S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihanaa kun on niin noita viisastelijoita liikkeellä täälläRomaani, Romani, kuin vaan....?siis kaikki ei osaa varmasti kirjoittaa, ja sitten viel on oma murre...toisis murteis konsonantit on pidempii puheis ku toisis....ei siinä etteikö olis myös tuota kirjoitusvirhe taipumusta...mutta täytyykö siihen nyt kiinnittää huomiota...tai niin netti on täynnä ihmisiä jotka haluavat äteä jollain tapaa.Lapsena jäänyt viisastelukausi liian lyhyeksi.Minusta on ihanaa että ihmisiä on erilaisia..myös tollaisia pilkun nussijoita.
Hei joo, Janitalla on lapsi...vähän repesin. joo siis niin mullakin on jos oon jonkun lapsen kaa sattunu smaan kuvaan ja sanon sitä mun tähkäpääks.voi hitto...seuraava bb-kausi teistä sitten seuraavaksi...löytyy kyllä järjen jättiläiset täältäkin.Kaikki uusavuttomat sinne vaan, niin katsotaan erottaako kukaan lihakuutioita ja lihaliemikuutioita toisistaan.Tai Romaania ja Romania....Tai tajuuko kukkaan puhuttua muretta tai kirjoitettua. Otetaanko kaikkeen pieneen kantaan ja ollaan vaan niin vitun negatiivisia joka helvetin asiasta aina vaan. Vittuillaan toisille ja ollaan oikein fiksuja aikuisia. Ajatellaan vaan omaa persettä ja unohdetaan käyttäytyä. Ollaan oikein itserakkaita ja ollaan ylpeitä omasta rodusta, tai siitä mitä edustetaan. Ainiin mehän oltiin vaan pieniä ihmisiä täs universumis ja tää mun kirjotuskin on oikeesti mitätön siihen verrattuna.Vähän nyt lämpöö peliin.....
Pitääkö tätä ihan oikeesti edes pohtia.
vai niin,onpas täällä sepostukset!....mutta uskokaa, se on satua että hän olisi romaani.Suomessa on paljonkin ihmisiä jotka ovat tummia...katsoppa esim...hänen kuviaan FB:stä jos niitä näkyy?veljellä esim on vaalea tukka, sisko joka kanssa alkaa J:llä on hänkin tumma mutta ei Romaani.Voisinhan minäkin vaikka olla intiaani jos haluaisin.Hänen äitinsä isä on kovin tumma ja romanimainen, mutta ei romaani.Ja koko suku on aika tumma, toisia on ruskeat silmät ja toisilla siniset tmv. Minunkin kai pitäisi olla Romaani jos näin on.Ajattelin ensin että luen vain näitä juttuja.Mutta pakko oikeasti kommentoida. Mummonsa puolesta hän voi vaikka romaani ollakkin, mutta silloin se menee jo varttiin tai muuhun asteeseen, ja silloin ei tietääkseni ihmistä voi kutsua romaaniksi?Vai voiko verisiteitään noin vain vaihtaa??Enempää minun tuskin tarvitsee asiaa valaista.Ja jos kyseinen ihminen lukee tätä, minua on aina ärsyttänyt kun itseäni on luultu romaaniksi tai muita sukulaisia. Ei siinä että heissä olisi jotain pahaa, vaan se että luultavammin suku on venäjän takaa...Ei suomen sukuista romaania ainakaan.Sen kun selvitätte niin hyviä ootte.Mutta Janitan isän puolesta en tiedä enkä hänen äisin äitinsä...eikä minua loppujen lopuksi liikutakkaan asia sen enempää kuin se että halusin vain sanoa...aika pitkästi kyllä mutta satuin seuraamaan tyttöä ja hänen edesottamuksiaan...jääköön tämä minun osaltani tähän.
Jos on romani, niin millä lailla se tekee hänestä huonomman?