Bi-mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sirppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sirppu

Vieras
Olemme seurustelleet mieheni kanssa hieman runsaan vuoden. Keskustelunyhteytemme on alusta lähtien ollut hyvä, joten siksipä tuo miehen tunnustus yhtenä yönä muutaman kaljan jälkeen tulikin aika yllätyksenä. Mies ilmoitti olevansa bi. Siksi kuulemma tämä meidän parisuhdeseksikin on hiljentynyt ja mies pihdannut (pelkkä hydrauliikka ei enää riitä pikku mausteineen).

Ja minä kun kuvittelin meidän keskustelleen nämäkin asiat jo heti alussa, muistelen jopa oikein kysyneeni, että onko hän varma ettei ole kiinnostusta miesten suuntaan myös kun kerran on miehellä liki kaikkea seksin saralla tullut nähtyä ja koettua.

No, yritimme siinä sitten jotain asiasta keskustella, valitettavasti vain itse taisin olla aika äimistynyt ja enimmäkseen hiljaa happea haukkoen. Ilmeisesti kuitenkin miestä ei itse akti miesten kesken kiinnosta (huh?), vaan ennemminkin haluaisi nähdä minut muiden miesten kanssa jne...

Minä kun nyt satun miehistä aika runsain mitoin tykkäämään, niin eihän se muuten mitään, mutta... Kun olen niin rakastunut tuohon mieheeni, etten tiedä pystynkö tekemään mitään muiden miesten kanssa, ei kyllä ollut välähtänyt pieneen mieleeni lainkaan tälläinen mahdollisuus. Toisaalta tulee mieleeni tämä järkevämpi puoli, eli pitääkö minun nyt altistaa itseni taudeille, koska eihän se kondomi kaikelta aina suojaa. Mitä jos minä saisin jonkin herpeksen yrittäessäni miellyttää miestäni?

Taidan olla aika metsässä tällä hetkellä ajatusteni kanssa. Kun todellakin tämä mieheni on muutoin aivan mielettömän upea ihminen, etten todellakaan kovin heppoisin syin kerää kamojani ja lähde. Kun tämän miehen olin jo sieluni silmin nähnyt alttarilla vierelläni seisomassa...

Ei hän kuitenkaan minulta mitään mahdottomia pyydä. Seksi miesten kanssa kun ei ole mitään pakkopullaa, kyllä minä siitä nautin. Taidan vain olla hieman konservatiivinen mieleltäni, yhden miehen nainen.

Hmmm...

Noh, kysehän nyt on vain siitä mitä sinä voit hyväksyä elämääsi ja mitä et. Ikävää kyllä on jos tuon syyn vuoksi hienon miehen heität menemään mutta onhan se ymmärrettävää.

Mulla ja mun poikakaverilla oli edessä sama tilanne noin puoli vuotta sitten. Tilanne on vain päinvastainen eli mä olen bi. Oli se aika kova pala miehelle purtavaksi. Hän kun on sellainen perussuomalainen heteromies niin oman kumppanin poikkeavuus tuntui aluksi tosi vaikealta. Hän tuli tosi epävarmaksi ja pelkäsi koko ajan että rakastun johonkin naiseen ja jätän hänet.

Hän ei hyväksyis mulle suhdetta naisen kanssa eikä se ongelma ole. Mä olen valinnut hänet enkä tarvi muita vaikka välillä naisista fantasioinkin.

Mulle tuo sun tilanne kuulostais ihan mukavalta. Jos mies kiihottuu siitä että olet toisten kanssa niin mikäs siinä? Jos sulla ei ole mitään pelkkää seksiä vastaan? Ymmärrettävää toki olisi sekin että et siihen ryhtyisi mutta mieti tarkkaan. Se voi olla tosi kivaakin ;)

p.s. tietenkin täytyy pitää huoli siitä ettei tule tauteja. Kondomi suojaa kyllä todella hyvin. Älkääkä nyt baarista mitään epäilyttäviä pokia hankkiko... Luotettavia tyyppejä joihin tutustutte ensin muuten ja varmistatte että terveys on kunnossa.

Kiitos kommentista!

Niin, minullahan ei ilmeisesti ole kuitenkaan sitä vaaraa että mies katselisi muita miehiä noin niinkuin mahdollisina kumppaneina. Mies sanoi sen siinä ""keskustelun"" yhteydessä, että hän kyllä enemmän tykkää naisista eikä halua miestä. Hän ennemminkin vain kiihoittuu toisista miehistä ja mahdollisuus että hän näkisi minut muiden miesten kanssa...

Jotenkin silti hieman tökkii vastaan. En alkanut hihkua ja hyppiä innosta että saisin oikein luvan kanssa duunata muita miehiä, ei sovi tyyliini.

