BB suosikki ja inhokki-kysely?

Jospas se Veera vaikka liikkuisi kun joku sen tuttu tulee taloon. sekin voisi olla häädössä. Tosin jos Veera on häädössä niin Mikael tai Annika ei tipu, joten ehkä en halua Veera-tapettia äänestykseen.

Sebastianista sen verran, että oli pitkään minun ehdoton suosikki ja myös voittajasuosikki, mutta nyt on alkanut ärsyttämään. Minua suorastaan raivostuttaa ihmiset, jotka toivovat,että heidän tapoja ym. kunnioitetaan ( esim. kaikki ovat hiljaa ja kunnioittavat Sebastianin ruokarukouksia ja rukoiluhetkiä ym. ) mutta sitten kun taloon tulee jotain mistä Sebastian ei tykkää niin hän alkaa kiukkuilla. Ymmärrän kyllä, että ei tarvitse katsoa ja koskea epämiellyttäviin juttuihin, mutta ei tarvitse tuolla tavalla heitellä tavaroita ja olla ilkeä Elinaa kohtaan. Itse olen pitänyt Sebastiania tämmöisen yläpuolella, mutta niin vain paljastui.

Mä oon alkanut suorastaan vihata Suvia. Ällöttävä lehmä. Muistuttaa yhtä entistä kaveria, joka teki niin veemäisiä temppuja mulle ettei oo tosikaan... Annika vielä tässä vaiheessa ärsyttää, siis oikein todella ÄRSYTTÄÄ. Benkku on valehteleva limanuljaska, mut on toisaalta niin viihdyttävä siinä typeryydessään, että ei vielä ärsytä.

Suosikkeja Tanja ja Janica, Sebastian on nyt kiikunkaakun että onko kohta jo inhokki sekin.

Sebastianista sen verran, että oli pitkään minun ehdoton suosikki ja myös voittajasuosikki, mutta nyt on alkanut ärsyttämään. Minua suorastaan raivostuttaa ihmiset, jotka toivovat,että heidän tapoja ym. kunnioitetaan ( esim. kaikki ovat hiljaa ja kunnioittavat Sebastianin ruokarukouksia ja rukoiluhetkiä ym. ) mutta sitten kun taloon tulee jotain mistä Sebastian ei tykkää niin hän alkaa kiukkuilla. Ymmärrän kyllä, että ei tarvitse katsoa ja koskea epämiellyttäviin juttuihin, mutta ei tarvitse tuolla tavalla heitellä tavaroita ja olla ilkeä Elinaa kohtaan. Itse olen pitänyt Sebastiania tämmöisen yläpuolella, mutta niin vain paljastui.

mutta mitenkäs se heittely on Sebastianilta paha, jos Tanja on kumminkin sun suosikki? Ei tunnu menevän ihan tasan se, millä perusteella ihmisiä arvioidaan.

Suosikit: Ben ja Janica
Inhokit: Mikael ja Annika
Saisi seuraavaksi tippua: Veera, koska on näkymätön talossa ja ei tuo sinne mitään.

Sebu oli yks suosikki, mutta jotenki vaa pisteet hälle alkanut laskemaa, en tiiä miks.

Jaa, mun mielestä se taas oli ala-arvoista, että strippari menee lähentelemään Sebastania, kun on tullut 110% selväksi, ettei hän halua olla missään tekemisissä sellaisten asioiden kanssa. Ei mikään ihme, että suuttui ja ahdistui tuosta.

[QUOTE="vieras";25002378]Jaa, mun mielestä se taas oli ala-arvoista, että strippari menee lähentelemään Sebastania, kun on tullut 110% selväksi, ettei hän halua olla missään tekemisissä sellaisten asioiden kanssa. Ei mikään ihme, että suuttui ja ahdistui tuosta.[/QUOTE]

NIINPÄ.

Vaikka on tullut vapaaehtoisesti bb :hen, ei KENENKÄÄN ole pakko hyväksyä sitä, että jalkoväli nostetaan naamalle!

Entä jos Lothar olisi iskenyt nuijansa sellaisen naisen naamalle, joka on SELVÄSTI osoittanut, että hän on mukana showssa vain PAKOTETTUNA?

Yhteistyössä