BB:stä ! Seuraava joka tuolla sekoaa on Tero!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mitä se Tero on muka ikinä tehnyt? Ainoa normaali koko talossa. Ainoa, joka ei koko ajan huuda.

Niinpä!
Saman huomannut.

todellakin ainut normaali. taitaa olla voittaja.
mitä jos muut onkin näyttelijöitä ja teroa koetellaan ja katotaan pääsekö voittoon asti vain sekooko touhuun....

joo. Näin sen täytyy olla.

Musta Tero on vaan vähän outo, mua naurattaa ne sen numerojutut. "Mä aion vähän testata Tuulia et miten se reagoi!" .... MIkä numero tulee seuraavaks 2...4...6...8...12...17 heheheheh
Mun puolesta Tero sais voittaa koko roskan, se on oikeesti hilpee. Sekin oli ihan paras kun se ajo sitä bussia ja oli ihan rajamailla ettei nukahtais.

Mä ymmärrän miksi Teroa "kiusataan". Sillä on koko ajan suuret puheet itsestään ja taidoistaan, mutta ne taidot eivät näy ulospäin. Hän peräänkuuluttaa positiivisuutta, mutta ei ole itse halukas tekemään asian eteen mitään. Hän ei halua keskustella ryhmätilanteissa, vaan haluaa puhua jokaisen kanssa kahdestaan ja kaikki ne keskustelut käsittelevät sitä kuinka paha / manipuloiva ihminen Ade on ja miten yhteisö paranisi jos Ade saataisiin pois. Sitten seuraavassa kierroksessa kehuu Aden maasta taivaaseen ja halailee sitä. Tero on usein ilmoittanut, ettei aio esim. tiskata tai siivota talossa jollei BB häntä määrää. Hän usein kertoo kuinka hänellä olisi ideoita ryhmähengen parantamiseen, mutta hän ei kuitenkaan halua kertoa niitä ideoita kenellekään. Eikä hän kyllä oikein halua osallistua siihen ryhmäänkään...

Teron jutut voi kuulostaa oudolta mut minusta se johtuu vain siitä että hän ei osaa ilmaista itseään selkeästi ja verbaalisesti. Vaan selvittää helpostikin ilmaistavat asiat monen mutkan kautta.

Mä luulen, ettei se puhu, kun toiset huutaa, koska ei se onnistuisi itsekin huutamatta. toisekseen jos kaikki on ilmaisseet jo mielipiteensä siitä, että Tero on jonkinlainen Jumala talossa, niin voi olla aika turhauttavaa alkaa itseään puolustamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Teron jutut voi kuulostaa oudolta mut minusta se johtuu vain siitä että hän ei osaa ilmaista itseään selkeästi ja verbaalisesti. Vaan selvittää helpostikin ilmaistavat asiat monen mutkan kautta.

Eikös tuo juuri eilen sanonut, että on verbaalisesti keskitasoa lahjakkaampi.... :D

Musta Tero on kivan ja järkevän oloinen. On aika hullua, jos kaikkien pitää avautua ja repostella tunteitaan suureen ääneen jatkuvasti. Marianne kääntää koko ajan muita Teroa vastaan. Säälittävä pikarakastunut katkera ämmä.

Pakko myöntää, että mun käsitys Terosta muuttui kun aloin seuraamaan 24/7. Koosteissa ei paljon Teroa edes näytetä ja sattuneesta syystä niihin valitaan sen selkeimmät kommentit. Ei se silti mikään hiljainen mies ole, koko ajan on äänessä, mutta kun ei kukaan saa selvää mitä se selostaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ov:

Eikös tuo juuri eilen sanonut, että on verbaalisesti keskitasoa lahjakkaampi.... :D

Tero ei itse tajua miten vaikeasti hän asiat esittää. Se puhuu ääneen puolet ja ajattelee loput sanoista päässään.

Nythän se Tero vasta alkoi heittämään vettä myllyyn ja sai aikaiseksi juuri sen mitä aikoikin ja pitikin, toise päämanipuloijat on nyt hätää kärsimässä.
Aina ei onnistu tuo Adenkaan toiminta ja sekös sitä nyppiikin :/

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Nythän se Tero vasta alkoi heittämään vettä myllyyn ja sai aikaiseksi juuri sen mitä aikoikin ja pitikin, toise päämanipuloijat on nyt hätää kärsimässä.