Kyllähän sitä sinkkuna on tullut kaikenlaista tehtyä, pitäähän sitä kokeilla että tietää mistä juttu kiertää ;) Ehkä tässäkin pitäisi vain kokeilla ennenkuin voi kieltäytyä?

Ja sitten vielä se, että kestääkö miehen itsetunto ihan oikeasti sen, että oma nainen kiemurtelee toisen miehen alla? Mitä jos siitä seuraisi jotkin aivan järjettömät mustasukkaisuuskohtaukset? Jos se kokeilu tuhoaisi parisuhteen, koska mies ei pystyisi unohtamaan tms? Ja miten se vaikuttaisi sitten parisuhdeseksiin?

Kyllä tämä herättää minussa aika paljon kysymyksiä, ennekuin voin vain mennä ja kokeilla.

Jotenkin olen vielä niin pallo hukassa, etten voi kysyä mieheltä itseltään näitä kysymyksiä.

Tunnistan itsessäni jonkin verran bi-henkisyyttä, mutta suora homostelu, anaaliyhdyntä toisen miehen kanssa ei kyllä tunnu millään tasolla kiihottavalta tai edes mahdolliselta. Tuo bi-henkisyyden taso vaihtelee paljon ihmisillä ja se millaista, jos millaistakaan, seksuaalisuutta haluavat saman sukupuolen kanssa harrastaa riippuu aina yksilöstä. Toisille voi riittää ajatukset ja toiset haluavat tekoja, mutta voivat puolisolle kunnioituksesta olla uskollisia jne.

Jos on 90% hetero ja 10% homo, niin tuon myötäminen on miehelle aika vaikeaa ja lähinnä kännissä tehdyt tunnustukset voivat olla ainut hetkin kun se pääsee pääsisältä ulos. Itse olen koittanut seksiä miehen kanssa, mutta kokemus ei ollut kovin rohkaiseva. Lähinnä huomasin että pystyn siihen, mutta en tarvitse tai halua sitä oikeastaan. Pidän seksuaalisesti naisia enemmän kiihottavina ja haluttavina, mutta pystyisin kuvittelemaan esim. olosuhteiden pakosta tai niistä johtuen olevani miehen kanssa jonkinnäköisessä seksisuhteessa. Eikä ajatus siitä ole täysin vastenmielinen.

Olen myös koittanut tuota naisystävän jakamista toisen miehen kanssa, mutta kokemus siitäkin oli aika huono. Kännissä tehty, eikä se ollut nautinnollinen kummallekaan. Varmaan monet bi-miehet saavat tuollaisesta jotain, koska siinä on mukana toinen mies. Vaikka heidän kesken ei ole minkään näköistä kosketusta, niin miehen läsnäolo voi olla kiihoittava jne. Jos et tunne ajatusta oudoksi tai vastenmieliseksi, niin voitte koittaa, mutta käyttäkää ehkäisyä. Kyllä kondomi on 100% suoja kun sitä käyttää kokoyhdynnän ajan.

Lueskelin tuon kiropituksesi ja mieleeni tuli kamala ajatus; olenko minäkin BI!!!!???
Olen monasti haaveillut , että vaimoni ja minä ottaisimme kolmannen pyörän (miehen) mukaan ja siitä vaimolle sanonutkin. Ajatus kiihottaa minua valtavasti. Mutta en silti tunne olevani bi tai homo. Haluaisin antaa vaimolle mahdollisuuden nauttia seksistä kahden miehen kanssa. Ei muuta.
Missä menee bi-seksuaalisuuden raja?

Raja menee sulla mielestäni vielä kaukana edessäpäin.
Itselläni on haaveena ottaa mukaan kolmas pyörä, mutta ehdottomasti vain itseäni varten. Tahtoisin kokeilla imeä ja runkata vierasta miestä ja etenkin vaimoni kanssa se tuntuisi erityisen kiihottavalta. Olen tästä vaimolle puhunutkin, eikä se hirveästi tuntunut hanttiin laittavan. Siis kukapa tietää, vaikka jonain päivänä haaveeni toteutuu.
Haaveistani huolimatta, tunnen edelleen olevani täysin hetero.

Eipä sitten hätää!!!;-)
Tosin jos tuntisin olevani bi, niin todennäköisesti pyrkisin nauttimaan seksistä niillä puitteilla mitä olemassa olisi. Ei kai se oikeasti ole kauheaa ihmisestä joka niin tuntee.
Sinusta voisin jo ajatella että olet bi, kun haaveilet (ja olet valmis toteuttamaan) runkkaamisesta ja imemisestä...tiedä häntä.

