BB Tero. Kuka voi haluta tuollaisen oikeasti voittavan koko potin???

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimama:
Täällä myös Tero nostattaa niskakarvat pystyyn, kaikista tässä ketjussa mainituista syistä. Eniten tökkii tuo, miten kohtelee Tuulia, antaa luulla vaikka mitä ja toisaalla sitten sanoo että kun talosta päästään on hänen suuntansa ulkomaille. Eli ei mitään tarkoitusta jatkaa Tuulin kanssa, vaikka tämä tuntuu olevan siinä luulossa että olisi vakavampaakin. -Huh.

Johania fanitan, kaikista ällötempauksista huolimatta - tai ehkä vähän juuri niiden vuoksi. :D
peesaan :D Johan on :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Sakke
En tykkää Terosta yhtään.. pelaa kauheasti ja mun mielestä se on jotenkin salaileva.. lie vaikka se ois kätyri :)
Johan on saanu jo aivan liikaa, pokerivoitto 5000e ja afrikanmatka.. niiden jälkeen siitä on tullu jotenkin ylimielinen ja ällöttävä,alussa tykkäsin mutta en enään.
Anniina on herttainen tyttö ja niin vilpitön ja huomaa että sydän paikallaan..

Anniina voittakoon :) :) ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:
Mä en kyl voi ymmärtää tai sietää tota Teroa, minusta voitto ei todella kuulu sille. Mun suosikkejani on Anna ja Johan
Kyllä Tero on sentäs Annaa parempi, samaa tasoa Johanin kanssa. Mutta Anniina on paras kaikista.
 
Siis
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Musta se Tero on jotenkin puistattava.

Ja sillä on oikeesti joku ylijumalakompleksi, se selitti kun niitä äänestystuloksia näytettiin että "Joo muistatteko kun Jari-Matti sano että kaikki jotka nousee mua vastaan niin tippuu, niin miettikääpä että mä äänestin Johania ja Annaa ja nyt kaikki haluaa että ne lähtee, niin miettikääpä mistä johtuu, miettikääpä niin mikä sattuma".

Se ihan oikeesti luulee olevansa joku kaiken kansan suosikki, kaikki äänestää niinkun se haluaa.
Eiks se mee niin ettei äänestyksistä ja päiväkirjahuoneen jutuista saa puhua? Eiks siitä pitäis saada rangaistus?
 
jk
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Terolle kuullemma pitäisi antaa enemmän juomaa kuin muille, koska hän ei tule känniin vähästä..
Kukahan oli eilen nakit silmillä ja aamulla oksenteli. Puhumattakaan nyt tuosta sammunneena oksentelusta aiemmin?
Mä ihmettelen tätä. Terohan se on aina eniten kännissä, vaikka kaikki saa yhtä paljon juomaa ja silti on muka hyvä viinapää. Oon seurannut Teron juomista ja se kiskoo kaiki juonmat madh. nopeesti naamaan, jolloin on hetken ihan sekaisin ja sitten menee nukkumaan, "koska bileet on loppu". Ihmeellistä toimintaa 28-vuotiaalta aikuiselta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:
Mulle pariaatteessa sama kuka voittaa, kunhan ei vaan ole Tero.
Eikä Tuuli :x

Onko ne näyttänyt jo asukkaille sen videon missä Jari-Matti hoonailee Tuulia siinä Teron vieressä ennenkuin on Teron vuoro? Tero kun taitaa olla täysin tietämätön tuosta :xmas:
On näyttäneet. Ei siinä sen kummepmpaa ollut. Ensin ei kukaan tiennyt, että ketä ne kaksi muuta oli, Teron siis tunnistivat. Sitten Johan hokasi, että se on Jari-Matti ja siihen Tuuli sitten heti huusi, että hän on itse siinä miesten välissä ja sanoi Terolle, että se oli se yö, kun kolmistaan nukuttiin.
Naureskelivat sitten, ei kai se mikään salaisuus sitten ollut, en tiedä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja jk:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Terolle kuullemma pitäisi antaa enemmän juomaa kuin muille, koska hän ei tule känniin vähästä..
Kukahan oli eilen nakit silmillä ja aamulla oksenteli. Puhumattakaan nyt tuosta sammunneena oksentelusta aiemmin?
Mä ihmettelen tätä. Terohan se on aina eniten kännissä, vaikka kaikki saa yhtä paljon juomaa ja silti on muka hyvä viinapää. Oon seurannut Teron juomista ja se kiskoo kaiki juonmat madh. nopeesti naamaan, jolloin on hetken ihan sekaisin ja sitten menee nukkumaan, "koska bileet on loppu". Ihmeellistä toimintaa 28-vuotiaalta aikuiselta.
Niin muuten, se Terohan valehteli silloin "kerran" yksissä bileissä, kun bb kutsui sen päiväkirjahuoneeseen ja sanoi sille, ettei saa juoda enää, niin tuli ulos ja sanoi muille, että hänen pitää mennä nukkumaaan.
 
vieras
Voittajan kuuluu olla alkuperäinen asukas!!! Sellainen, joka on kestänyt ja kokenut talossa kaiken.
Aivan samoin kuin aikaisempinakin vuosina. Aina on voittaja ollut alkuperäisasukas!