Ja Teroko ei ole manipuloija jos sen tarkoitus oli aiheuttaa Nikon sekoaminen? :o

Alkuperäinen kirjoittaja ??:

Ja Teroko ei ole manipuloija jos sen tarkoitus oli aiheuttaa Nikon sekoaminen? :o

Se Nikohan on ollut ihan sekoomisen rajamailla varmaan koko elämänsä... :D

joo. Onhan näitä nähty, ihmisiä jotka sekunninsadasosassa muuttuvat naurusta raivopääksi, suljetullahan noita oli useampia. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

joo. Onhan näitä nähty, ihmisiä jotka sekunninsadasosassa muuttuvat naurusta raivopääksi, suljetullahan noita oli useampia. :/

No mutta mutta: miten tämä sitten liittyy Teroon jos kyse olikin vain Nikon omasta päästä? :D

Hmm. Oletteko ajatelleet, miksi Teroa "kiusataan"? Mun mielestä yhteisö yrittää saada hänet heräämään ja kiinnittämään huomiota omaan käytökseensä. Haluavat ikäänkuin näpäyttää häntä. Mitä enemmän Tero pistää hankaan, sitä enemmän halutaan näpäyttää.

Mutta eikös tämä ole ihan normaalia suomalaista käytöstä? Aina jos joku esim. menestyy hyvin niin häntä halutaan näpäyttää ja palauttaa maan pinnalle. Terossa varmasti ärsyttää eniten se jatkuva itsensä kehuminen, varsinkin kun se tuntuu olevan perusteetonta. Johan ainakin haluaa näpäyttää Teroa ja usein haastaa Teron näyttämään toteen sanansa.

Hmm. Oletteko ajatelleet, miksi Teroa "kiusataan"? Mun mielestä yhteisö yrittää saada hänet heräämään ja kiinnittämään huomiota omaan käytökseensä. Haluavat ikäänkuin näpäyttää häntä. Mitä enemmän Tero pistää hankaan, sitä enemmän halutaan näpäyttää.

Mutta eikös tämä ole ihan normaalia suomalaista käytöstä? Aina jos joku esim. menestyy hyvin niin häntä halutaan näpäyttää ja palauttaa maan pinnalle. Terossa varmasti ärsyttää eniten se jatkuva itsensä kehuminen, varsinkin kun se tuntuu olevan perusteetonta. Johan ainakin haluaa näpäyttää Teroa ja usein haastaa Teron näyttämään toteen sanansa.

mutta kun tämä menee jo liian pitkälle. Olihan viime vuonna esim. Henri joka piti itseään esillä jne. Ei häntä tuolla tavalla kiusattu, rääkätty ja näpäytetty joka välissä tai jätetty syrjään. Ihan järjetöntä. Noilla ihmisillä todellakin viiraa.

Oon katsonut kaikki tuotantojaksot ja tää on kaikista kummallisin porukka ever!
Inhosin Anttia, mutta sen se sanoi osuvasti, että kun joka ikisestä haarukasta tehtiin analyysia ja härkästä, jatkuvaa jauhamista ja jauhamista.

Ne itsekin katsoi niitä videoklippejä aiemmista asukkaista ja totesivat, että hei noillahan on ollut tuolla hauskaa ja ovat puhaltaneet yhteen henkeen.

Tällä kaudella on ollut mielettömät negaatiot räksytykset, luojan kiitos en tilannut 247:kaa!

Tero on ainoa MIES koko talossa, tykkään kovasti.

Alkuperäinen kirjoittaja mAu:
Mä ymmärrän miksi Teroa "kiusataan". Sillä on koko ajan suuret puheet itsestään ja taidoistaan, mutta ne taidot eivät näy ulospäin. Hän peräänkuuluttaa positiivisuutta, mutta ei ole itse halukas tekemään asian eteen mitään. Hän ei halua keskustella ryhmätilanteissa, vaan haluaa puhua jokaisen kanssa kahdestaan ja kaikki ne keskustelut käsittelevät sitä kuinka paha / manipuloiva ihminen Ade on ja miten yhteisö paranisi jos Ade saataisiin pois. Sitten seuraavassa kierroksessa kehuu Aden maasta taivaaseen ja halailee sitä. Tero on usein ilmoittanut, ettei aio esim. tiskata tai siivota talossa jollei BB häntä määrää. Hän usein kertoo kuinka hänellä olisi ideoita ryhmähengen parantamiseen, mutta hän ei kuitenkaan halua kertoa niitä ideoita kenellekään. Eikä hän kyllä oikein halua osallistua siihen ryhmäänkään...
:flower: kukkia sulle. Kerrankin joku joka näkee Teron taakse.
Mä en ymmärrä, mistä tuo Teron mahdoton kehuminen on saanut alkunsa.
28 v aikuinen, jolla on paha sitoutumiskammo. Eihän se osaa eikä pysty puhumaan tunteistaan ja mitenkä osaisikaan, kun jo naamasta näkee, ettei tajua itsekään itseään.
Ja kun on kiero, ihan samanlainen mistä syyttää muita ja manipuloi, esim. Chipaa yritti saada puolelleen kehumalla Chipan vartaloa ym. kun tiesi, että Chipa haluaa niitä kehuja kuulla. J akun Chipa oli voideltu, niin sitten aloitti haukkumaan Adea, Nikoa ja muita. Ja sanoi perään "me ei haukuta muita, me keskustellaan" ja perään sitten taas haukuttiin muita. Aaargh! |O

Yhteistyössä