Ai alkaisit homo miehelle houkutuslinnuksi? Luulempa että sillä hetkellä kun miehesi koskettais toista miestä, olisi esim isäksi alkaminen aika epävarmaa ap:n kannalta.

Itse näen vähän eri asioina kimppakivafantasioinnin ja biseksuaalisuuden. Ainakin nuo kimppakivafantasiat ovat todella yleisiä ja todennäköisesti myös haaveet seksistä samaa sukupuolta olevan henkilön/henkilöiden kanssa. Ja monilla ne varmasti yhdistyvät eli halutaan olla vaikka kimpassa kolmisin, jossa sitten nautitaan sekä miehestä että naisesta.

Itse olen sitä mieltä, että fantasiat ovat vain fantasioita, eikä niistä kannata ottaa paineita kummankaan. Se, että joku kännissä tunnustaa haluavansa kimppaseksiä, ei kerro vielä siitä, että ihan oikeasti haluaisi sen toteuttaa. Keskustelemalla selvin päin asiasta pääsee varmasti pidemmälle. Alussa varmaan pelkkä fantasiointi riittää ja siitä voi saada lisäpotkua seksielämään. Ja osa tietysti päätyy ihan oikeasti kokeilemaankin, mutta se on varmasti pitkän kypsyttelyn tulos. Eikä välttämättä ole helppoa löytääkään sopivaa miestä/naista/paria, jonka kanssa kimppaseksiä harrastaisi.

Omasta mielestäni on surullista, jos jollakulla suhde menee karille tällaisen fantasian tai miehen bi-seksuaalisuuden takia. Ei tuollaisen fantasian toteuttaminen tai toteuttamatta jättäminen ole välttämättä parisuhteen kompastuskivi, ellei kyse sitten tosiaankin ole siitä, että toinen ei saa seksuaalista nautintoa muusta kuin kimppaseksistä ja toinen siitä ehdottomasti kieltäytyy.

Itse seurustelen bi-seksuaalin miehen kanssa. Mies on harrastanut seksiä niin miesten kuin naistenkin kanssa ja lisäksi myös kimppakivaa vähän erilaisilla yhdistelmillä. Tiedän, että hänellä on tiettyjä fantasioita, joita en ehkä voi toteuttaa, osa taas tulee kysymykseen ehkä joskus myöhemmin. Itselläni on myös omat fantasiani, eikä niistä mitään harmia ole. Osa saattaa toteutua joskus ja osa ei.

Hei!

Ensimmainen reaktioni alkuperaisen tarinaan on se, etten ymmarra miksi sinun tulisi toteuttaa tama miehesi fantasia? Omassa suhteessani on meilla jos jonkinlaista fantasiaa, mutta kumpikaan osapuoli ei halua ottaa asiaa esille toteuttamismielessa jos kokee etta se ei tunnu toisesta miellytavalta.

Yleisesti parisuhdemallissa on hyvaksyttavampaa pitaytya vain kumppanissaan kuin esitella muita henkiloita mukaan.

Fantasia voi kayda vaaralliseksi jos sita lahdetaan toteuttamaan todellisuudessa. Fantasian ikaankuin ""kuuluu"" olla siella mielikuvituksen alueella, ja usein se kiihottaakin juuri siksi etta on silta alitajuntaan. Kun se tuodaan ulos tasta kontekstista se voi tuntua shokeeraavlat jopa fantasian omaajallekin.

Itse esimerkiksi kiihotun valtavasti siita jos kuvittlen miestani jonkin todella isopovisen seksipommin kanssa, imemassa hanen rintojaan jne, mutta jos tilanne olisi oikeasas elamassa tulisivat mustasukkaisuuden jne tunteet ohittamaan tilanteen mahdollisen kiihottumisen.

Fantasiamaailmamme on eri alueella kuin todellinen kayttaytymisemme, ja tahan on ihan omat hyvinvointia edistavat perusteensa olemassa.

Mutta vain sina voi tietaa kuinka todella reagoisit. Jos kummatkin osapuolet tuntevat itsensa enemman kuin hyvin ja luottavat omaan, ja toisen rakkauteen, saattaa tallaiset koemukset toimiakin. Ehkapa poikkeus vahvistaisi saannon siita etta fantasiaa ei kuulu tuoda todellisuuteen taysin sellaisenaan.

Tuttu tilanne.Exäni kertoi olevansa homo,mutta selvisikin että on bi.Tuli täysin shokkina.Jonkun aikaa jatkoin seurustelua hänen kanssaan,mutta pidin myös muita miehiä.Sitten jätin.Ällöttää koko tapaus vaikka tästä paljastuksesta on aikaa jo 2.5v

Yhteistyössä