Ehdottomasti mieluummin Terolla voitto, kuin muniaan kourivalle räänsyöjälle!
Johan on voittanut jo 5000 e ja Afrikan matkan. Se riittää sille.

Ja on todella loukkaavaa väittää, että Tero muka raiskasi Tuulin! Sietäisitte saada itse näpeillenne moisen roskan kirjoittamisesta!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voittajan kuuluu olla alkuperäinen asukas!!! Sellainen, joka on kestänyt ja kokenut talossa kaiken.
Aivan samoin kuin aikaisempinakin vuosina. Aina on voittaja ollut alkuperäisasukas!

Ehdottomasti mieluummin Terolla voitto, kuin muniaan kourivalle räänsyöjälle!
Johan on voittanut jo 5000 e ja Afrikan matkan. Se riittää sille.

Ja on todella loukkaavaa väittää, että Tero muka raiskasi Tuulin! Sietäisitte saada itse näpeillenne moisen roskan kirjoittamisesta!
Päläpälä. hei hei!
 
mellu
toi tero on niin oksettava!! ollut alusta asti... ihmettelen kuinka tuuli sen kans vehtaa ja nolaa täysin ittensä!!!
tehdäänkö nyt niin, että KAIKKI PALSTALAISET lähettää terolle yhden miinus äänen!!?? saadaan se ällötys pois sieltä, ennen ku on myöhästä!!!
 
Joo
Alkuperäinen kirjoittaja mellu:
toi tero on niin oksettava!! ollut alusta asti... ihmettelen kuinka tuuli sen kans vehtaa ja nolaa täysin ittensä!!!
tehdäänkö nyt niin, että KAIKKI PALSTALAISET lähettää terolle yhden miinus äänen!!?? saadaan se ällötys pois sieltä, ennen ku on myöhästä!!!
Mukana. :D Katotaan mihin kaksplussan masinointikyvyt riittää. :D
 
Siis
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Musta se Tero on jotenkin puistattava.

Ja sillä on oikeesti joku ylijumalakompleksi, se selitti kun niitä äänestystuloksia näytettiin että "Joo muistatteko kun Jari-Matti sano että kaikki jotka nousee mua vastaan niin tippuu, niin miettikääpä että mä äänestin Johania ja Annaa ja nyt kaikki haluaa että ne lähtee, niin miettikääpä mistä johtuu, miettikääpä niin mikä sattuma".

Se ihan oikeesti luulee olevansa joku kaiken kansan suosikki, kaikki äänestää niinkun se haluaa.
Eiks se mee niin ettei äänestyksistä ja päiväkirjahuoneen jutuista saa puhua? Eiks siitä pitäis saada rangaistus?
Siis saako ne kertoo ketä on äänestäny vai ei?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voittajan kuuluu olla alkuperäinen asukas!!! Sellainen, joka on kestänyt ja kokenut talossa kaiken.
Aivan samoin kuin aikaisempinakin vuosina. Aina on voittaja ollut alkuperäisasukas!

Ehdottomasti mieluummin Terolla voitto, kuin muniaan kourivalle räänsyöjälle!
Johan on voittanut jo 5000 e ja Afrikan matkan. Se riittää sille.

Ja on todella loukkaavaa väittää, että Tero muka raiskasi Tuulin! Sietäisitte saada itse näpeillenne moisen roskan kirjoittamisesta!
Kuka on ensinnäkään kirjoittanut, että "tero raiskasi tuulin" ?

Pelin henkeen kuuluu se, että asukkaita tulee kesken kaiken lisää mukaan. Uusilla asukkailla on ennemmän vaikeuksia mennä suljettuun, jo valmiiksi luotuun yhteisöön, kuin asukkaiden jotka ovat tunteneet toisensa heti alusta asti.
Mun mielestä, sori vaan, tuo ajattelutapa, että alkuperäisasukkaan kuuluu voittaa, koska on ollut talossa kauemmin, on suosta |O
Jos kerran alkuperäisasukkaat on törppöjä ja muuten pimeitä, niin silti niiden kuuluisi voittaa. Just joo.

 
Mie tykkäsin aluksi Terosta, mutta nyt se alkaa vaikuttaa tosi rasittavalta tyypiltä. Viikkotehtävässäkin koko ajan ootti oikein,että ne kaikki videoesitykset ois olleet hänestä ja muutenkin se on muuttunut sellaseksi,ettei se saa oikein sanottua lauseitaan loppuun asti järkevällä tavalla
 
Sirpaliina
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voittajan kuuluu olla alkuperäinen asukas!!! Sellainen, joka on kestänyt ja kokenut talossa kaiken.
Aivan samoin kuin aikaisempinakin vuosina. Aina on voittaja ollut alkuperäisasukas!

