BB Tero. Kuka voi haluta tuollaisen oikeasti voittavan koko potin???

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Siis voi sitä Teroa viime yönä taas. Meni loputkin pisteet tuolta mieheltä mun silmissä!
Jarmolle sönkötti ties kuinka kauan, kuinka hän (siis Tero itse) on älykäs, tajuaa kaikki tilanteet ennalta, on oikeasti silmät niskassa (tietää siis aina mitä tapahtuu), mitä muut ajattelee jne jne. Tuota omaa älykkyyttään korosti koko ajan.

Sen takia kansa tykkää hänestä, kun hän on älykäs, talon ainoa rehellinen, ei ole koskaan valehdellut eikä pelaa yhtään... Uskoo ken tahtoo!

Sitten kun Tuuli oli huolissaan sen juomisesta, niin suuttui tosissaan, sanoi, ettei koskaan anna Tuulille anteeksi tätä.
Tuuli perusteli huoltaan mm. talossa näytetyllä Teron oksentamisvideolla, jossa oli viittä vaille, ettei Tero tukehtunut oksennukseensa.
Tero siihen, että se oli sovittu juttu. Voi vitsi , mikä äijä.

Sitten tämä, että hän ei ole koskaan talossa ollessa juonut muiden juomia.
Ei siis koskaan!
Ja jos kuka vaan on viitsinyt seurata Teron touhuja talossa, niin koko ajan ´juo muiden laseista, vienyt pulloja jne.
Terolle kuullemma pitäisi antaa enemmän juomaa kuin muille, koska hän ei tule känniin vähästä..
Kukahan oli eilen nakit silmillä ja aamulla oksenteli. Puhumattakaan nyt tuosta sammunneena oksentelusta aiemmin?

Ja tuo tunnekylmyys muutenkin..Hui, välillä ihan karmii.
Sitten vielä sekin, ettei aikuinen ihminen saa suustaan yhtään ainuttakaan lausetta, missä olis mitään järkeä.

Tässä siis ihminen, jolle kansa haluaa antaa 50000e! Haloo!
 
Ristiriitaisia tunteita ainakin se minussa herättää, pikkuhiljaa on tullut ajatus, että käyttääkö hän Tuulia hyväksi?!

Tero on ollut suosikkini, mutta alan kallistumaan siihen, että Anniina saisi voittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Johan saisi voittaa, mutta näin ei ilmeisesti tule tapahtumaan.. =(
Alussa pidin hänestäkin, mutta nykyään se etoo, enemmän kuin Tero. Kun tekee niitä pippelijuttuja ja kaivaa nenää niin ei pese käsiä vaan koskee ruokiin yms. Luulee olevansa muiden yläpuolella jne.
 
vieras
mä toivoisin että anniina voittais.. vaikkei hän ehkä jo älykkyyden riemuvoitto niin vaikuttaa todella aidosti sympaattiselta ja ihanalta ihmiseltä.
syyt miksei muut kelpaa:
tero on ällö, johan on saanu jo yllinkyllin, tuuli - kaikkihan sen näkee miten se etenee tuolla talossa ja nää muut on uudempia ja siksi en niille voittoa soisi.
 
Mun täytyy yhtyä tähän. Oon alusta asti kyllä pitänyt tyyppiä omtuisena, mutta kyllä lisää negatiivisyyttä on tullut ja rutkasti.
Mies oli kanssa katsonut 24/7 viime yönä ja kertoili Terosta, mitä oli sanonut ja tehnyt. Sanoi mieskin, että kyllä on tyyppi suorastaan sairas.

Mä oon kanssa tullut tuolle kannalle, että käyttää Tuulia hyväkseen. Tuuli reppana on siihen ihan lääpällään ja mies on kylmä kuin kala :eek:

Ja mua oikeasti ällötti se video siitä, kun se pani Tuulia, kun Tuuli nukkui. Jonkun juhlan jälkeen tuo tapahtui ja Tuuli ei herännyt tuohon kai ollenkaan. Sitähän joskus päiväkirjahuoneessa puitiin ja Tuuli oli ihan ulalla, että ei he mitään ole tehneet.
Eikä nyt , kun videota näytettiin, tajunnut ensin, että hän on kyseessä..
Onhan ne toki pannut jälkeenpäin vaikka kuinka monesti ,mutta tuo oli jotenkin ällöttävää.
Teron omakin ilme oli kauhistunut, kun näki videon.. Tuohan menee jo vähän samaan mun mielestä, kuin sen Mikan ja Sorellan touhut aikoinaan. Miksiköhän bb ei tuohon puuttunut?
 
mä en oo voinut sietää teroa ihan alusta asti.. ällöttävä tyyppi.. musta johan saisi voittaa koko paskan... ei ainakaan tuuli eikä anniina... kerta kaikkiaan, en tajua oikeasti millaisia ihmisiä nuo on.. anna on toinen voittajasuosikki mulla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
mä en oo voinut sietää teroa ihan alusta asti.. ällöttävä tyyppi.. musta johan saisi voittaa koko paskan... ei ainakaan tuuli eikä anniina... kerta kaikkiaan, en tajua oikeasti millaisia ihmisiä nuo on.. anna on toinen voittajasuosikki mulla...
JOo,mä oon JOhaniin kääntynyt myös.On jo aika sellanen symppis...
Aluks esitti aika tavalla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
mä en oo voinut sietää teroa ihan alusta asti.. ällöttävä tyyppi.. musta johan saisi voittaa koko paskan... ei ainakaan tuuli eikä anniina... kerta kaikkiaan, en tajua oikeasti millaisia ihmisiä nuo on.. anna on toinen voittajasuosikki mulla...
JOo,mä oon JOhaniin kääntynyt myös.On jo aika sellanen symppis...
Aluks esitti aika tavalla..
juu, mustakin se on nyt se luonnollisin, oma itsensä..
 
