BB Tero. Kuka voi haluta tuollaisen oikeasti voittavan koko potin???

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Musta se Tero on jotenkin puistattava.

Ja sillä on oikeesti joku ylijumalakompleksi, se selitti kun niitä äänestystuloksia näytettiin että "Joo muistatteko kun Jari-Matti sano että kaikki jotka nousee mua vastaan niin tippuu, niin miettikääpä että mä äänestin Johania ja Annaa ja nyt kaikki haluaa että ne lähtee, niin miettikääpä mistä johtuu, miettikääpä niin mikä sattuma".

Se ihan oikeesti luulee olevansa joku kaiken kansan suosikki, kaikki äänestää niinkun se haluaa.
Eiks se mee niin ettei äänestyksistä ja päiväkirjahuoneen jutuista saa puhua? Eiks siitä pitäis saada rangaistus?
Siis saako ne kertoo ketä on äänestäny vai ei?
Kai ne sen jälkeen saa, kun ne on näytetty videolta kaikille.
 
mitä meinaat
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:
Ja mua oikeasti ällötti se video siitä, kun se pani Tuulia, kun Tuuli nukkui. Jonkun juhlan jälkeen tuo tapahtui ja Tuuli ei herännyt tuohon kai ollenkaan. Sitähän joskus päiväkirjahuoneessa puitiin ja Tuuli oli ihan ulalla, että ei he mitään ole tehneet.
Eikä nyt , kun videota näytettiin, tajunnut ensin, että hän on kyseessä..
Onhan ne toki pannut jälkeenpäin vaikka kuinka monesti ,mutta tuo oli jotenkin ällöttävää.
?
Jos ei herää siihen, että toinen panee, ni on kyllä ihan hiukan liikaa juovuksissa. Mun mielestä.
Tämä tarkoittaa mitä?

Että saa panna, kun toinen on niin tyhmä, että juo itsensä sikakänniin.
Vai mitä tarkoittanet?
Pitää ottaa kuitenkin huomioon, että aikoinaan jollakin kaudella yksi mies YRITTI kiskoa naiselta housuja jalasta, kun tämä nukkui, niin bb keskeytti touhun. Seuraavana päivänä mies poistettiin talosta ja sai oikein syytteen ja tuomion asiasta. Siis oikeudelta.

 
hmm
Olitteko tarkkana kun se Teron panoklippi näytettiin tällä viikolla? Tuulihan kerkeis möläyttääkkin, että "siis mähän nukun tossa" johon Tero alko kauheena selostamaan jotakin.. Jotenkin hädissään vaikutti olevan.
En tässä syyttele ketään mistään, mutta hyvin erikoinen pätkä näytti olevan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Olitteko tarkkana kun se Teron panoklippi näytettiin tällä viikolla? Tuulihan kerkeis möläyttääkkin, että "siis mähän nukun tossa" johon Tero alko kauheena selostamaan jotakin.. Jotenkin hädissään vaikutti olevan.
En tässä syyttele ketään mistään, mutta hyvin erikoinen pätkä näytti olevan.
Oli suorastaan kauhuissaan joo.. Pomppasi taakse päin ja sönkötti silmät levällään jotain ja sittenhän häipyi ulos. Jäi mullekin outo olo tuosta.

 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja mitä meinaat:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:
Ja mua oikeasti ällötti se video siitä, kun se pani Tuulia, kun Tuuli nukkui. Jonkun juhlan jälkeen tuo tapahtui ja Tuuli ei herännyt tuohon kai ollenkaan. Sitähän joskus päiväkirjahuoneessa puitiin ja Tuuli oli ihan ulalla, että ei he mitään ole tehneet.
Eikä nyt , kun videota näytettiin, tajunnut ensin, että hän on kyseessä..
Onhan ne toki pannut jälkeenpäin vaikka kuinka monesti ,mutta tuo oli jotenkin ällöttävää.
?
Jos ei herää siihen, että toinen panee, ni on kyllä ihan hiukan liikaa juovuksissa. Mun mielestä.
Tämä tarkoittaa mitä?

Että saa panna, kun toinen on niin tyhmä, että juo itsensä sikakänniin.
Vai mitä tarkoittanet?
Pitää ottaa kuitenkin huomioon, että aikoinaan jollakin kaudella yksi mies YRITTI kiskoa naiselta housuja jalasta, kun tämä nukkui, niin bb keskeytti touhun. Seuraavana päivänä mies poistettiin talosta ja sai oikein syytteen ja tuomion asiasta. Siis oikeudelta.
Siis en oo nähnyt 24/7 videota, mut sen mikä tuli bb:ssä kyllä ja siinähän niillä on peitto päällä. Ei näy onko kyse yhdynnästä vai runkkaako Tero vaikka polvien väliin. Jos on yhdyntä tapahtunut vasten Tuulin tahtoa ja se on oikeesti muka nukkunut, ni kyllähän sen olis aamulla huomannut. Olis se voinu käydä pk-huoneessa sanomassa, et hän on nukkunut tai, että hänet on raiskattu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:
Mun täytyy yhtyä tähän. Oon alusta asti kyllä pitänyt tyyppiä omtuisena, mutta kyllä lisää negatiivisyyttä on tullut ja rutkasti.
Mies oli kanssa katsonut 24/7 viime yönä ja kertoili Terosta, mitä oli sanonut ja tehnyt. Sanoi mieskin, että kyllä on tyyppi suorastaan sairas.

Mä oon kanssa tullut tuolle kannalle, että käyttää Tuulia hyväkseen. Tuuli reppana on siihen ihan lääpällään ja mies on kylmä kuin kala :eek:

Ja mua oikeasti ällötti se video siitä, kun se pani Tuulia, kun Tuuli nukkui. Jonkun juhlan jälkeen tuo tapahtui ja Tuuli ei herännyt tuohon kai ollenkaan. Sitähän joskus päiväkirjahuoneessa puitiin ja Tuuli oli ihan ulalla, että ei he mitään ole tehneet.
Eikä nyt , kun videota näytettiin, tajunnut ensin, että hän on kyseessä..
Onhan ne toki pannut jälkeenpäin vaikka kuinka monesti ,mutta tuo oli jotenkin ällöttävää.
Teron omakin ilme oli kauhistunut, kun näki videon.. Tuohan menee jo vähän samaan mun mielestä, kuin sen Mikan ja Sorellan touhut aikoinaan. Miksiköhän bb ei tuohon puuttunut?




se kyllä harrasti jari matin kanssa puuhia siinä, kun tero nukkuin autuaana, että niin! jos jotain tollaista olisi tapahtunut, siihen olisi puututtu kyllä!

mutta yhtyäkseen ap n viestii, tero ei ole voittaja, vaan touv, anniina! <3

 
Riikka
Tero on paras!!!!! ei tod. oo mikää raiskaaja LOL, tuskin Tuuli Terosta enää tykkäis jos olis sen raiskannu. Te katotte vaan koosteita varmaan ettekä nää kaikkee.. Tero on symppis ja ansaitsee noista eniten voiton! Fanittakaa te vaan korvavaikkuaan ja räkäänsä syövää ällö-Juuhania joka viihdyttää teitä penisorigameillaan yök!
 

Yhteistyössä