Ehdottomasti mieluummin Terolla voitto, kuin muniaan kourivalle räänsyöjälle!
Johan on voittanut jo 5000 e ja Afrikan matkan. Se riittää sille.

Ja on todella loukkaavaa väittää, että Tero muka raiskasi Tuulin! Sietäisitte saada itse näpeillenne moisen roskan kirjoittamisesta!
Miksi kuuluu olla alkuperäisasukas jos ei persoonana miellytä yhtään tai ole voittoa ansainnut liialla pelaamisella ja manipuloinnilla.. Kyllä minä ihan luonteen puolesta plussani annan Anniinalle.. ja joka oikeasti tekisi hyvää rahoilla. Eikä varmaan tulisi voiton jälkeen ylimieliseksi k*pääksi kuten Tero ja Johan ovat tällä hetkellä..
Jarmo jotenkin irstas,Alex tuli liian myöhään ettei hänestä osaa oikeaa luonnetta arvioida,jotenkin varuillaan.. Anna taas on sika. siis käytöksellään,kädet housuissa ja varattuna hiplailemassa Johania ja kitisemässä kuinka pa**ttaa.. Tuuli liian temperamenttinen ja kimittävä,hänen mukaan pitää kaikki mennä.

Niin ja kyllä se mun mielestä on raiskaus jos toinen nukkuu kun itse tero vaan duunailee takaapäin.. Niinhän aikoinaan Manki poistettiin talosta kun yritti sorellaa ja vielä oikeusjuttu asiasta tuli,ja siinä ei päässy itse akti edes tapahtumaan kuten tässä.. ja yhtälailla sorella oli alkuillasta hyvin antavaisella päällä.. joten ei voi puolustella sillä että tuuli ja terohan "seurustelevat".
 
vieras
"Miulla on se,että niin....Miulla on se, että niin...Miulla on se, että niin..." Tero on tosi ällöttävä ja yrittää olla "älykäs", mutta on kyllä ihan kaikkea muuta.
 
MIE
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Johan saisi voittaa, mutta näin ei ilmeisesti tule tapahtumaan.. =(
Alussa pidin hänestäkin, mutta nykyään se etoo, enemmän kuin Tero. Kun tekee niitä pippelijuttuja ja kaivaa nenää niin ei pese käsiä vaan koskee ruokiin yms. Luulee olevansa muiden yläpuolella jne.
juuuhan on ällö ja teronkin pisteet laski. ANNA VOITTOON
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja mellu:
toi tero on niin oksettava!! ollut alusta asti... ihmettelen kuinka tuuli sen kans vehtaa ja nolaa täysin ittensä!!!
tehdäänkö nyt niin, että KAIKKI PALSTALAISET lähettää terolle yhden miinus äänen!!?? saadaan se ällötys pois sieltä, ennen ku on myöhästä!!!
uppista!!
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:
Ja mua oikeasti ällötti se video siitä, kun se pani Tuulia, kun Tuuli nukkui. Jonkun juhlan jälkeen tuo tapahtui ja Tuuli ei herännyt tuohon kai ollenkaan. Sitähän joskus päiväkirjahuoneessa puitiin ja Tuuli oli ihan ulalla, että ei he mitään ole tehneet.
Eikä nyt , kun videota näytettiin, tajunnut ensin, että hän on kyseessä..
Onhan ne toki pannut jälkeenpäin vaikka kuinka monesti ,mutta tuo oli jotenkin ällöttävää.
?
Jos ei herää siihen, että toinen panee, ni on kyllä ihan hiukan liikaa juovuksissa. Mun mielestä.
 
miinus lähtee terolle
Mä työnnän kanssa lusikkani tähän soppaan.
Tero on oikea ällötyksen ällötys. Tuo Tuulin panojuttu, kun Tuuli veti sikeitä, oli kyllä viimeinen pisara.
Mä näin pätkiä viime yön 24/7 ja johan oli tyypillä jutut! Voi luoja.

Näistä soisin voiton ehkä Anniinalle. Tyhmähän se on, mutta ei muuten paha. Eikä tyhmä huonolla tavalla, myöntää sen itsekin.
Siinä vasta yhdistelmä: olla tyhmä ja kuvitella itsensä joukon älyköksi= tero. Buahahahah.
 
yökkis
siis yökkis koko Tero. Miten joku voi olla niin vastenmielinen itseään täynnä oleva ääliö. Oottako huomannu et kun se välillä istuu ja miettii niin näyttää ihan vanhalta vaarilta, silmälasit vinossa ja kädet ristissä rinnalla. Johan on ihan ok, selvää voittajaa ei ole. Anniina, no höh, mikäs se pessimisti olikaan??? Oliko se negatiivinen, positiivinen vai realistinen????? Voi jesus!
 

Yhteistyössä