Biden tulee poistamaan maailmasta vääryyden, sairauden, nälänhädän ja onnettomuudet.
Tämä kaikki tietysti niin että kaikkia kulttuureita ja uskontoja ja poliittisia mielipiteitä kunnioitetaan, rahat tasataan tasapuolisesti kaikille, kaikki ollaan kohteliaita ja ystävällisiä ja ymmärtäväisiä toisillemme, Kiinakaan ei halua enää maailmanvaltiaaksi. Fossiilit poistetaan kaikkialta. Ja ydinvoima. Hakkerit lopettavat tietomurrot Toiseus ja naiseus (kaikkia sen yli 800 astetta unohtamatta!) nostetaan arvoonsa. Kaikki saavat mielipiteensä kuuluviin ja toisin kuin ennen, myös läpi Puuvillan viljely, öljynporaus, sademetsien kulottaminen, punaisen lihan syöminen, liika ryyppääminen, huoraaminen, huumeet, kaikki paha katoaa, nyt kun Bidenista tulee Yhdysvaltojen presidentti Bitcoin nousee miljoonaan dollariin, S&P500 kuusinkertaistuu, DJIA 12-kertaistuu. Maaomaisuuden arvo ja kiinteistötkin kallistuvat valtavasti, mutta kaikilla köyhimmät mukaan lukien on silti varaa niihin Taivasta ei enää tarvita, koska kaikki maan päällä on yhtä valtavaa kumbayaa.

Mä olen ollu salaliittoteoreetikko 4-5 v, jo ennen kuin tiesin 3 kk sitten Q:sta.

Mutta salaliitoissa on eri tasoja, jotkut eivät edes ole salaliittoja.
-epäuskottavat/mahdottomat teoriat: litteä maa, kuussa ei käyty, liskoihmiset
-liian herkkä teoretisointi: esim.Eliitin esoteeriset symbolit -sivusto on hyvä, mutta se äijä ottaa merkityksiä jokaisesta pienestäkin symbolista
-mahdollisia, mutta ei varmoja, ja näitä on paljon: WTC-tornit, musamaailman symboliikka, koronasta tiedettiin jo aikaisemmin, valtaapitävien okkulttiset bileet, Englannin kuningashuone johtaa kaikkea, maanalaiset tunnelit jonne salakuljetetaan siepattuja lapsia

-ei edes salaliiittoja, vaan todennettuja mediassa: vapamuurarien valta, MK Ultra, juutalaisten ylivalta, Uusi maailmanjärjestys

Hae apua.

Yhteistyössä