Vaikka olenkin pohjoisesta.. en sen takia tykkää kenestäkään jos on täältä myös. Terosta en tykkää henkilökohtaisesti,ainakin mitä talossa oloa seurannut,niin ei se oikein anna itestään mitään,kuten aiemin mariannet sun muut sanoivat että ei näytä tunteita yms. Minusta se on liian "peluri" kuten myös Johan,jolle en myöskään soisi voittoa.
Olen niin tykästyny Anniinaan kun on luonteeltaan kiltti ja huomaa että hyväsydäminen, hassu osaa myös olla ja kuten itse sanonut "hitaasti lämpenevä" :saint:
Minä ainakin tahtoisin Anniinan voittoon :D :flower:
 
ei teroa ikinä voittoon
Joo mä katoin kauhusta kankiana jo sillon kun toi "paljaspyllyepisodi" Terosta näytettiin aikanaan illan koosteessa.. Siis tilanne näytti täysin siltä, että Tuuli nukkui tosi sikeästi, kun Tero vähän... :O Kamala!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei teroa ikinä voittoon:
Joo mä katoin kauhusta kankiana jo sillon kun toi "paljaspyllyepisodi" Terosta näytettiin aikanaan illan koosteessa.. Siis tilanne näytti täysin siltä, että Tuuli nukkui tosi sikeästi, kun Tero vähän... :O Kamala!
Meillä jopa piti mies pahana tuon :x
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Ristiriitaisia tunteita ainakin se minussa herättää, pikkuhiljaa on tullut ajatus, että käyttääkö hän Tuulia hyväksi?!

Tero on ollut suosikkini, mutta alan kallistumaan siihen, että Anniina saisi voittaa.
Ihan selvästi se käyttää tuulia hyväksi hänen omassa likaisessa pelissään. Ei saisi voittaa tuo ällö Tero. Pelaa tuo tosiaankin peliä ja kovaa! Toistenkin kustannuksella!
 
Johan voittoon!
Terolla on muuten tosi ärsyttävä tapa koko ajan yrittää mustamaalata Johania! Itse Tero yrittää pelata Johanilta voiton poies. Eli Tero aina vähän väliä muistuttaa että Johan on peluri,itsekeskeinen ja ei ajattele muita. Sen verran mitä minä olen seurannut, niin paljon fiksumpi ja empaattisempi se Johan on kuin Tero!
 
Joo
Musta se Tero on jotenkin puistattava.

Ja sillä on oikeesti joku ylijumalakompleksi, se selitti kun niitä äänestystuloksia näytettiin että "Joo muistatteko kun Jari-Matti sano että kaikki jotka nousee mua vastaan niin tippuu, niin miettikääpä että mä äänestin Johania ja Annaa ja nyt kaikki haluaa että ne lähtee, niin miettikääpä mistä johtuu, miettikääpä niin mikä sattuma".

Se ihan oikeesti luulee olevansa joku kaiken kansan suosikki, kaikki äänestää niinkun se haluaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:
Mun täytyy yhtyä tähän. Oon alusta asti kyllä pitänyt tyyppiä omtuisena, mutta kyllä lisää negatiivisyyttä on tullut ja rutkasti.
Mies oli kanssa katsonut 24/7 viime yönä ja kertoili Terosta, mitä oli sanonut ja tehnyt. Sanoi mieskin, että kyllä on tyyppi suorastaan sairas.

Mä oon kanssa tullut tuolle kannalle, että käyttää Tuulia hyväkseen. Tuuli reppana on siihen ihan lääpällään ja mies on kylmä kuin kala :eek:

Ja mua oikeasti ällötti se video siitä, kun se pani Tuulia, kun Tuuli nukkui. Jonkun juhlan jälkeen tuo tapahtui ja Tuuli ei herännyt tuohon kai ollenkaan. Sitähän joskus päiväkirjahuoneessa puitiin ja Tuuli oli ihan ulalla, että ei he mitään ole tehneet.
Eikä nyt , kun videota näytettiin, tajunnut ensin, että hän on kyseessä..
Onhan ne toki pannut jälkeenpäin vaikka kuinka monesti ,mutta tuo oli jotenkin ällöttävää.
Teron omakin ilme oli kauhistunut, kun näki videon.. Tuohan menee jo vähän samaan mun mielestä, kuin sen Mikan ja Sorellan touhut aikoinaan. Miksiköhän bb ei tuohon puuttunut?
Niin ja sitten syytti tuulia kun se heittää aina peiton pois hänen päältään
 
Rokkimama
Täällä myös Tero nostattaa niskakarvat pystyyn, kaikista tässä ketjussa mainituista syistä. Eniten tökkii tuo, miten kohtelee Tuulia, antaa luulla vaikka mitä ja toisaalla sitten sanoo että kun talosta päästään on hänen suuntansa ulkomaille. Eli ei mitään tarkoitusta jatkaa Tuulin kanssa, vaikka tämä tuntuu olevan siinä luulossa että olisi vakavampaakin. -Huh.

Johania fanitan, kaikista ällötempauksista huolimatta - tai ehkä vähän juuri niiden vuoksi. :D
 

Yhteistyössä